Expressz Magyarország ? Logika Üzleti Megoldások ? Pannon ? T-Mobile - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

Expressz Magyarország – Logika Üzleti Megoldások – Pannon – T-Mobile

Budapest, 2006. december 20.

A Pannon és a T-Mobile ügyfelei SMS-ben is feladhatják apróhirdetéseiket az Expressz, a Mai Hirdetés és az Újpressz újságokba.

December 20-tól az Expressz Magyarország Zrt. kiadásában megjelenő hirdetési újságokba a Pannon és a T-Mobile ügyfelei SMS-ben is feladhatják és kifizethetik hirdetéseiket. A Logika Üzleti Megoldások IT Kft-vel közösen kialakított megoldás előnye, hogy az ügyfelek időt és utánajárást megtakarítva, bárhonnan és bármikor, készpénz és bankkártya nélkül, mobiltelefon segítségével hirdethetnek és egyenlíthetik ki a hirdetésük ellenértékét.

Akár vásárolnának, eladnának, vagy szolgáltatásukat népszerűsítenék, a Pannon és a T-Mobile ügyfelei ezentúl mindezt egyszerűbben is megtehetik az Expressz, a Mai Hirdetés vagy az Újpressz hirdetési újságok bármelyikében. A két mobilszolgáltató előfizetői az öt karakterből álló azonosító kódot, a hirdetés szövegét és elérhetőségüket a 8 100 333-as számra elküldve feladhatják és (havi számlájukkal, számlás pannonosok hitelkeretükből vagy univerzális egyenlegükből, kártyás pannonosok univerzális, a T-Mobile-osok pedig m-com egyenlegükből) ki is fizethetik. Az SMS-ben megadott ötjegyű kód határozza meg, hogy a hirdetés mely újságokban, milyen hirdetési kategóriában és hány alkalommal jelenik meg.

A hirdetések akár három SMS hosszúságúak is lehetnek, a három SMS-ben elküldött hirdetésért három különálló hirdetés díját kell kifizetni. A hirdetés a feldolgozást követően jelenik meg az újságokban, a pontos időpontról az ügyfelek válasz SMS-ben értesülnek.

Az univerzális és az m-com egyenlegek feltöltéséről a szolgáltatók honlapjain (www.t-mobile.hu, www.pannon.hu) vagy ügyfélszolgálatán lehet tájékoztatást kapni. A hirdetés feladásához szükséges kódok a már említett honlapokon túl az Expressz internetes oldalán és hirdetési lapjaiban is megtalálhatóak.

 
Akadálymentes TelekomArra törekszünk, hogy szolgáltatásaink és megoldásaink mindenki számára hozzáférhetőek legyenek.
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek