A Telekomé az ország legjobb online ügyfélszolgálata - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

A Telekomé az ország legjobb online ügyfélszolgálata

Budapest, 2014. november 7. 14:00

A Magyar Telekom nyerte el 2014-ben a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat az elektronikus csatorna kategóriában. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult az online ügyfélkiszolgálás terén a a www.telekom.huvállalati honlapon keresztül biztosított ügyfélszolgálata révén.  A Client First tanácsadó cég által meghirdetett versenyen próbavásárlások és a vállalatok saját ügyfeleinek véleménye alapján értékelik a szolgáltatókat, így a díj hűen tükrözi az ügyfelek tapasztalatait. A rangos díjat Christopher Mattheisen vezérigazgató vette át a díjátadó ünnepségen.

A Client First tanácsadó cég által hatodik alkalommal kiírt „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” pályázat Magyarország legnagyobb, legismertebb ügyfélelégedettség-mérő versenye. Az idei megmérettetésben az elektronikus csatorna kategóriában induló cégek teljesítményének mérése két módon zajlott több mint két hónapon keresztül. Egyrészt a független értékelők által küldött elektronikus próbalevelekre adott válaszok alapján minősítették a szolgáltatók ügyfélszolgálati teljesítményét. Másrészt minden online úton beérkezett ügyfélmegkeresésre adott válaszlevélben szerepelt egy ügyfélelégedettségi kérdőív, így az ügyfelek konkrét ügyek kapcsán értékelhették az ügyfélkezelés minőségét, gyorsaságát és eredményességét.

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója a díj kapcsán elmondta: „Külön öröm számunkra, hogy az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában sikerült idén az elsőséget megszereznünk, ami kiemelten fontos a számunkra. Célunk, hogy az online ügyintézési formák fejlesztésével, valamint az ügyfelek szisztematikus edukációjával az online csatorna fele tereljük az ügyfélkiszolgálást. Hisszük, hogy az online felületek gyors, korszerű és kényelmes megoldást jelentenek úgy az ügyfelek, mind a vállalat számára.”

Az online csatorna jelentőségét mutatja, hogy az elmúlt egy évben a Telekom elektronikus ügyfélszolgálati munkatársai átlagosan havi 8700 ügyben írtak válasz e-mailt ügyfeleknek, és havonta mintegy 9700 alkalommal folytattak chat beszélgetést ügyfélkiszolgálási és értékesítés-támogatási céllal.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen 2013-ban a Telekom telefonos ügyfélszolgálata nyerte el az elsőséget nagyvállalati kategóriában.  2012-ben a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában lett díjnyertes a vállalat, a call center kategóriában pedig – legjobb távközlési cégként – második helyezést ért el. Így abban az évben összességében a Telekom bizonyult a legjobbnak a távközlési ügyfélszolgálatok közt. Ugyancsak 2012-ben a Telekom nyerte el az első helyezést a távközlési szolgáltatók közül a Top 10 Call Center verseny telefonos ügyfélszolgálati tevékenység értékesítés kategóriájában.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjról további információk a  www.clientfirst.hu  weboldalon találhatók.

 
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek