Új felsővezető a Magyar Telekomnál
Budapest,
Az Igazgatóság 2010. április 21-ei ülésén döntött az irányítást érintő szervezeti változásokról annak érdekében, hogy a vállalat a gyorsan változó piaci és gazdasági környezetre még hatékonyabban tudjon reagálni. A döntés alapján a 2008-ban bevezetett ügyfélközpontú szervezeti működést továbbfejlesztve, a társaság döntéshozatali képességét és rugalmasságát erősítő funkcionálisabb szervezet jött létre a Magyar Telekomnál 2010. július 1-jével. Ennek keretében hozta létre az Igazgatóság az értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettesi pozíciót, a magas szintű és teljes körű lakossági kiszolgálás biztosítása érdekében.
A Magyar Telekom új értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyetteseként Keszég Attila lesz felelős az értékesítésért, az ügyfélszolgálatért, az ügyfeleknek nyújtott műszaki szolgáltatásokért, valamint az ügyfeleknek kínált eszközök logisztikai hátterének biztosításáért.
Keszég Attila 44 éves, a Budapesti Műszaki és Gazdasági Egyetemen gépészmérnök diplomát szerzett, majd MBA képzésen vett részt pénzügyi és vezetési ismeretek szakirányon. Szakmai pályafutását a Hemingway Holdingnál kezdte 1992-ben, majd a Dove Mid Europe munkatársa volt. Ezt követően 1994-től a Pepsi-Cola Company-nál dolgozott kiemelt ügyféligazgatóként, majd projektmenedzserként, később pedig közép-magyarországi részlegmenedzserként a regionális értékesítés, szállítás és raktározás területen. 1999-től a Pepsi Hungary értékesítési igazgatója volt, 2001-től pedig az értékesítési eszközök közép-kelet-európai igazgatójaként és a hagyományos kereskedelem közép-kelet-európai értékesítési igazgatójaként a magyar, lengyel, cseh és szlovák piacokért volt felelős. 2005-től a Red Bull Hungary ügyvezető igazgatójaként dolgozott, és irányításával a cég sikeresen működött a globális gazdasági válság közepette is.
Pályája során Keszég Attila széles körű tapasztalatot szerzett a fogyasztói igények megértése, valamint azok kereskedelmi partnereken keresztüli hatékony kielégítése terén. A gyors fogyasztású termékek (FMCG) piaci versenykörnyezetében edzett vezetőként csapatának szervezésén és motiválásán keresztül érte el sikereit, szem előtt tartva az erőforrások hatékony felhasználását.

