A Magyar Telekom nyerte el a legjobb munkáltatói márkának járó fődíjat - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Azonosítás

Sajtóközlemények

A Magyar Telekom nyerte el a legjobb munkáltatói márkának járó fődíjat

Budapest, 2019. március 27. 13:00

A kategóriák feletti fődíjat és a nagyvállalati mezőny arany minősítését is megnyerte a Magyar Telekom a legerősebb munkáltatói márkák versenyén, az Employer Branding Award-on. A Magyar Public Relations Szövetség által alapított díjjal a hazai piac példamutató munkáltatóinak teljesítményét ismerik el.

190327-employer-01.png

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját, vagyis az Employer Branding Award-ot tavaly negyedik alkalommal hirdette meg a Magyar Public Relations Szövetség. A díj célja, hogy jutalmazza a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, illetve bemutassa és megismertesse azokat a szakmai közönséggel. A legerősebb munkáltatói márkák elismerése egyben ahhoz is hozzájárul, hogy örömtelibbé, igényesebbé és egészségesebbé váljanak a hazai munkahelyek.

„ Egy cég teljesítőképességét, erejét a munkavállalói adják, így a Telekom, mint piacvezető vállalat számára kiemelten fontos, hogy vonzó és hiteles munkáltatói stratégiával igyekezzünk bevonzani és megtartani a MOST munkavállalóit. Hiszek abban, hogy a munkavállalói élmény tudatos fejlesztése egyben komoly piaci előnyt is jelent, hiszen a munkáltatói márkaépítés kiemelt célja, hogy a legígéretesebb tehetségek és a legjobb szakemberek számára mi legyünk az elsőszámú választás .” – mondta a díj kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief HR Officere.

190327-employer-02.png

A Magyar Telekom díjnyertes, „MOST munkáltatója” kampány célja, hogy külső és belső aktivitások során digitális eszközök segítségével és élményszerű programok által szólítsa meg meglévő és leendő munkavállalóit. A kampány egyik nagysikerű eleme volt a vállalat rendhagyó gyakornok kiválasztási folyamata, mely során a pozíciók meghirdetése és a gyakornoki ajánlatok átadása között mindössze 24 óra telt el. A lehetőséggel csaknem háromszáz hallgató élt, a beadott pályázatokat pedig a Telekom kilenc fős HR-csapata rekordidő, egyetlen éjszaka alatt dolgozta fel. A toborzás folyamata nemcsak a rendelkezésre álló idő, de az alkalmazott módszerek tekintetében is innovatív volt: az online jelentkezést követően a jelöltek egy játékos digitális kompetenciamérésen vettek részt. A fordulót sikerrel teljesítők videóinterjúkat készítettek, a személyes interjúra pedig az utolsó körre bejutott jelöltek kaptak meghívást. A lehetőség megnyitásáról számított 24 óra elteltével végül a Magyar Telekom új székházában derült ki: 27 új gyakornok nyert felvételt a vállalathoz.

Az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, Kádár Balázs a díjátadón kiemelte: egyértelműen látszik az a trend, hogy a pályázó vállalatok egyre tudatosabban építik munkáltatói márkájukat. A bevonzásban túlnyomórészt a social média megoldások tarolnak, míg a megtartásban egyre nagyobb szerep jut a munkavállalói élményeknek, illetve a belső kommunikációnak, amely a munkavállalói közösség fontos formálójává lépett elő.

 
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek