“Mi a tipikusan magyar?” - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

“Mi a tipikusan magyar?”

Budapest, 2018. november 8. 16:00

Sztereotípiákkal számol le a Telekom új márkakampánya

November 2-án reklámfilmmel indult a Magyar Telekom új márkakampánya, amely szembeszállva a sztereotípiákkal pozitív példákat, sikertörténeteket mutat be a „tipikusan magyar” fogalmának újragondolásához. Az új kampány reklámfilmjét a megjelenés óta szokatlanul nagy érdeklődés övezi, társadalmi vitát indítva a közösségi médiában. A reklámfilm célja, hogy párbeszédet indítson a témában, hogy az emberek elmondhassák, ők mit gondolnak a kérdésről.

A kampány fő üzenete, hogy a Most Generációnak mindenki tagja, a pesszimista gondolkodás megváltoztatásához ma adottak a lehetőségek, amihez a Telekom biztosítja a digitális eszközöket. „Ezúttal az eddigiektől eltérő, merész vállalást tett a Magyar Telekom azzal, hogy felteszi a kérdést, mi a „tipikusan magyar”. „Egy meghatározó, felelős vállalat feladata az is, hogy merjen társadalmi kérdésekben véleményt formálni, újat mutatni, párbeszédet, vitát indítani. A film eleje a sztereotípiákat mutatja be, majd a sikeres magyarok innovációi, eredményei nyújtanak pozitív példát arra, hogy a jelenben mire legyünk büszkék” – mondta el Szabó Béla Attila, a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója.

A kampányarcok azok a sikeres magyarok, akik országhatárokon átnyúló elismerést szereztek, rájuk legyünk büszkék és őket nevezzük „tipikusan magyarnak”, magunk mögött hagyva a negatív képzettársításokat. Lévay György mesterséges intelligencia kutató is feltűnik a Telekom filmjében, aki 2010-ben vesztette el karját, ma pedig saját robotkezének fejlesztése révén nyújt merőben új megoldást sorstársainak fogyatékosságuk leküzdéséhez. A színtévesztés korrigálására szolgáló szemüveg kifejlesztésével Dr. Wenzel Klára alkotott kiemelkedőt és segít a színtévesztéssel élőknek. Axente Vanessa, a jelenleg legsikeresebb magyar szupermodell, aki a világ legnagyobb divatmárkáival dolgozik, most először vállalt hazai reklámfilmben megjelenést. A példamutatók között szerepel Keszthelyi Vivien, a világ legfiatalabb háromszoros túraautó-bajnok pilótája is.

 
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek