Delfin - díj a Magyar Telekomtól - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

Delfin - díj a Magyar Telekomtól

Budapest, 2009. június 23. 16:00

A fenntarthatóság terén kiemelkedő szerepet vállaló beszállítóit díjazta a Magyar Telekom. A Delfin - díjat (Díj egy ELkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért) már második alkalommal adták át, három kategóriában. A díjat olyan beszállítóiknak ítélik oda, akiknek a fenntartható fejlődés iránti elkötelezettségük kimagasló, fenntarthatósági teljesítményük pedig példamutató. A díjakat Somorjai Éva, a Magyar Telekom humán erőforrás vezérigazgató-helyettese adta át a kategóriák nyerteseinek a X. Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetés keretében.

Az "Esélyegyenlőség támogatása, diszkrimináció-mentesség segítése vállalaton belül és kívül" kategória győztese a Proactive Management Consulting Kft. lett. A cég Napra Forgó Kft. néven létrehozott és mára saját bevételekkel rendelkező vállalkozássá szélesített egy hátrányos helyzetű emberek közösségbe vonását és ezen keresztül munkába állítását célzó szervezetet.
A "Klímavédelelemmel kapcsolatos beruházás és fejlesztés" kategóriában a díjat a Genex Vállalkozás- és Befektetésszervező Zrt. nyerte el. A cég Magyarországon elsőként vállalkozott egy zéró-emissziójú gyár felépítésére. Ez példaértékű lehet a többi magyarországi vállalat számára is.
A Fenntarthatóság érdekében kifejtett oktatás, tudatformálás kategóriában nem hirdettek győztest, mert nem érkezett rá értékelhető pályázat.

A "Megvalósult innováció a fenntarthatóság érdekében (társadalmi és környezeti hatások pozitív irányú megváltoztatása)" kategóriában az Ericsson Magyarország nyerte el a díjat. Egy tisztán magyar mérnökökből álló csapattal kifejlesztettek egy olyan technológia újítást, melynek eredményeként a telefonközpontok veszélyes anyagok igénybevétele nélkül készülhetnek a jövőben, ráadásul kevesebb energia felvételével. A fejlesztés azóta az Ericssonon belül elterjedt megoldássá vált. A Cisco Magyarország is erős pályázattal indult, így ő kapta a Különdíjat. Egyik legnagyobb kihívás a nagyvállalatok számára is, hogy működésükből származó széndioxid-kibocsátásukat csökkentsék. A Telepresence (a Cisco pályázata) erre ad egy igen innovatív megoldást, hozzájárulva a klímavédelemhez.

A kategóriák díjazottjai Botos Péter üvegművész erre az alkalomra készített alkotását kapták, valamint meghívást a Magyar Telekom szeptemberben megrendezésre kerülő Fenntarthatósági Napjára, ahol bemutathatják a fenntarthatóság terén elért eredményeiket.

A Delfin -díj odaítélésével a Magyar Telekom a fenntartható fejlődés gondolatának népszerűsítését szeretné elősegíteni, és az azért tett tevékenységeket kívánja elismerni. A díj átadására ünnepélyes keretek között, a Magyar Telekom X. Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetésén került sor.

A X. Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetésen többek között ismertették a Magyar Telekom fenntarthatósági eredményeit. Az 1997 óta megrendezett kerekasztal-beszélgetés célja, hogy a cégcsoportot közelebb hozza a mindazokkal, akikkel működése során kapcsolatba kerül, valamint minél többet tudjon meg azokról a problémákról, igényekről, amelyek tevékenységük kapcsán felmerülnek.

A Magyar Telekom számára a fenntarthatóság, a gazdasági, társadalmi és a környezetvédelmi érdekek harmonizálására való törekvés hosszú távú stratégiai elv. A cégcsoport minden tagvállalatára kiterjedően foglalkozik a fenntarthatósági tevékenységgel, amelynek része a környezetvédelem is. A Magyar Telekom Csoport igyekszik egész működését, tevékenységét ennek szellemében végezni, de saját példáján keresztül a beszállítóit is ösztönözni kívánja a környezettudatos működésre. Ennek érdekében alapította a Delfin - díjat 2008 tavaszán.

A kerekasztal-beszélgetésről és a Delfin-díjról további információ az alábbi oldalakon található:. https://www.telekom.hu/tarsadalom_es_kornyezet/esemenyek/fenntarthatosagi_kerekasztal_beszelgetes, https://www.telekom.hu/tarsadalom_es_kornyezet/esemenyek/delfin_dij
A fenntarthatósági napról bővebb információ a http://www.fenntarthatonap.info/ oldalon olvasható.

 
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek
X
clearbox ablak bezárása
slideshow megállításaslideshow elindítása