Ismét Zöld Béka Díj elismerést kapott a Magyar Telekom - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

Ismét Zöld Béka Díj elismerést kapott a Magyar Telekom

Budapest, 2009. október 28. 15:00

Fenntarthatósági jelentésével második helyen végzett a Magyar Telekom a Közép-Európai Környezeti Jelentés ("Zöld Béka") Díjért kiírt versenyen. A vállalat ezúttal ötödik alkalommal nyerte el ezt az elismerést. A díjra a régió bármely országából, üzleti szektortól és az alkalmazottak számától függetlenül pályázhattak a vállalatok, közülük választotta ki a zsűri az év legjobb környezeti-, vagy fenntarthatósági jelentését készítő cégét. Az idei legjobbaknak Szabó Imre környezetvédelmi miniszter nyújtotta át a díjakat.

A díjra a régió bármely országából jelentkezhettek azok a vállalatok, amelyek éves jelentésük részeként, vagy külön környezeti-, fenntarthatósági jelentésben mutatták be környezeti teljesítményüket. Idén összesen 27 magyar, 4 szerb és 3 horvát jelentés érkezett be a versenyre, a pályázatok minősége alapján minden idők legszorosabb versenyét hozta az idei Zöld Béka Díj.

A zsűri tapasztalata szerint folytatódott az elmúlt évek kedvező tendenciája, azaz a cégek igyekeznek minél nagyobb hangsúlyt fektetni jelentéseik elkészítésére. A Magyar Telekom fenntarthatósági jelentésével kapcsolatban kiemelték, hogy a vállalat a beszállítói körre is figyel, a fenntartható fejlődés szempontjából vizsgált struktúrát vázol, illetve kommunikációjában is megjelenik a fenntarthatóság.

A jelentés a vállalatcsoport új (2008-2011-es) fenntarthatósági stratégiája mentén mutatja be fenntarthatósági kezdeményezéseit:
1. Felelős vállalatirányítás és kockázatmenedzsment
2. Ügyfélkapcsolatok
3. A társadalom kommunikációs lehetőségeinek erősítése
4. Környezeti terhelés csökkentése
5. Humán erőforrás menedzsment
6. Bizalom és hitelesség fenntartása

A 2001-ben létrehozott Zöld Béka Díj eredeti célja, hogy a régió vállalatait felkészítse az Európai Unió környezeti és fenntarthatósági pályázatain való részvételre. Az elismerést életre hívó Deloitte ezzel a kezdeményezésével a hazai és regionális vállalatok szemléletmódjának a változásához szeretett volna hozzájárulni. A Zöld Béka Díj a környezetvédelmi kultúra terjedésének egyik szimbólumává vált hazánk és a régió vállalatai körében az elmúlt években.

A Magyar Telekom és leányvállalatai már az 1990-es évek óta kiemelt figyelmet fordítanak a társadalmi és környezeti problémák kezelésére. A Magyar Telekom 2002 óta csoport-szinten koordinálja környezetvédelmi tevékenységét, és 2005 óta rendelkezik fenntarthatósági stratégiával. Évente fenntarthatósági jelentést teszünk közzé, amelyet független harmadik fél hitelesít a Globális Jelentéstételi Kezdeményezés (GRI) irányelveinek megfelelően. Magyarországon vállalatunk adott ki elsőként és mindmáig egyetlen vállalatként GRI harmadik generációs irányelveinek megfelelő A+ minősítésű jelentést.

A Magyar Telekom Csoport számára a fenntarthatóság, a környezet-társadalom-gazdaság hármas kapcsolati rendszerének felismerése és pozitív tevékenységgel történő erősítése hosszú távú stratégiai elv. Ennek érdekében a fenntarthatósággal kapcsolatos megközelítést minden irányítási szinten igyekszik beépíteni a vállalatirányítási folyamatokba. A fenntarthatósági megközelítés csoport szintű érvényesítése és koordinálása érdekében működik a Csoport Fenntarthatósági Koordinációs Tanács. A Magyar Telekom Csoport felsővezetése, az Ügyvezető Bizottság rendszeresen kap tájékoztatást a fenntarthatósági stratégia feladatainak teljesüléséről, az ebben elért eredményekről.

A Magyar Telekomról
A Magyar Telekom Magyarország legnagyobb távközlési szolgáltatója, amely a telekommunikációs és infokommunikációs (ICT) szolgáltatások teljes skáláját nyújtja, beleértve a vezetékes és mobil telefonos, az adatátviteli és nem hangalapú, valamint az informatikai és rendszerintegrációs szolgáltatásokat. Üzleti tevékenységét két üzletágán keresztül látja el: Lakossági szolgáltatások (az otthonokhoz kapcsolódó T-Home és a mobil kommunikációs T-Mobile márka); Vállalati szolgáltatások (T-Systems márka). A Magyar Telekom többségi tulajdonosa a Makedonski Telekomnak, Macedónia legnagyobb vezetékes és mobilszolgáltatójának, és többségi részesedéssel rendelkezik a Crnogorski Telekomban, Montenegró legnagyobb távközlési szolgáltatójában. A Magyar Telekom többségi tulajdonosa (59,21%) a MagyarCom Holding GmbH, amely a Deutsche Telekom AG kizárólagos tulajdona.
További információk a www.telekom.hu weboldalon találhatók.

 
Akadálymentes TelekomArra törekszünk, hogy szolgáltatásaink és megoldásaink mindenki számára hozzáférhetőek legyenek.
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek