A Magyar Telekom jóváírja a vezetékes havidíjat az árvíz sújtotta térségben - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

A Magyar Telekom jóváírja a vezetékes havidíjat az árvíz sújtotta térségben

Budapest, 2010. július 7. 14:00

AA Magyar Telekom újabb intézkedéssel bővítette az észak-magyarországi árvíz károsultjainak megsegítésére létrehozott átfogó támogatási csomagját. A szolgáltató a térség legsúlyosabb árvízkárokat szenvedett 10 településén élő előfizetői részére jóváírja a vezetékes T-Home szolgáltatások (tv, internet, telefon) egyhavi díját a júliusban érkező számlák összegéből.

A havidíj-jóváírásban mindazon T-Home ügyfelek részesülnek, akik májusban, az árvíz időszakában vezetékes telefon-, internet- vagy tv-előfizetéssel rendelkeztek a következő 10 Borsod-Abaúj-Zemplén megyei, árvíz sújtotta településen: Edelény, Felsőzsolca, Gesztely, Miskolc-Alsóhámor, Miskolc-Ómassa, Sajóecseg, Sajólád, Szendrő, Szendrőlád, Tolcsva.

Az érintett ügyfelek a következő, július havi számlájukban kapják meg a havidíj-jóváírást a tv-, internet- és vezetékes telefonszolgáltatásra. A jóváírás folyamata miatt egyes ügyfelek a megszokottnál valamivel később kaphatják kézhez a júliusi T-Home számlájukat, de az július végéig mindenkihez megérkezik.

Az egyhavi díj jóváírását az ügyfeleknek nem kell külön kérniük, az automatikusan megjelenik az érintettek következő számláján. Az ügyfelek a lakóhelyükhöz legközelebb lévő T-Pont üzletekben kaphatnak további tájékoztatást a jóváírással kapcsolatosan.

A T-Home az utóbbi hetekben már több száz, hozzá segítségért forduló ügyfelének ajánlott fel egyéni jóváírást, ezzel is enyhítve az őket ért súlyos veszteségeket, és továbbra is méltányosan és kiemelten kezeli az árvízzel kapcsolatos egyedi igényeket.

A Magyar Telekom májusban elsőként sietett az észak-magyarországi árvíz károsultjainak megsegítésére, amikor - a társszolgáltatókkal összefogva - árvízi segélyvonalat indított a 1749-es számon, amelyen eddig több mint 143 millió forint gyűlt össze. A T-Home és a T-Mobile emellett az 1752-es nemzeti segélyvonal indításában és működtetésében is szerepet vállalt.

A károk enyhítése és szolidaritásunk kézzelfogható kifejezése érdekében a Magyar Telekom több intézkedésből álló, átfogó támogatási csomagot hozott létre. Ennek keretében 60 millió forintos támogatást ajánlott fel az árvízi munkálatok elősegítésére, továbbá 200 darab T-Mobile Domino kártyával ellátott, díjmentesen használható mobiltelefont bocsátott az árvíz sújtotta településeken élő és a mentési munkálatokban résztvevő lakosság rendelkezésére. A Magyar Telekom saját alkalmazottai körében is adománygyűjtést indított. A munkatársak által felajánlott összegeket a vállalat azok kétszeresével kiegészíti, és már több mint 350 ezer forintot juttatott el a károsultakhoz. A Magyar Telekom támogatásával június 22-én, a Művészetek Palotájában szervezett jótékonysági gálaest teljes nettó bevételét ugyancsak az árvízkárosultak megsegítésére ajánlották fel a közreműködők. A támogatási csomag részét képező pénzadományok és eszközök a Magyar Vöröskereszt közreműködésével jutnak el a rászorulókhoz.

 
Akadálymentes TelekomArra törekszünk, hogy szolgáltatásaink és megoldásaink mindenki számára hozzáférhetőek legyenek.
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek
X
clearbox ablak bezárása
slideshow megállításaslideshow elindítása