Csoportszintű online kreatív és média ügynökségeket választ a Magyar Telekom Csoport
Budapest,
A
Magyar Telekom Csoport többlépcsős nyílt tendert hirdet, melynek célja
olyan ügynökségek kiválasztása, amelyek hatékonyan tudják támogatni a
csoport tagvállalatainak marketingkommunikációját online kreatív,
online média és online kommunikációs stratégiai területeken. A
megfelelő referenciákkal, szakmai kompetenciákkal és infrastruktúrával
rendelkező ügynökségek kiválasztására projekt állt fel a
vállalatcsoport szakembereiből.
A nyílt, előminősítéses tender
első fázisára bármelyik ügynökség jelentkezhet. Az előminősítés során
kiválasztott ügynökségek megkapják a tenderdokumentációt és felkérést a
pályázat kidolgozására két kategóriában. A tenderen a feladatokat
stratégiai-kreatív és stratégiai médiatervezés témában kapják a
pályázók. A tender eredményhirdetésére - mindkét kategóriában -
várhatóan november végén kerül sor. A Magyar Telekom Csoport a nyertes
ügynökségeken keresztül végzi a "T” márkák (T-Com, T-Online, T-Mobile,
T-Systems és T-Kábel) 2008. évi online marketingkommunikációs
feladatait. A Magyar Telekom Csoport online médiaköltése 2006-ban közel
760 millió forint volt listaáron számítva. Az előminősítésre vonatkozó
tenderfelhívást a Magyar Telekom Beszerzési Igazgatóságának
weboldaláról tölthetik le az érdeklődők.

