Új irányítási struktúráról döntött a Magyar Telekom Igazgatósága - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

Új irányítási struktúráról döntött a Magyar Telekom Igazgatósága

Budapest, 2012. június 18. 15:00

A Magyar Telekom Igazgatósága mai ülésén elfogadta a vállalat működésének közép- és hosszú távú stratégiai irányait, és ennek egyik első lépéseként döntött az új irányítási struktúra kialakításáról. A 2013 januárjától kezdődő változások célja, hogy a Magyar Telekom az ügyféligények változására és a piaci kihívásokra rugalmasan és időben reagálva, képes legyen kiaknázni az új, innovatív szolgáltatási és üzleti lehetőségeket. Az ügyfelek magas szintű, korszerű és hatékony kiszolgálását célozza a vállalat új szervezeti struktúrája is.
A Magyar Telekom az új stratégiai irányokról és a működési modellről a szükséges további döntések megszületését követően, az ősz folyamán nyújt részletesebb tájékoztatást.

A telekommunikációs világ változásai, a technológiák gyors fejlődése és a fogyasztói igények dinamikus átalakulása,továbbá az utóbbi időszak kedvezőtlen piaci és gazdasági folyamatai olyan kihívásokat jelentenek, amelyekre a Telekom időben fel kíván készülni. A cég új jövőképe messzemenően épít a vállalat által jelenleg is nyújtott egyedülállóan széles szolgáltatási portfólióra, valamint a kiterjedt értékesítési csatornákban és ügyfélkapcsolati rendszerekben rejlő képességekre az új, innovatív szolgáltatási és üzleti lehetőségek kiaknázása érdekében. Alaptevékenységét az új online képességek és a digitális otthon irányában bővíti a Telekom, tovább erősítve jelenlétét a nem hagyományos üzleti területeken is. Az üzleti tevékenység fókuszába még inkább az ügyfelek magas szintű, korszerű és hatékony kiszolgálása kerül. Ezt tükrözi a vállalat új szervezeti struktúrája, amelyben önálló irányítási területek feladata lesz a három alapvető ügyfélszegmens (lakossági; kis- és középvállalati; nagyvállalati) kiszolgálása.

„Piaci pozícióink és a jelenlegi kihívások kedvező lehetőséget, kitörési pontot kínálnak arra, hogy a megfelelő időpontban végrehajtott stratégiai és irányítási változások révén a Telekom továbbra is a trendeket időben felismerni és alakítani képes szolgáltató maradjon. Az elhatározott átalakítások eredményeként képesek leszünk az ügyféligényeket kompromisszumok nélkül teljesíteni, sőt azok előtt járni, továbbá biztosítani a Magyar Telekom hosszú távú fenntartható és nyereséges működését, a beruházások megtérülését” – mondta el Christopher Mattheisen elnök-vezérigazgató a mai döntések kapcsán.

Az Igazgatóság döntése alapján a2013. január 1-jétől életbe lépő legfontosabb változások a következők:

  • A jelenlegi értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettes pozíció átalakul és átnevezésre kerül, a jövőben lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettesi pozícióként működik .
  • A jelenlegi marketing vezérigazgató-helyettesi pozíció megszűnik.
  • Új, kis- és középvállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettesi pozíció jön létre az érintett ügyfélkört kiszolgáló terület irányítására.
  • A jelenlegi vállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettes pozíció magyar megnevezése nem változik.
  • A jelenlegi stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettes felelősségi területe átalakul és átnevezésre kerül; a pozíció neve a jövőben üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettes lesz.

A felsővezetők száma nem változik, továbbra is az elnök-vezérigazgató és nyolc vezérigazgató-helyettes alkotja a vállalat operatív vezetéséért felelős Ügyvezető Bizottságot.

A Magyar Telekom Ügyvezető Bizottsága kidolgozza a társaság működése és tevékenysége átalakításának, valamint az új szervezeti-irányítási struktúrának a további részleteit, amelyekről a későbbiekben születik döntés. A Magyar Telekom az új stratégiai irányokról és a működési modellről az ősz folyamán nyújt további tájékoztatást.

A szervezeti változásokkal összefüggésben Király István marketing vezérigazgató-helyettes munkaviszonya közös megegyezéssel 2012. június 30-án megszűnik. A marketing vezérigazgató-helyettes feladatait a szervezeti változások hatályba lépéséig, az év végéig Szabó Melinda lakossági szegmensmarketing igazgató látja el.
Maradi István műszaki vezérigazgató-helyettes közös megegyezéssel szintén távozik a Magyar Telekomtól 2012. július 31-ével. Utódlásáról később születik döntés.

Christopher Mattheisen elnök-vezérigazgató a távozó felsővezetőket méltatva elmondta: „Király Istvánnak és Maradi Istvánnak rendkívül sokat köszönhet a Magyar Telekom. Tevékenységükkel messzemenően hozzájárultak ahhoz, hogy a Telekom innovatív és minőségi szolgáltatóként, mind műszaki, mind marketing szempontból valódi piacvezetőként vehet részt a hazai piaci versenyben. További pályájukhoz sok sikert kívánok!”
Király István nyolc évig dolgozott Telekom vezetőként. A T-Systems marketing igazgatójaként elősegítette a T-Systems márka hazai bevezetését, valamint a vállalati és kormányzati ügyfeleket kiszolgáló termékfejlesztési és marketing tevékenységet. Meghatározó szerepe volt az első felhő alapú szolgáltatások bevezetésében, és piacvezető pozíciónk elérésében az informatikai szolgáltatásokban. Ezt követően marketing vezérigazgató-helyettesi pozíciójában irányítása alatt megerősödött a Telekom pozíciója a vezetékes és mobil hang és internet és a TV piacon egyaránt, megszületett az integrált fogyasztói hűségprogram és egyedülálló innovatív termékekkel bővült a termékkínálat, amilyen pl. a Hoppá díjcsomag, a Paletta és az interaktív TV.
Maradi István az 1990-es kezdetektől volt a Telekom munkatársa. Kiemelkedő szerepet vállalt a mobiltávközlés hazai bevezetésében, az eddigi négy mobilgeneráció elindításában, a Telekom szilárd mobilpiaci vezető pozíciójának elérésében és megőrzésében. Irányítása alatt jött létre a Telekom egyedülálló integrált csomagjainak létesítéséhez és értékesítéséhez szükséges informatikai háttér, amely alapot teremtett arra, hogy a cég az új piacokon is magas színvonalon tudja kiszolgálni ügyfeleit. Vezetése alatt valósult meg többek között a szélessávú optikai hálózat kiépítése és az interaktív televíziózás műszaki platformjának kiszélesítése, valamint a 4G hálózatfejlesztés elindítása.

 
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek
X
clearbox ablak bezárása
slideshow megállításaslideshow elindítása