Az apák változó szerepéről, a gondoskodás és a törődés digitális lehetőségeiről, a családi rituálék erejéről szól a Telekom év eleji kampánya - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

Az apák változó szerepéről, a gondoskodás és a törődés digitális lehetőségeiről, a családi rituálék erejéről szól a Telekom év eleji kampánya

Budapest, 2023. január 10. 14:00

A világ bizonytalansága és kiszámíthatatlan változásai a magyar családok sokaságát állítják új kihívások elé. Ilyenkor válik igazán kulcsfontosságúvá, hogy a családok  gondoskodni tudjanak a családtagok jólétéről, egzisztenciális és érzelmi biztonságáról. A szülők vállára kettős súlyként nehezedik az elvárás, hogy miközben gyakran erejükön felül teljesítenek a munkában, folyamatosan jelen tudjanak lenni a család mindennapi életében, a hétköznapok apró pillanataiban - akár fizikai távollétük idején is.

A problémakör szélesebb értelmezési keretét azok a változások adják, amelyek manapság mutatkoznak az apák családi szerepvállalása területén. A Magyar Telekom kiterjedt kutatást indított, hogy feltérképezze a magyar családok működését, a családban betöltött szerepek átalakulását.  A kutatás egyértelmű eredményei szerint nagyon erős törekvése az apáknak, hogy egyensúlyt teremtsenek a családfenntartói, kenyérkeresői feladatok, illetve a folyamatos, minőségi jelenlét és az érzelmi bevonódás, gondoskodás között. A családterapeuták és családok részvételével végzett vizsgálat rámutatott: ennek a jelenlétnek az egyik fontos eszköze a hétköznapi, rendszeres, játékos szokások, rituálék kitalálása és fenntartása. Ezek a teljesen egyedi, családon belüli, ismétlődő motívumok erős köteléket formálnak az anyák, apák és gyermekek, általában a családtagok között, így tartva benne a sokszor távol levő apát is a család szövetében. Azok a családok, akik apró szokásaikat a nehézségek közepette is fenntartják, hatékonyabban állnak helyt a külső kihívásokkal szemben.

A Telekom januárban indulói kampánya megmutatja, hogyan képes egy szülő még távollétében is fenntartani a családi érzelmi kötelékeket a digitális megoldások segítségével. A reklámfilmben egy olyan apát láthatunk, aki esti műszakban, másodállásban dolgozik azért, hogy a családját egzisztenciális biztonságban tudhassa.  Közben azonban nem adja fel a kislányával töltött közös pillanatokat, így az együtt kitalált „szellemvadászatukat” sem. Mindent megtesz azért, hogy az esti távollétei alatt is értékes időt tölthessenek együtt: a város építményei és utcabútorai által megjelenített furcsa és mókás „szellemarcokat” gyűjti össze, és küldi haza a kislányának, aki egy „szellemfogdában” foglyul ejti őket. Ezzel a bejáratott, kedves közös szokással végződik minden napjuk.

"Integrált csomagunk, a Magenta 1 évek óta a családok megbízható szövetségese, hogy összefogva, együtt többre legyenek képesek: minden családtag megtalálhatja benne azt az elemet, amire éppen szüksége van a mindennapok gördülékenyebbé tételéhez. A Magenta 1-ben a korlátlan mobilcsomagokat mindig kedvezőbben vehetik igénybe ügyfeleink, így akkor is ott lehetnek egymás számára, amikor más teendőik fizikailag távol tartják őket.” – mondta el Farkas Mira, a Telekom Lakossági Szolgáltatások marketing igazgatója.

"A 2022-es év kihívásokat tartogatott mindenki számára. Aktivista márkaként arra törekszünk, hogy folytassuk a már megkezdett szerepvállalásunkat, megkönnyítsük az odafigyelést és a családi összedolgozást, és egyúttal biztosítsuk a családokat arról, hogy a Telekom itt van velük, és segít nekik akkor is, amikor nehézségekkel kell szembenézniük. A digitális megoldások által a családi egység biztosítása és a meglévő szokások fenntartása könnyebbé válhat” – tette hozzá Szabó Béla, márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgató.

"Nem csak a reklámfilmek, hanem általában a filmek szintjén is nagyon igénylem, hogy aktívabban foglalkozzanak aktuális társadalmi dilemmákkal, az emberek hétköznapjait érintő kérdésekkel, a közhangulattal, úgyhogy őszintén nagyon örültem ennek a lehetőségnek rendezőként és emberileg is” - Szimler Bálint, rendező.

A kampány további elemei is az apák helyzetére fókuszálnak – azokat a pillanatokat emelve ki, amikor a fizikai távollét ellenére mégis közeli kapcsolatban maradnak az apák a családjukkal. A Telekom hosszabb távon is tervez az apaszerep változásával, az apák intenzívebb bevonódásával foglalkozni, az idei év egyik meghatározó tematikájaként több aktivitásra is készül ezen a területen.

A reklámfilm itt tekinthető meg: https://youtu.be/xISPT3rbXQw

 
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek
X
clearbox ablak bezárása
slideshow megállításaslideshow elindítása