A Telekom digitalizációs kampányait díjazta a legrangosabb nemzetközi PR-verseny - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Azonosítás

Sajtóközlemények

A Telekom digitalizációs kampányait díjazta a legrangosabb nemzetközi PR-verseny

Budapest, 2021. augusztus 4. 09:30

Az IPRA által évente meghirdetett Golden World Award a legjelentősebb globális kommunikációs szakmai elismerés, mely a legkiválóbb PR projekteket díjazza. A Magyar Telekom két, digitalizációs céllal született programjának kommunikációja is elnyerte a nemzetközi szervezet díját és az ezzel járó szakmai elismerést.

Az International PR Association évente meghirdeti a Golden World Award-ot, a benyújtott pályázatokat szigorú szempontrendszer szerint értékeli a nemzetközi szaktekintélyekből álló zsűri. A Magyar Telekom két, digitalizációs programjának a kommunikációjával nevezett eredményesen a versenyre, melyek kategóriájuk győztesei lettek. „Kommunikációnk, kampányaink tervezésénél az a cél vezérel bennünket, hogy láthatóvá és kézzelfoghatóvá tegyük üzenetünket: a technológia az életünk számos pontján segítségünkre van, a digitalizáció által előbbre léphetünk. Kivételes öröm számunkra, hogy kreatív szakmai megoldásainkra a legjelentősebb nemzetközi PR szervezet is felfigyelt, jelentős szakmai elismeréssel díjazva munkánkat” – nyilatkozta az elismerés kapcsán Kutas István, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója.

ipr.png

 

Digitalizáljuk Anti nagymamáját!

A karanténidőszak egyik legkedveltebb videósorozatát alkotta meg a Telekom szakembereivel együttműködve Rizmajer Antal fotós és nagymamája. A Z generációs alkotó szórakoztató és egyben edukatív videós anyagokkal mutatta be, hogyan tudja segíteni nagymamája digitalizációját, példát mutatva ezzel több ezer fiatal számára. A digitális PR megoldás ötlete házon belül született meg, az online térbe terelve a pandémia alatt a vállalat generációkon átívelő edukációs platformját, a Legyélteis! Most generációs programot. A kampány a hazai szakemberek elismerését is elnyerve CMA, INFLU és HRBEST díjakban is részesült.A kampányvideó ITT érhető el.

#Digitálisegészség az idősekért

A Telekom tavaly indította el #Digitálisegészség edukációs programját, ráirányítva a figyelmet arra, mekkora segítséget nyújthat a digitalizáció és az okoseszközök használata a megelőzésben és az egészségmegőrzésben, különös tekintettel az idősebbekre, akik a pandémia időszakban a legveszélyeztetettebb csoportokhoz tartoznak. A program arra buzdította a fiatalokat, hogy segítsék idős hozzátartozóikat a digitális felzárkózásban, ezzel is hidat képezve a generációk között.  A social-PR kampányt a Telekom PR ügynökségével, az Uniomediaval közösen alkotta meg.A kampányvideók ITT tekinthetők meg.

 
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek