A digitalizáció soha nem érhet véget: a Cápák között után digitálisan nagyot alakított a Redmenta

Miért fontos, hogy egy digitálisan érett vállalkozás is tovább fejlődjön? A Telekom és a Cápák közöttben feltűnt Redmenta csapatának együttműködése megmutatja a választ. A szolgáltató a kkv-k digitális fejlődését célzó Telekom Alakíts nagyot! kezdeményezésének keretében a céget tovább digitalizálta, hogy a további digitális megoldásoknak köszönhetően az AI-alapú online oktatási platformot működtető cég még jövőálóbbá váljon a piacon.

Az RTL-en futó Cápák között című üzleti showműsorban azokat a vállalkozásokat ismerte el a Telekom Digitálisan Tettrekész Díjjal, amelyek tevékenységük során nagyot alakítottak a digitalizáció segítségével. Az évad végén, ebben az évben is gazdára talált a Digitálisan Tettrekész Fődíj is, amellyel a Telekom az online oktatási platformot működtetőRedmentát

„A digitalizáció a mi értelmezésünk szerint nemcsak egy projekt, hanem egy folyamat és a vállalkozási stratégia része:a digitális fejlődés, előrelépés soha nem ér véget. Ahogy egy vállalkozás fejlődik és ahogy újra és újra újabb kihívások előtt áll, mindig újabb digitális lépcsőfokok megtétele válhat szükségessé az előrelépéshez. A Redmenta példája jól mutatja, hogy a digitalizációnak sosincs vége, hiszen a digitáisan érett vállalkozások számára is van továbblépési lehetőség, bármilyen iparágban is tevékenykedjenek.”– mondta Nyiri Mária, a Telekom kkv szegmens kommunikációs vezetője.

A Telekom és a Redmenta az együttműködés keretében elsőként feltérképezték, hogy a digitalizáció mely lépcsőfokán áll jelenleg a vállalkozás, milyen kihívások állnak a vállalkozás előtt, amelyekre a digitális továbbfejlődés nyújthat megoldást. Négy fejlődési irányt azonosítottak:

Ugyan a Redmenta nagy gondot fordított az IT biztonságra, eddig nem rendelkezett egységes védelmi megoldással, hiszen minden kolléga, munkatárs a saját gépén dolgozott a céges adatokkal, különféle biztonsági védelemmel. Ugyanakkor, ahogy arra a Telekom szakértői is rámutattak, a cég egyik legnagyobb értéke az adatvagyona, melynek átfogó védelme alapvető üzleti érdek.Mindez most egységesítésre került. ACTRL menedzselt végpontvédelemrévén egy olyan biztonsági szolgáltatás került bevezetésre, ami teljeskörű forgalmi, internetes, vírusvédelmet nyújt az eszközökön, ráadásul a Telekom által menedzselt szolgáltatásként, ami azt jelenti, hogy a Telekom gondoskodik a biztonságos munkáról, attól függetlenül, hogy a dolgozó a saját vagy a Redmenta-eszközén dolgozik.

A vállalkozás eddig egy központi számot használt elérhetőségként, a híváselosztás esetlegesen, eseti alapon történt, ráadásul több kolléga kezelt egy hívószámot. A hívásokat mostantól ügyfélbarát módon tudják fogadnia híváskezelő rendszersegítségével, a munkabeosztástól függően, automatizált megoldással. Ennek köszönhetően gyorsan, kényelmesen és hatékonyan kezelhetők az ügyfelek és partnerek kérései.

A fejlesztői laptop, valamint tablet pedig segítenek a platform tökéletesítésében, az oldal tesztelésében, amelyeket nemcsak az irodai környezetben használ majd a vállalkozás, hanem bemutatókon, konferenciákon, kiállításokon is.

Végül, de nem utolsó sorban, mivel minden digitalizáció alapja a megbízható és gyors internet, a jövőben új,gigaerős nettel dolgozhat a Redmenta csapata. AzÜzleti Okoswifipedig biztosítja, hogy akár konyhában is hasítson a net, ne csak az irodában.

„A technológiai fejlődés számunkra is új lehetőségeket kínál. Számos digitális megoldást és eszközt használtunk eddig is, de fontos tudatosítani magunkban, hogy a digitális fejlődés soha nem áll meg.”– hangsúlyozta Visy Zoltán és Mérő Bálint a Redmenta tulajdonosai, alapítói.

A Redmenta digitalizációs továbblépését bemutató videókelsőmásodik

Kérdésed van? Keress engem bátran:
Sajtókapcsolatok
Vállalati Kommunikációs Igazgatóság
Szponzoráció
Szponzorációval kapcsolatban az alábbi e-mail címre írjon: