A Magyar Telekom
november 28-án tájékoztatást adott arról, hogy szoftvercsere közben váratlan
hiba lépett fel november 27-én, 19 órakor az angyalföldi központban levő Hytas-
menedzselő rendszerben. A hiba a XIII. kerületben több ezer előfizetőt érint. A
szakemberek a hiba elhárítását azonnal megkezdték a gyártó bevonásával, a
szolgáltatást azonban még mindig nem sikerült helyreállítani az ügyfelek egy
részénél. A szolgáltatás helyreállítása bizonytalan ideig eltart.
Szolgáltatáskiesés a XIII. kerületben
2006. 11. 29. 11:15:00
Budapest,
A Magyar Telekom mindent megtesz, hogy kisegítse ügyfeleit. Díjmentes Zöld számot létesített, az érintett ügyfelek mostantól mind vezetékes, mind mobiltelefonról ingyenesen hívhatják a 06-80-200-198-as számot. A Magyar Telekom munkatársai fogadják az ügyfelek hívásait és minden lehetséges intézkedést megtesznek, hogy segítsék az ügyfelek szolgáltatásának ideiglenes pótlását.
Kérdésed van? Keress engem bátran:
Sajtókapcsolatok
Vállalati Kommunikációs Igazgatóság

Szponzoráció
Szponzorációval kapcsolatban az alábbi e-mail címre írjon:
