Adományvonal november és december hónapban - az önkéntes programokért - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

Adományvonal november és december hónapban - az önkéntes programokért

Budapest, 2011. november 3. 12:00

2011. november és december hónapban a Kórházi Önkéntes Segítő Szolgálat Alapítványt támogatják azok, akik a 1788-as hello holnap! Adományvonalat hívják vagy sms-t küldenek. Az Adományvonalat már kilencedik éve sikeresen működtető Magyar Telekom fontosnak tartja, hogy támogatásával segítse a hazai egészségügy fejlődését, szolgáltatásainak fejlesztését.

A Kórházi Önkéntes Segítő Szolgálat Alapítvány (KÖSSZA) 2001 óta közhasznú szervezetként működik, jelenleg az egyik legjelentősebb, önkéntességgel foglalkozó szervezet Magyarországon. Módszertani Központként országosan közel 40 kórház, intézmény, civil szervezet önkéntes programját segíti életre, fejleszti, szervezi önkéntesek toborzását, beléptetését, képzését, közvetítését; közel 500 önkéntessel foglalkozik. A szervezet missziója az önkéntesség népszerűsítése, terjesztése, általános társadalmi megbecsülésének emelése.

Az Adományvonalon kapott támogatásból az alapítvány szeretné az önkéntességet, az önkéntes programokat népszerűsíteni, a hálózati körüket bővíteni és kórházakban, szociális intézményekben 6 új önkéntes programot is elindítani.
Az Alapítvány az emberekben meglévő önzetlen segíteni akarásnak biztosít szervezett keretet: amely önkéntes segítői tevékenység, a rövidebb-hosszabb ideig kórházi tartózkodásra kényszerülő betegeknek, nyújt konkrét segítséget, lelki támaszt és személyes törődést. Mindezzel elősegíti számos önkéntes program, akció létrejöttét; valamint a szociális és egészségügyi ellátásban résztvevő szervezetek munkáját, önkéntes programjaik koordinációját.


A szervezet a kórházi önkéntes szolgálat működtetése mellett folyamatosan végzi az új önkéntes segítők toborzását, kiválasztását, elméleti és gyakorlati képzésüket, valamint a potenciális fogadó szervezetek felkutatását, tájékoztatását. Képzett és gyakorlattal rendelkező önkéntes segítőket delegál más intézményekbe, és a fogadó intézményeknél önkéntes koordinátorok képzésével segíti új önkéntes programok beindítását, koordinációját. A szervezet egyre több önkéntes programot koordinál országszerte. Módszertani Központjuk a közép-magyarországi régió egyik jelentős önkéntes központjává vált. A Központ működtetésével cél a tapasztalatok átadása az érdeklődő egészségügyi, szociális és oktatási intézmények, civil és egyházi szervezetek részére.
Az alapítvány kísérleti jelleggel elindította Magyarország első Adományboltját is, amely megnyitása óta eredményesen üzemel.


Az alapítványról és tevékenységeiről további információ a www.korhazionkentes.hu weboldalon található.


A "1788 - az emberi hívószám" szlogenről is ismert hello holnap! Adományvonal a Magyar Telekom vezetékes és mobiltelefon-hálózatából is elérhető. A hívás és az sms-küldés díja egyaránt 100 forint, amely összeg áfa-mentes (Domino feltöltőkártyával kezdeményezett hívások kivételével). A 2011. november és december hónapok alatt beérkező hívások díja a hívók adományaként teljes egészében a Kórházi Önkéntes Segítő Szolgálat Alapítványé lesz, amely ezt az összeget az önkéntesség népszerűsítésére, valamint 6 új önkéntes program elindítására fordítja.

 
Akadálymentes TelekomArra törekszünk, hogy szolgáltatásaink és megoldásaink mindenki számára hozzáférhetőek legyenek.
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek