Kihirdették a Magyar Telekom csoportszintű médiaügynökségi_tenderének győztesét
A Magyar Telekom 2009 június elején több fordulós nyílt tendert írt ki a
cégcsoport és ajánlati márkái, a T-Home, a T-Mobile és a T-Systems
médiafeladatainak elvégzésére. A megfelelő szakmai kompetenciákkal és
referenciákkal rendelkező médiaügynökség kiválasztására a
vállalatcsoport szakembereiből álló munkacsoport alakult. A tenderre az
előminősítés során kiválasztott öt ügynökség nyújthatott be írásos
pályázatot, amelynek értékelése után szóbeli prezentációra négy
médiaügynökséget hívtak meg. Az írásos pályázati anyagok és a szóbeli
prezentációk alapján kialakult short listre három ügynökség került fel. A
kiválasztás utolsó fázisában több fordulós szóbeli tárgyalás
eredményeképpen született meg a döntés. A Magyar Telekom csoportszintű
online és offline médiatervezési és -vásárlási tevékenységét 2010.
január 1-től a Médiaedge:cia Hungary Kft. végzi.
Jelenleg a
Mediaedge:cia Hungary Kft. a Magyar Telekom offline médiafeladatait
látja el, az online médiafeladatokat pedig a 2007-es online pályázat
nyertese, a Kirowski Zrt. végzi. A megbízó egyik fő törekvése az
integrált médiakezelés megvalósítása volt, ezért is keresett olyan
médiaügynökséget, amely az online és offline tervezési és vásárlási
feladatoknak is eleget tud tenni.
A Magyar Telekom - márkáin keresztül - a magyar reklámpiac egyik
legnagyobb hirdetője.

