A Magyar Telekom kapta meg 2007-ben az Üzleti Etikai Díjat
Budapest,
Christopher
Mattheisen a díjátvétel alkalmából egyebek között elmondta:
„Magyarországon az emberek nagy többsége ügyfele a Magyar Telekom
Csoportnak, használja a szolgáltatásainkat, kötődik a vállalathoz
valamilyen formában. Egy ilyen piaci pozícióban etikusnak lenni, etikus
üzleti magatartást tanúsítani nem lehetőség, hanem kötelesség.
A
Magyar Telekom Csoport jellemzően piacvezető mindabban, amit csinál. Az
üzleti siker, a kimagasló teljesítmény azonban a szolidaritás
kötelezettségét rója ránk. Annak a felelősségét, hogy az ebből származó
hasznunkból okosan és hatékonyan adjunk vissza a közösségnek. A felelős
gondolkodás, a társadalmi jólét ugyanis a vállalat létének is
alapfeltétele. Ez a díj azt jelenti számomra, hogy jó úton járunk,
sikerül az elveink szerint dolgoznunk.”
Nyolcadik éve rendezi
meg a Piac és Profit üzleti magazin az üzleti élet egyik rangos
eseményét, az Üzleti Etikai Díjátadást. A díjat 2000-ben, a Budapest
Klub alapítója, László Ervin professzor és Demcsák Mária, a Piac és
Profit üzleti magazin főszerkesztője alapította. Az átadott díj segít
elterjeszteni a hazai gazdasági szereplők körében a társadalmi
felelősségvállalás gondolkodásmódját.

