A Telekomé az ország legjobb telefonos ügyfélszolgálata - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

A Telekomé az ország legjobb telefonos ügyfélszolgálata

Budapest, 2013. november 8. 11:45

A Magyar Telekom elnyerte a 2013. évi Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat a telefonos ügyfélkiszolgálás (call center) nagyvállalati kategóriában. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult a telefonos ügyfélkiszolgálás terénaz ország nagyvállalatai közül, jelentős javulást felmutatva a tavalyi – legjobb távközlési cégként elért – második helyezéséhez képest is. A Telekom az ügyfelek véleménye alapján érdemelte ki a kiemelkedő sikert. A rangos elismerést Christopher Mattheisen vezérigazgató vette át a tegnap esti díjátadó gálaest keretében.

A versenyben részt vevő cégek teljesítményének mérése két lépcsőben zajlott. Először a független értékelők próbahívásokkal tesztelték a telefonos ügyfélszolgálati munkatársak teljesítményét, értékelték azok szakmai felkészültségét és ügyfélközpontú kommunikációját, valamint az ügyfélnek adott ajánlat és megoldás minőségét, személyre szabott voltát. Ezt követően került sor az ügyfélelégedettség mérésére, amelynek során a telefonon ügyet intéző ügyfeleket kérdezték tapasztalataikról, a kiszolgálás és az ügyintézés minőségéről, gyorsaságáról és eredményességéről. Mindkét mérés során kimagasló eredményeket ért el a Telekom telefonos ügyfélszolgálata, amely így összesített eredményként az ország legjobbjának bizonyult a nagyvállalatok körében.

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója az díj átvétele kapcsán elmondta: „Büszkék vagyunk az ügyfélkiszolgálásban elért újabb kiemelkedő sikerünkre, amely annak köszönhető, hogy üzletitevékenységünk fókuszába még inkább az ügyfelek magas szintű, korszerű és hatékony kiszolgálása kerül. A Telekomnál meggyőződésünk, hogy cégünk sikerességének mércéje az elégedett ügyfél. Ezért számunkra kiemelt fontosságú az ügyfélélmény és ügyfeleink elégedettsége.A most elnyert rangos elismerést szeretnénk olyan ösztönzésnek tekinteni, amely által még jobbak, a jóból kiváló szolgáltató lehetünk, ügyfeleink elvárásait is meghaladva.”

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyt ez évben már ötödik alkalommal írta ki a Client First tanácsadó cég. A díjakat évről évre három kategóriában ítélik oda az elvégzett tesztek és felmérések alapos kiértékelése alapján: személyes ügyfélkiszolgálás, telefonos ügyfélkiszolgálás, elektronikus ügyfélszolgálat. Különös értéket ad ennek az elismerésnek, hogy a verseny szektorsemleges volt, különböző iparágak és szolgáltatók eltérő ügyfélkiszolgálási tevékenysége került összehasonlításra. A versenyben a mindennapok gyakorlatát vizsgálták és értékelték, ennek köszönhetően az eredmény hitelesen tükrözi, hogy  az ügyfelek véleménye alapján összességében a Telekomé a legjobb telefonos ügyfélszolgálat. A versenyben elért siker értékét növeli, hogy a Telekom Magyarország legnagyobb ügyfélszolgálati szervezetét működteti, és a távközlési piacon a legszélesebb körű, integrált szolgáltatásportfólióval rendelkezik.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen 2012-ben a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában lett díjnyertes a Telekom, a call center kategóriában pedig – legjobb távközlési cégként – második helyezést ért el. Így összességében a Telekom bizonyult a legjobbnak a távközlési ügyfélszolgálatok közt. Ugyancsak tavaly a Telekom nyerte el az első helyezést a távközlési szolgáltatók közül a Top 10 Call Center verseny telefonos ügyfélszolgálati tevékenység értékesítés kategóriájában.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjról további információk a www.clientfirst.hu weboldalon találhatók.

 
Akadálymentes TelekomArra törekszünk, hogy szolgáltatásaink és megoldásaink mindenki számára hozzáférhetőek legyenek.
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek