Sajtóközlemények

Nem veszik el a Domino hívószám: lehetőség a határidőre nem regisztrálóknak! - Június 30. után is visszakaphatják hívószámukat és egyenlegüket a Telekom határidőre nem regisztrált Domino ügyfelei!

Budapest, 2017. június 28. 15:30

Július 1-jén a jogszabály erejénél fogva megszűnnek azok a Domino előfizetői szerződések, amelyek kapcsán az adategyeztetés nem történik meg június 30-án éjfélig. Ettől kezdve hívást indítani és fogadni sem tudnak a nem regisztrált ügyfelek, kivételt ez alól csak a segélyhívások, valamint a Telekom +36-80-630-045-ös adategyeztető telefonszáma képeznek. Ugyanakkor a Telekom gondolt azon ügyfeleire, akik valamilyen okból elmulasztják az adategyeztetést: a cég Domino ügyfelei új előfizetői szerződésükhöz visszakaphatják korábbi hívószámukat és esetlegesen fennmaradt egyenlegüket is!

A Telekom ezt elősegítendő június 30-áig, péntekig minden addig nem regisztrált Domino SIM-kártyára kiküld egy kódot SMS-ben. Ezen kód birtokában 2017. szeptember 30-ig online is megköthetik új szerződésüket a régi hívószámra az ügyfelek, amellett, hogy személyesen a Telekom üzletekben vagy a +36-80-630-045-ös számon is megtehetik ugyanezt

 „Ügyfeleinknek a vonatkozó jogszabály miatt rövid határidő alatt kellett elvégezniük az adategyeztetést, ezúton is nagyon köszönjük együttműködésüket, és hogy partnereink voltak ebben a folyamatban. Célunk, hogy egy hívószám se vesszen el, ezért bízunk benne, hogy a felkínált, hívószám és egyenleg megtartására vonatkozó lehetőséggel azon ügyfelek számára is megoldást kínálunk, akik nem értek oda határidőre a regisztrációval” - mondta el Rékasi Tibor, a Magyar Telekom lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese.

A Telekom az előttünk álló néhány napra megnövelt kapacitással készül a várhatóan megnövekedő ügyfélforgalom miatt: június 30-án, pénteken, valamint a határidőt követő időszakban üzleteiben ugyan a szokásos nyitvatartás szerint várja ügyfeleit, de nagyobb létszámmal, sok önkéntes kolléga bevonásával készül, illetve a regisztrációra dedikált +36-80-630-045-ös ügyfélszolgálati telefonszámon is több ügyintéző várja a hívásokat.

Mi a teendő, ha valaki nem regisztrált határidőre, de meg szeretné tartani hívószámát?
Az SMS-ben érkezett kóddal online a www.telekom.hu/adategyeztetes oldalon a korábbi hívószámot megtartva új előfizetői szerződést lehet kötni július 5-től kezdődően szeptember 30-ig. Erre a jogszabály szerinti adategyeztetés elvégzése után van lehetőség. A  felületen az adategyeztetéshez az egyedi azonosítást szolgáló kódra van szükség. A korábban választott szolgáltatások, kiegészítő opciók (pl. adatcsomag, Domino MOST) nem kerülnek rá automatikusan az új előfizetésre, de a korábbi egyenleg felhasználható az új előfizetés keretében is. Az új előfizetéssel a SIM kártya 72 órán belül lesz aktív a régi hívószámon. Az új előfizetői szerződést személyesen és telefonon is meg lehet kötni július 1. és szeptember 30. között, az SMS-ben kapott kódot a gyorsabb ügyintézés érdekében ilyenkor is célszerű előkészítenie az ügyfélnek.