Már a bevásárláskor is fizethetünk mobillal - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Azonosítás

Sajtóközlemények

Már a bevásárláskor is fizethetünk mobillal

Budapest, 2010. november 11.

2010. november 11-től országszerte 400 SPAR, Kaiser’s és Interspar üzlet kasszájánál elérhető a MobilFizetés szolgáltatás, így a Telenor és a T-Mobile ügyfelei ezen túl már a bevásárláskor is a mobiljukat készíthetik elő készpénz vagy bankkártya helyett.

A SPAR Csoport a T-Mobile, a Telenor, a Laurel Számítástechnikai Kft. és az FHB Kereskedelmi Bank együttműködésének köszönhetően a MobilFizetés szolgáltatás kényelmes fizetési lehetőséget biztosít a két mobilszolgáltató ügyfelei számára. A Telenor és a T-Mobile MobilFizetés szolgáltatásra szerződött ügyfelei mostantól mobiltelefonjuk segítségével is kiegyenlíthetik vásárlásaik ellenértékét az ország bármely SPAR, Kaiser’s és INTERSPAR üzletében.

A MobilFizetés sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk: a kasszánál nincs más dolgunk, mint jeleznünk a pénztárosnak, hogy MobilFizetéssel fizetünk, aki ezután a tranzakció elindításához elkéri mobilszámunkat, vagy MobilFizetés azonosítónkat. Az azonosító átadása akár egy vonalkód leolvasásával is megtörténhet, még tovább egyszerűsítve a fizetési folyamatot. Ezt a vonalkódot az ügyfelek a szerződés után megkapják matrica formájában. A tranzakció elindítását követően kisvártatva megérkezik a MobilFizetés üzenet a készülékünkre, amelyet a MobilFizetésben már megszokott módon az “mSzámlánk” kiválasztásával, majd a szolgáltatáshoz tartozó PIN-kód (ún. mKód) megadásával saját mobilkészülékünkön hagyhatunk jóvá. Ezután a kassza kinyomtatja a blokkot, és már készen is vagyunk a fizetéssel. A fizetési folyamat nem hosszabb a bankkártyás fizetésnél, a készpénzszámolgatásnál pedig biztosan gyorsabb.

MobilFizetés szolgáltatás igénybevételéhez az FHB Kereskedelmi Bankkal szerződéskötés szükséges, melyet követően mobilunkkal a szolgáltatáshoz kapcsolt MobilFizetés bankszámla egyenlegének terhére fizethetünk.

A MobilFizetés nemcsak az okostelefon tulajdonosok kiváltsága: a szolgáltatás általában minden SMS-képes mobiltelefonnal használható, technikai oldalon mindössze a SIM kártyánk cseréjére van szükség. A díjmentes SIM-csere és a MobilFizetés szerződés megkötése a mobilszolgáltatók kijelölt üzleteiben kezdeményezhető.

A MobilFizetés szolgáltatás mindenkori banki díjszabásáról az FHB Bank vonatkozó hirdetménye ad tájékoztatást. A szolgáltatás használata során küldött SMS-ek díja 20 Ft/SMS. További információk a www.mobilfizetes.hu internetes oldalon, 06 40 200 115-ös telefonszámon hívható MobilFizetés ügyfélszolgálaton, valamint a mobilszolgáltatók ügyfélszolgálatán érhetők el (T-Mobile: 1430, 06-1 265 9210, Telenor: 1220).

A SPAR kasszarendszerének a mobilfizetési központhoz csatlakozását vezérlő programcsomagot a Laurel Számítástechnikai Kft. fejlesztette ki, telepítette és engedélyeztette az APEH-nál.

A Telenor, a T-Mobile és az FHB Bank 2008 októberében vezette be a MobilFizetés szolgáltatást, mely lehetővé teszi, hogy a két mobilszolgáltató ügyfelei egy hazánkban merőben új, kényelmes, biztonságos és innovatív fizetési módszert vegyenek igénybe. A MobilFizetés elfogadóhelyeinek száma, a kifizethető termékek és szolgáltatások köre folyamatosan bővül, amelyről a szolgáltatók és a MobilFizetést elfogadó Partnerek rendszeresen tájékoztatják az ügyfeleket.

 
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek