Katy Perry _Firework_ című videoklipje először kizárólag a Deutsche Telekom nyolc európai országában - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

Katy Perry "Firework" című videoklipje először kizárólag a Deutsche Telekom nyolc európai országában nézhető meg

Budapest, 2010. október 8.

Katy Perry és a Deutsche Telekom több mint 250 szerencsés rajongó számára tette lehetővé, hogy részt vegyen Katy "Firework" című hivatalos zenei videoklipjének elkészítésében: egyedi, dokumentum jellegű tévéreklám a budapesti forgatáson részt vett rajongók emlékezetes pillanatait örökíti meg. A feliratos videó először kizárólag a Deutsche Telekom nyolc európai országában lesz látható.

  • Az első olyan zenei videoklip egy nemzetközi hírű popsztárról, amelyben egy helyszínen ilyen sok rajongó szerepel.
  • A mai napon mutatják be a Deutsche Telekom tévéreklámját, amely kiválasztott európai országokban élő – köztük Magyarországon a T-Home és a T-Mobile kampánya keretében kiválasztott hazai – rajongók élményeit örökíti meg.
  • "Firework" című dal hivatalos, feliratos videofilmje elsőként és kizárólag a Deutsche Telekom nyolc érintett országában – Magyarországon a www.katyklipje.hu oldalon – látható 2010. október 8. és október 11. között.
  • Katy Perry és a Deutsche Telekom partneri együttműködése a nyolc érintett európai országban egyedi módon kelti életre a márka "Life is for Sharing" ígéretét.

Katy Perry és a Deutsche Telekom összesen több mint 250, köztük 29 magyar szerencsés rajongónak teremtette meg a soha vissza nem térő lehetőséget, hogy részt vegyenek Katy hamarosan megjelenő, "Firework" című lemezéről készülő zenei videoklipjének elkészítésében. Az október 8-án bemutatandó tévéreklám a Deutsche Telekom kiválasztott európai piacain (Ausztriában, Cseh Köztársaságban, Lengyelországban, Macedóniában, Magyarországon, Montenegróban, Németországban és Szlovákiában) lesz látható, amely a rajongók számára emlékezetes pillanatokat dokumentálja.

A videoklip részeseivé válni kívánó, busszal, repülővel, autóval vagy vonattal érkező rajongók soha nem tapasztalt számban gyűltek össze szeptember végén Budapesten, hogy osztozhassanak abban az emlékezetes élményben, amit a Katy Perry és a Deutsche Telekom közti partneri együttműködés tett lehetővé. Az ezeket a napokat megörökítő és feldolgozó tévéreklám végigköveti a szerencsés nyerteseket otthonuktól egészen Budapestig, ahol részt vehettek Katy klipjének forgatásán. Az egyszeri és megismételhetetlen pillanatokat a szerencsés nyertesek utazásának során rögzítették, és mindez vizuálisan is megtestesíti a Deutsche Telekom "Life is for Sharing" márkaígéretét.

A "Katy’s Project: Pop Video" elnevezésű kampánynak kiemelt láthatóságot, azaz hírverést biztosítottak a Deutsche Telekom nyolc érintett európai piacán. Augusztus eleje óta az érintett országokban toborozták a rajongókat, akik közösen élték meg a „szikrát”, azaz együttesen vettek részt a nagy "tűzijátékban", Katy "Firework" című TV reklámfilmjének, valamint a webes és közösségi média tevékenységek forgatásában. Minden ország maga határozta meg a kiválasztás módját, amely lehetett videoanyagok beküldése, amit a közvélemény illetve jól ismert szakemberekből álló zsűri bírált el, vagy történhetett sorsolással, illetve online versenyeztetéssel is.

Magyarországon a T-Home és T-Mobile kampánya keretében Harsányi Levente, Hámori Barbara, Lakatos Márk és Lilu több mint 600 feltöltött videó alapján választotta ki azokat a szerencséseket, akik jelen lehettek a videoklip-forgatáson. A www.katyklipje.hu oldalon meghirdetett pályázatra jelentkezőknek önmagukról, a bennük rejlő tehetségről, leginkább érdekes, értékes képességeikről kellett tanúságot tenniük, amelyek alapján a zsűri meghozta a döntését. A pályázók számos értéket, érdekes történetet, "szikrát" "vonultattak fel": volt, aki táncolt, akadt, aki fényképeit, rajzait mutatta be a videofelvételeken, de a klipforgatáson részt vevő 29 leginspiratívabb szereplő között – a zsűri választása értelmében – focilabdával mesteri módon bánó lány, ruhatervező fiú, saját dalával jelentkező, bátran dalra fakadó tehetség, szavaló és bűvész is volt. A szavazás mindenhol fontos része volt a résztvevők kiválasztásának, sőt Katy saját maga is választott a nyertesek közül, egyes különleges szerepekre.

Összességében kiemelkedően sok, mintegy 38 ezer jelentkezés futott be az érintett országokból, rajongók ezrei küldtek üzenetet és hozzászólásokat a rajongói oldalakon, ezáltal a kampány organikusan, szerves módon önálló életre kelt. A hivatalos "Firework" videó a Deutsche Telekom online portálján lesz megtekinthető a nyolc országban, az október végi világpremier előtt három nappal. A rajongók számára igazi különlegességként, október 8. és október 11. között már a dalszövegeket feltüntető, feliratos videó is megtekinthető lesz a Deutche Telekom nyolc érintett európai országában.

"Számomra a "Firework" a legfontosabb szám az új lemezen, mert úgy érzem, azt nagyon sok emberre illetve élethelyzetre lehet értelmezni. Fantasztikus a partneri együttműködés a Deutsche Telekommal, nagyszerű módja volt ez annak, hogy bevonjuk a videó elkészítésébe az irántam, a zeném és a zenei videoklipem iránt érdeklődőket" – mondta Katy Perry.

"A Deutsche Telekom együttműködése Katy Perry-vel óriási siker és nagyszerű alkalom számunkra, hogy emlékezetes módon keltsük életre a "Life is for Sharing" márkaüzenetet. Nem csupán egyedülálló módon sikerült kapcsolatot teremtenünk a rajongók és kedvenc előadójuk között, hanem ugyanakkor azt is lehetővé tettük, hogy egymással is megoszthassák élményeiket. A Deutsche Telekom termékei pedig pont ezt kínálják az ügyfeleknek" – mondta Wolfgang Kampbartold, a Deutsche Telekom nemzetközi kommunikációért és szponzorációért felelős alelnöke.

A "Firework" videoklipet Dave Meyers, az egyik legkiválóbb és legkeresettebb rendezőjével forgatták, aki több mint 200 zenei klipet készített olyan művészekkel, mint Jay-Z, Pink, Britney Spears és Justin Bieber. Meyer 11 MTV Video Award díjat nyert, valamint számos szakmai elismerésben is részesült. Mintegy 10 ismert rendező koncepciója közül Katy végül Myers-t választotta, tetszett ugyanis neki a lelkesítő hangvétel, és a Deutsche Telekom által kiválasztott rajongók bevonásának módja.

Nem csupán logisztikai teljesítmény volt a több mint 250, nyolc országból származó nyertes találkozása Budapesten, de egyszersmind azt is nagyszerűen példázza, hogy a "Life is for Sharing" márkaígéret túlmutat az országhatárokon és kiváló módja az élmények megosztásának. A Deutsche Telekom Connected Life & Work termékeivel az ügyfelek zökkenőmentesen használhatnak különböző eszközöket, amint egyik élethelyzetből a másikba kerülnek. A vállalat termékeivel az élmények mindig megoszthatók, legyenek azok apróbbak vagy jelentősebbek.

A Katysproject.com, illetve Magyarországon a katyklipje.hu címeken kialakított interaktív website célja, hogy még inkább közel hozza egymáshoz a rajongói tábor tagjait, ezen keresztül a szerencsés nyertesek értesülhettek a klipkészítés exkluzív részleteiről, és részesei lehettek a nemzetközi élménycserének. A rajongók saját profiloldalakat hoztak létre, írtak a site fórumán és megtekinthették Dave Meyers videó üzenetét a forgatás részleteiről.

A partneri együttműködés részeként, a Deutsche Telekom, illetve márkái Katy négy lemezbemutató koncertjének is kizárólagos szponzora is volt Berlinben, Budapesten, Varsóban és Bécsben.

A kampány

A "Katy’s Project: Pop Video" a Saatchi & Saatchi által 2008-ban, a Deutsche Telekom "Life is for Sharing" márkaüzenetének életre keltése céljával indított sikeres kampányok sorozatának része.

A sorozat összes kampányában lehetőséget kínáltak az embereknek, hogy részesei legyenek az eseményeknek, és megoszthassák élményeiket másokkal. A kampányok között szerepelt a "Dance", a "Rain of Flowers" és a Pink-kel forgatott "Sing-Along", ami nemrég elnyerte az EACA Euro Effie Awards második díját. A videoklip-forgatás alatt készített, dokumentarista jellegű reklámfilmet 2010. október 8-án mutatják be a kiválasztott európai országokban, így Magyarországon is.

A magyarországi kampánnyal kapcsolatban további részletek a  www.katyklipje.hu  oldalon találhatók. A Paletta csomagok igénybevételének részletes és teljes körű feltételei a  www.t-home.hu  és  www.t-mobile.hu  honlapokon tekinthetők meg.

 
Akadálymentes TelekomArra törekszünk, hogy szolgáltatásaink és megoldásaink mindenki számára hozzáférhetőek legyenek.
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek