Tehetséges fiatalok 24 óra alatt indították be karrierjüket a telco szektor legvonzóbb munkahelyén

Egyedülálló kiválasztási folyamat során, instant visszajelzéssel zárult a jelentkezés a Magyar Telekom Kickstart gyakornoki programjára. A vállalat egy nap alatt 21 tehetséges fiatalt szerződtetett, akik a Randstad friss felmérése alapján a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyén kezdhetik építeni karrierjüket.

A Randstad Employer Brand Research független munkáltatói márkakutatás1


A Magyar Telekom gyakornoki programjára jelentkezett fiatalok is hasonló motivációról számoltak be. Közel 200 egyetemista küldte be videóinterjús pályázatát a határidőig annak érdekében, hogy 24 óra alatt kiderüljön, felvételt nyernek-e a Kickstart karrierprogramba.

„Munkáltatói márkaépítésünk során egyszerre kívánjuk elérni a tapasztalt munkavállalókat és a pályakezdő fiatalokat, illetve kortól függetlenül a tehetségek bevonzása éppúgy célunk, mint jól teljesítő kollégáink megtartása. Éppen ezért nagyon fontos, hogy ismerjük célcsoportjaink igényeit, hogy hatékonyan tudjuk megszólítani őket. A fiatalok esetében azt tapasztaltuk, hogy fontos számukra a visszacsatolás, aktívan kezdeményeznek és mernek elindulni. Az ő igényeikre reagálva alkottuk meg az azonnali visszajelzést adó kiválasztási folyamatunkat és a mentoringgal egybekötött, felelősséggel járó szakmai feladatokat kínáló Kickstart karrierprogramunkat, melyet szeptembertől 21 gyakornok kezdhet meg. Büszkeséggel tölt el, hogy mellettük a hazai munkaerőpiac különböző szegmenseiből érkező munkavállalói visszajelzések is megerősítik, hogy employer branding stratégiánkkal jó úton járunk.” – összegezte Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere.


A frissen felvételt nyert 21 gyakornok szeptemberben indíthatja be karrierjét a Magyar Telekomnál és van lehetősége Magyarország digitalizációján dolgozni többek között data analyst, Java fejlesztő, Frontend fejlesztő, hálózati mérnök pozíciókban.

1) A Randstad Employer Brand Research a világ legátfogóbb, legmélyebb független munkáltatói márkakutatása, amely több ezer vállalat közül választja ki a legvonzóbb munkaadókat. A kutatás mintegy 190,000, a 18-64 éves korosztályból kikerülő válaszadó véleményét gyűjti össze 34 piac 6,493 vállalatáról. Magyarországon több mint 7,600 fő vett részt a kutatásban. A 2021-es kutatás lekérdezése 2021. januárjában zajlott.

Kérdésed van? Keress engem bátran:
Sajtókapcsolatok
Vállalati Kommunikációs Igazgatóság
Szponzoráció
Szponzorációval kapcsolatban az alábbi e-mail címre írjon: