Távozik a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatója
Budapest,
2006. december utolsó napján, több mint 11 év után távozik
Nagy Bálint, a legnagyobb magyarországi telekommunikációs társaság marketing- és
társasági kommunikációjáért felelős igazgatója.
1995-ben Public Relations
igazgatóként kezdte tevékenységét a valamikori Matávnál, 2000-től kommunikációs
igazgatóként ő irányítja a marketingkommunikációs tevékenységet is, majd
2003-tól a Matáv - majd Magyar Telekom - Csoport teljes kommunikációs
tevékenységéért felelős vezető.
Több mint 11 éves telekomos pályafutása
bővelkedett szakmai kihívásokban, 1995-ös érkezését követően új Matáv arculat,
majd privatizáció több fordulóban, pár év múlva tőzsdei bevezetés, 2000-ben
márka újrapozícionálás, és nem utolsó sorban a T-márkák bevezetése az elmúlt
esztendőkben Magyarországon és külföldön.
Irányítása alatt kommunikációs
elismerések sorát nyerte el a vállalat, mind reklámszakmai díjakat (Aranypenge,
Effie), mind a cégcsoport szponzorálási, adományozási tevékenységét és ebben
vállalt úttörő szerepét elismerő díjakat.
Nagy Bálint utódjának
kiválasztása folyamatban
van.

