Új felsővezető a Magyar Telekomnál
A Magyar Telekom Igazgatósága korábban döntött
a vállalat új irányítási struktúrájának kialakításáról, amely az ügyfelek magas
szintű és hatékony kiszolgálását célozza. Az új szervezeti struktúrában külön irányítási
területek feladata lesz a három alapvető ügyfélszegmens (lakossági; kis- és
középvállalati; nagyvállalati) kiszolgálása.
A 2013.
január 1-jétől életbe lépő változások részeként jön létre az új kis- és középvállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettes irányítási területe. A Kis- és
középvállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettes irányítási terület
tevékenysége kiterjed a Magyar Telekom Csoport kisüzleti (SOHO) és középvállalati
(SMB) ügyfélkör kiszolgálás tevékenységének irányítására, minden vezetékes és
mobil (tartalmát tekintve hang, internet, adat), valamint a TV és informatikai
szolgáltatásokra.
Lakatos Péter 37 éves, a budapesti Eötvös Loránd Tudományegyetemen matematika-fizika szakos, majd a Közgazdaságtudományi Egyetemen közgazdász diplomát szerzett. Pályáját 1999-ben kezdte a DSS Consultingnál az adatelemzés tevékenység vezetőjeként, majd 2004-től az IBM Business Consulting Services munkatársa volt vezető tanácsadóként üzletfejlesztési és ügyfélkapcsolati területen. 2005-ben csatlakozott a Vodafone Magyarországhoz, ahol hét évet töltött több vezető pozícióban az üzleti és a lakossági szolgáltatások területén: előbb az ügyfélszegmens menedzsment, majd a nagyvállalati marketing, azután az értékesítési stratégia és tervezés vezetőjeként. 2009-től a Vodafone stratégiáért, márkáért, kommunikációért és üzletfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyetteseként dolgozott.
„Lakatos Péter személyében olyan szakembert nevezünk ki, akinek a stratégia és marketing területén, valamint a lakossági és a vállalati szegmensben szerzett széles körű tapasztalatai kiváló alapot adnak az új kis- és középvállalati szolgáltatások irányítási terület kihívásainak és feladatainak sikeres megoldásához” – mondta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója.

