A Telekom újra meghirdeti a Fenntarthatósági sajtódíj-pályázatot

Pályázni három kategóriában lehet, kategóriánként 500

A Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub ötödik alkalommal hirdeti meg sajtódíj-pályázatát, amelynek keretében azokat az újságírókat, szerkesztőket, bloggereket díjazza, akik az elmúlt időszakban kiemelkedő teljesítményt nyújtottak akár személyes sorsfordító történetek, akár a Föld egészét érintő témák feldolgozásával.

A Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub (amelynek tagjai a TV2, az RTL Klub, a Ringier Axel Springer, a CEMP, a Central Médiacsoport, a Forbes, az Origo, a Mediaworks, a Metropol és a ClassFM) öt évvel ezelőtt azzal a céllal alapította meg a Fenntarthatósági sajtódíjat, hogy elismerje azokat a teljesítményeket, amelyek ráirányítják a közvélemény figyelmét akár helyi, akár regionális, akár globális, életünket és környezetünket érintő kérdésekre, illetve támogatják a fenntarthatósági szemlélet erősödését a magyar médiában és közéletben egyaránt. A Fenntarthatósági sajtódíj révén lehetőség nyílik azoknak a témáknak a kiemelésére, amelyek segítségével aktív figyelem fordulhat a társadalmi gondolkodás erősítésének fontosságára és a média szerepvállalására.

További részletek a kiírás hivatalos honlapján érhetőek el.

Kérdésed van? Keress engem bátran:
Sajtókapcsolatok
Vállalati Kommunikációs Igazgatóság
Szponzoráció
Szponzorációval kapcsolatban az alábbi e-mail címre írjon: