A Magyar Telekom ismét az ország legjobbja a társadalmi felelősségvállalásban - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Azonosítás

Sajtóközlemények

A Magyar Telekom ismét az ország legjobbja a társadalmi felelősségvállalásban

A Magyar Telekom ismét az ország legjobbja a társadalmi felelősségvállalásban

Budapest, 2010. május 6. 15:00

A Magyar Telekom ez évben is első helyezést ért el a Braun&Partners Network által ma közzétett felmérésben, amely Magyarország 25 legnagyobb árbevétellel rendelkező vállalatát rangsorolja társadalmi felelősségvállalási (CSR) teljesítményük alapján. A Magyar Telekom egyúttal összesítésben második helyezést ért el a közép- és kelet- európai régió 100 legnagyobb vállalata között..

A Magyar Telekom 88%-os teljesítményt ért el, ami jelentős javulás az egy évvel korábbi eredményéhez képest (79%). Ezzel ismét első helyezést ért el a felmérésben vizsgált 25 legnagyobb magyar vállalat közül. A 100 legnagyobb cég régiós ranglistáján pedig a Magyar Telekom - szoros másodikként - alig maradt el az osztrák OMV energiaipari vállalattól (90%), és ezúttal is olyan vezető cégeket utasított maga mögé, mint a MOL, az OTP, a Telekom Austria, a PKN Orlen vagy az E.ON Hungária.

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója a sikert így értékelte: "Büszkék lehetünk arra, hogy megőriztük hazai elsőségünket, és nemzetközi szinten is a legjobbak egyike vagyunk a társadalmi felelősségvállalásban. Az elért siker bizonyítja, hogy az elmúlt évben is kiemelkedő eredményeket értünk el a fenntarthatóság különböző területein: a környezetkímélő infokommunikációs technológiák elterjesztésében, a munkahelyi esélyegyenlőségben, az átláthatóságban, a civil szervezetekkel való együttműködésben, a felelős vállalatirányításban, az érdekelt felekkel való kapcsolatokban. Mindezt az üzleti célokkal összhangban, a fenntarthatósági stratégiánk mentén tesszük. Az ország vezető infokommunikációs szolgáltatójaként kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy elért eredményeinkről ügyfeleink, munkatársaink és vállalatunk érdekelt felei naprakész információt kapjanak az életünket kísérő három képernyőn: tévén, interneten és mobiltelefonon."

A Braun & Partners Network a közép- és kelet- európai régió négy országának (Magyarország, Ausztria, Lengyelország és Románia) 25-25 legnagyobb árbevétellel rendelkező vállalatát elemezte a társadalmi felelősségvállalási tevékenységet értékelő CSR 24/7 kutatási módszertan segítségével a vállalatok honlapján elérhető információk alapján. A felmérés azt mutatja meg, hogy a régió nagyvállalatai milyen mértékben és mennyire könnyen elérhetően teszik közzé a társadalmilag felelős működésükről szóló információkat.

A vizsgált országok vállalatainak teljesítményét összevetve, a felelős működés kommunikálásában továbbra is élen járnak a magyar cégek. Vezető pozíciójukat az is jelzi, hogy a regionális Top 100 listáján az első 10 helyezett fele magyar vállalat lett.

A Magyar Telekom és leányvállalatai már az 1990-es évek óta kiemelt figyelmet fordítanak a társadalmi és környezeti problémák kezelésére. A Magyar Telekom 2005 óta rendelkezik fenntarthatósági stratégiával. Évente fenntarthatósági jelentést tesz közzé, amelyet független minősítő hitelesít a Globális Jelentéstételi Kezdeményezés (GRI) irányelveinek megfelelően. Magyarországon elsőként és eddig egyetlenként adott ki a GRI harmadik generációs irányelveinek megfelelő A+ minősítésű jelentést.

A Magyar Telekom Csoport számára a fenntarthatóság, a környezet-társadalom-gazdaság hármas kapcsolati rendszerének felismerése és erősítése hosszú távú stratégiai elv. Ennek érdekében a fenntarthatósággal kapcsolatos megközelítést minden irányítási szinten igyekszik beépíteni a vállalatirányítási folyamatokba, így a vállalat felsővezetése rendszeresen kap tájékoztatást a feladatok teljesüléséről és az elért eredményekről.

A CSR 24/7 a Braun & Partners által kifejlesztett módszertan, amely az érintettek számára elérhető információk alapján méri a vállalatok CSR teljesítményét. Az értékelési keretrendszer az Accountability Standardeken, a GRI mérőszámokon, valamint a hármas teljesítményértékelési elveken és jó gyakorlatokon alapul. A módszertan 7 szempont mentén értékelik: az átláthatóság, a vállalatirányítás, kapcsolatok az érdekelt felekkel, a környezeti felelősségvállalás, a gazdasági felelősségvállalás, a közösségi kapcsolatok és az emberi erőforrások kezelése. A vizsgálat során elkészülő indexnek 24 pont a maximuma, innen a kutatás elnevezése. További információk a www.csr24-7.com internetoldalon találhatók.

A Magyar Telekomról
A Magyar Telekom Magyarország legnagyobb távközlési szolgáltatója, amely a telekommunikációs és infokommunikációs (ICT) szolgáltatások teljes skáláját nyújtja, beleértve a vezetékes és mobil telefonos, az adatátviteli és nem hangalapú, valamint az informatikai és rendszerintegrációs szolgáltatásokat. Üzleti tevékenységét két üzletágán keresztül látja el: Lakossági szolgáltatások (az otthonokhoz kapcsolódó T-Home és a mobil kommunikációs T-Mobile márka); Vállalati szolgáltatások (T-Systems márka). A Magyar Telekom többségi tulajdonosa a Makedonski Telekomnak, Macedónia legnagyobb vezetékes és mobilszolgáltatójának, és többségi részesedéssel rendelkezik a Crnogorski Telekomban, Montenegró legnagyobb távközlési szolgáltatójában. A Magyar Telekom többségi tulajdonosa (59,21%) a MagyarCom Holding GmbH, amely a Deutsche Telekom AG kizárólagos tulajdona. További információk a www.telekom.hu weboldalon találhatók.

 
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek