Hét éve segíthetünk a Telekom Adományvonalon keresztül - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

Hét éve segíthetünk a Telekom Adományvonalon keresztül

Budapest, 2009. december 22. 10:00

A már hét éve sikeresen működő Telekom Adományvonalon keresztül 2009-ben is hat civil szervezet munkáját segítette a magyar lakosság. Az év utolsó két hónapjában a 1788 szám hívásával a Káva Kulturális Műhely Egyesülethez jutnak el a támogatások.

46 civil szervezet - 46 társadalmilag fontos kezdeményezés. A legkülönbözőbb társadalmi problémák megoldásához járulhatott hozzá a magyar lakosság az elmúlt hét évben egy egyszerűen használható, és egyéni szinten nagyon alacsony ráfordítással járó megoldáson keresztül: a 1788 tárcsázásával hívásonként 100 forintot jutathatott el annak a non-profit szervezetnek, amellyel szimpatizált.

Az elmúlt években ennek köszönhetően támogatáshoz jutottak beteg, fogyatékkal élő, illetve hátrányos helyzetű gyerekeket és felnőtteket segítő alapítványok (pl. Down Egyesület, Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat, Peter Cerny Alapítvány), és szemléletformáló, az egészségtudatosabb társadalomért tevékenykedő szervezetek (Egy Csepp Figyelem Alapítvány, Egészség Hídja Egyesület).

A beérkezett pályázatok elbírálását követően a Magyar Telekom Hozzáad program kuratóriumának decemberi döntése alapján a Telekom Adományvonal 2010. évi kedvezményezettjei a következő civil szervezetek lettek: Debreceni Egyetem Különleges Orvos- és Mentőcsoport Egyesület, Dévény Anna Alapítvány, Lovasakadémia Sport Egyesület, BLISS Alapítvány, Humán Szakoktatási és Elhelyezkedést Segítő Alapítvány, Magyar Gyermekmentő Alapítvány.

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója elmondta:" A 1788-as "emberi hívószám" indításakor még nem lehetett tudni, mennyire lesz fogékony a magyar lakosság a non-profit szervezetek támogatására. Ma már természetesebb, hogy adakoznak, és egyre többen vállalnak önkéntes munkát is. Az érzékenység a társadalmi ügyek iránt akkor is meg volt az emberekben, az eszköz azonban hiányzott, melynek segítségével egyszerűen és átlátható módon támogathattak társadalmilag hasznos célokat. Ennek köszönhető az Adományvonal hatalmas sikere, aminek segítségével már 46 szervezet kapott támogatást több millió forint értékben. Ez mindenképp jelentős eredmény, mert a szervezetek ezáltal új lendületet kaptak működésükhöz, és az általuk felvállalt ügyek képviseletéhez."

Az Adományvonal szóvivője, Katona Klári a következőképpen összegezte tapasztalatait: "Napokig tudnám mesélni azokat az igaz, emberi történeteket, amik az Adományvonal eddigi kedvezményezettjeihez kötődnek - mondhatom, valamennyi az egymásba vetett hitet erősíti. Nagyon fontos, hogy tudják az eddigi támogatók, hogy nélkülük ennyi területen sosem sikerült volna ennyi jót tenni. Alig pár hónapja, hogy a nyílt örökbefogadást támogató Gólyahír Egyesület javára gyűjtöttünk. A naponta látható, hallható adományvonalas üzenet hatására mostanáig 24 baba kétségekkel küzdő, életet adó mamája talált a felneveléshez édesanyát gyermekének. Ilyen kis hozzájárulással teljesen meg lehet változtatni egy ember életét - ezért szeretem ezt a kezdeményezést, és örülök, hogy már hét éve részt vehetek benne."

2009-ben is hat szervezetet lehetett támogatni az Adományvonalon keresztül: az Országos Szövetséget a Daganatos és Leukémiás Gyermekekért, a Gólyahír Egyesületet, a Down Egyesületet, a Periféria Alapítványt, a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítványt, valamint a színházi nevelést végző KÁVA Kulturális Műhely Egyesületet. Az utóbbit még két hétig, egészen december végéig támogathatják hívásukkal azok, akik szerint fontos az iskolai erőszak problémájának kezelése - a szervezet ugyanis célul tűzte ki, hogy drámafoglalkozásokon keresztül végez az általános és középiskolás gyerekek körében szemléletformáló tevékenységet.

A Magyar Telekom 2009-ben megújította támogatási tevékenységét, melyben kijelölte annak fókuszait: ezek az egészségügyi prevenció, a fenntarthatóság különös tekintettel a digitális ismeretterjesztésre, valamint a tudományos ismeretterjesztés . A területek meghatározásával együtt járt, hogy nagyobb hangsúlyt fektet a vállalat a koncentrált, hatékony támogatásokra. A Legnagyobb Üzleti Adományozó Díj kitüntetettje azonban még így is nagyon széleskörű társadalmi felelősségvállalási programmal rendelkezik, melybe számos külső és saját kezdeményezés tartozik.

Ilyen például a Civil Stratégiai Partnerségi Program, amelynek keretében a vállalat több körös pályázaton kiválasztott civil szervezetekkel közösen dolgozik egy-egy társadalmilag hasznos és fontos projekt megvalósításán három éven keresztül, vagy a digitális esélyegyenlőség megteremtéséért létrejött Digitális Híd program, ezen belül többek között az elsősorban idősebbek számára létrehozott Internet Akadémia, vagy a non-profit szervezetek online megjelenését és kapcsolattartását megkönnyítő Egálnet is megtalálható.
Aktuális pályázati kiírásunk a Civil és CivilNet díjcsomag szolgáltatásaira vonatkozik, melyről részletes információt talál honlapunkon a www.telekom.hu címen.

A Magyar Telekomról
A Magyar Telekom Magyarország legnagyobb távközlési szolgáltatója, amely a telekommunikációs és infokommunikációs (ICT) szolgáltatások teljes skáláját nyújtja, beleértve a vezetékes és mobil telefonos, az adatátviteli és nem hangalapú, valamint az informatikai és rendszerintegrációs szolgáltatásokat. Üzleti tevékenységét két üzletágán keresztül látja el: Lakossági szolgáltatások (az otthonokhoz kapcsolódó T-Home és a mobil kommunikációs T-Mobile márka); Vállalati szolgáltatások (T-Systems márka). A Magyar Telekom többségi tulajdonosa a Makedonski Telekomnak, Macedónia legnagyobb vezetékes és mobilszolgáltatójának, és többségi részesedéssel rendelkezik a Crnogorski Telekomban, Montenegró legnagyobb távközlési szolgáltatójában. A Magyar Telekom többségi tulajdonosa (59,21%) a MagyarCom Holding GmbH, amely a Deutsche Telekom AG kizárólagos tulajdona.

További információk a www.telekom.hu weboldalon találhatók.

 
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek
X
clearbox ablak bezárása
slideshow megállításaslideshow elindítása