A Telekom újra meghirdeti a Fenntarthatósági sajtódíj-pályázatot
A Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub ötödik alkalommal hirdeti meg sajtódíj-pályázatát, amelynek keretében azokat az újságírókat, szerkesztőket, bloggereket díjazza, akik az elmúlt időszakban kiemelkedő teljesítményt nyújtottak akár személyes sorsfordító történetek, akár a Föld egészét érintő témák feldolgozásával.
A Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub (amelynek tagjai a TV2, az RTL Klub, a Ringier Axel Springer, a CEMP, a Central Médiacsoport, a Forbes, az Origo, a Mediaworks, a Metropol és a ClassFM) öt évvel ezelőtt azzal a céllal alapította meg a Fenntarthatósági sajtódíjat, hogy elismerje azokat a teljesítményeket, amelyek ráirányítják a közvélemény figyelmét akár helyi, akár regionális, akár globális, életünket és környezetünket érintő kérdésekre, illetve támogatják a fenntarthatósági szemlélet erősödését a magyar médiában és közéletben egyaránt. A Fenntarthatósági sajtódíj révén lehetőség nyílik azoknak a témáknak a kiemelésére, amelyek segítségével aktív figyelem fordulhat a társadalmi gondolkodás erősítésének fontosságára és a média szerepvállalására.

