Egyre több a kérdés, de vannak válaszok: indul a Telekom Digitalizációs Tanácsadás programja kkv-knak - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

Egyre több a kérdés, de vannak válaszok: indul a Telekom Digitalizációs Tanácsadás programja kkv-knak

Budapest, 2023. március 13. 13:00

Egyre több a kérdés, de vannak válaszok: indul a Telekom Digitalizációs Tanácsadás programja kkv-knak

Vezetői konzultációval, online marketing-tanácsadással, valamint pénzügyi és jogi támogatással, cégre szabott módon segíti kkv-ügyfeleit a Telekom márciusban elinduló Digitalizációs Tanácsadás programja , megmutatva, hogy a vállalkozók nincsenek egyedül kérdéseikkel, vállalkozásvezetési dilemmáikkal,  támaszkodhatnak a Telekom szakértelmére.  A díjmentesen elérhető szolgáltatással a Telekom a vállalkozások digitálistranszformációját igyekszik segíteni, hogy azok még ütésállóbbá váljanakminden piaci helyzetben.

A hazai mikro-, kis és középvállalatok harmada már a digitalizáció útjára lépett, a nemzetközi trendek alapján pedig borítékolható, hogy belátható időn belül a szegmens további szereplőinél is napirendre kerül a transzformáció kérdése.*  A külső környezet és feltételek változásával a kkv-k számtalan újabb kihívással is szembesülnek, amelyekre időről időre reagálniuk kell.A digitalizáció útjára lépő vállalkozások azonban nincsenek egyedül, hiszen  tanácsokkal  is segíti őket a Telekom.

A lakossági ügyfelek mellett a kkv-kat is kiszolgáló Telekom és a nagyvállalati ügyfelek korábbi szolgáltatója, a T-Systems immár egyégesen Telekom márkanév alatt, egy kézből kínálja telekommunikációs és IT megoldásait a teljes üzleti ügyfélkörnek. Akár egy mikrovállalkozás, akár egy nagyvállalat küzd az üzletfejlesztést vagy a digitális átalakulást érintő dilemmával, a Telekom igyekszik megadni a felmerülő kérdésekre a választ. A szolgáltató célja, hogy – egyesítve a különböző szegmensekben szerzett tapasztalatokat – a továbbiakban is szakértő tanácsadóként támogassa valamennyi ügyfelét a digitális előrelépésben, illetve a transzformációban, hogy a vállalkozások ütésállóbbá, míg a nagyvállalatok jövőállóbbá váljanak a digitalizáció segítségével. A nagy- és középvállalati ügyfelek továbbra is a megszokott személyes kapcsolattartójukhoz fordulhatanak, míg a kkv-k számára az új program révén igyekszik a Telekom választ adni a kérdésekre.

A Telekom közel hat éve futó Hello Biznisz platformján a kkv-ügyfelek már eddig is sok támogatást kaphattak, egyebek között jó példák, működő megoldások megismerésével, valamint edukációval. Ennek a szemléletnek a jegyében, a visszajelzések figyelembevételével bővül márciusban a portfólió a Digitalizációs Tanácsadás programmal, amelynek keretében a Telekom négy területen, díjmentes vezetői tanácsadással, online marketing-tanácsadással, valamint pénzügyi és jogi ügyekben felmerülő kérdések megválaszolásával  támogatja a vállalkozásokat a fejlődésben. A Telekom együttműködő partnere a programban a CGP Europe.

A cégvezetők részére szóló vezetői tanácsadás során egyebek között a megfelelő vezetői módszerek és attitűd kialakításában tudják új ismeretekkel felvértezni a vállalkozások tulajdonosait, akik ezáltal motivált csapatot építhetnek fel. A tanácsadás révén egyebek mellett a csapatépítés, a konfliktuskezelés, a delegálás, a konstruktív visszajelzés, a döntéshozás, a motiváló környezet kialakításának mesterfogásait is elsajátíthatják.

Online marketing-tanácsadást azoknak a cégeknek érdemes igénybe venni, melyek új szintre emelnék brandjük ismertségét, illetve a digitális csatornák lehetőségeinek kiaknázását – legyen szó a social média közösségépítésről, influenszer marketingről, a vásárlói profilozásról és piackutatásról, vagy éppen termékinnovációs ötletek kidolgozásáról.

Ha a pénzügyek terén állnak kihívások előtt, akkor a szakértők az adott vállalkozásra szabott adótanácsadással, közterhekkel, könyveléssel, könyvvizsgálattal, bérszámfejtéssel összefüggő ismeretekkel állnak a cégek rendelkezésére, de akár a pénzügyi tervezés és befektetés kérdéseiben is készek segíteni.

A jogi tanácsadásnak köszönhetően a Telekom kkv ügyfelei könnyebben eligazodhatnak többek között a szerződésekkel kapcsolatos kérdésekben, peres és nem peres vitarendezési lehetőségekben, vagy éppen szellemi tulajdonnal kapcsolatos ügyekben.

„A Telekom Digitalizációs Tanácsadás programmal továbbra is támogatjuk a vállalkozásokat a digitális fejlődésben és olyan plusz tudást adunk a kezükbe, amellyel felvértezve nemcsak az aktuális problémákra, kihívásokra találhatják meg a legmegfelelőbb választ, de akár hosszútávon is segíthetik működésüket. Egyre inkább azt tapasztaljuk, hogy a perszonalizált problémakezelésre és a személyes odafigyelésre a kisvállalkozásoknak is szüksége van.” – fogalmazott Szabó Béla, a Telekom márkakommunikációs igazgatója.

„Az ügyfélélményben és a kkv-k digitalizációjának  támogatásában  is szintet lépünk, hiszen immár vállalkozásra szabott tanácsokkal látjuk el ügyfeleinket. A kisvállalkozásokat segítő új programunk mellett közepes ügyfeleink, valamint nagyvállalati partnereink továbbra is szakértő partnerként számíthatnak a Telekomra személyes kapcsolattartóik révén” – mondta el Sipos Tamás, a Telekom kis-és középvállalkozások szegmens vezetője. Hozzátette, a Telekom Digitalizációs Tanácsadás program szervesen illeszkedik a Telekom hosszútávú stratégiájába, mellyel a szolgáltató a hazai kkv-k digitális felzárkózását kívánja elősegíteni.

 A tanácsadás programban a Telekom üzleti előfizetéssel rendelkező egyéni vállalkozók és kkv-k vehetnek részt, havonta legfeljebb egy alkalommal, egy óra időtartamban, díjmentesen és anonim módon. Ehhez mindössze a Telekom applikációjában elérhető egyedi kuponkódra és egy néhány lépésből álló regisztrációra van szükség. Ezt követően a szakértő tanácsadó két napon belül jelentkezik, hogy egyeztessék a konzultáció időpontját. Havonta, összesen 100 óra konzultációt biztosít a Telekom és partnere.


További információ a Digitális Tanácsadás programról ITT érhető el.

*Forrás: Digital Economy and Society Index (DESI) 2022

 
Akadálymentes TelekomArra törekszünk, hogy szolgáltatásaink és megoldásaink mindenki számára hozzáférhetőek legyenek.
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek