Extra készülékkedvezmények Cyber Novemberben a Telekom.hu-n
A Telekom online webshopja ötödik éve tartja piacvezető szerepét a mobilkészülék- és tablet értékesítés területén az online kiskereskedelmi piacon 28%-os részesedéssel. A távközlési szolgáltató online értékesítési felülete közel 10%-át adta a mobiltelefon és tablet, szórakoztató elektronika és számítástechnika termékkategóriák összesített hazai online kiskereskedelmi forgalmának a tavalyi évben– állapította meg a GKID piacelemzése. Ehhez az eredményhez nagyban hozzájárulnak az őszi akciók is, hiszen a készülékeladások jelentős százaléka ebben az időszakban realizálódik.

„Nagy hangsúlyt fektetünk a webshopunk fejlesztésére annak érdekében, hogy a vásárlóink egyszerűen, gyorsan és kényelmesen választhassák ki a nekik legmegfelelőbb új eszközeiket. Az idei Cyber November során ajánlatainkkal szeretnénk segíteni ügyfeleinket a karácsonyi készülődésben, hogy hasznos, a digitális fejlődést segítő ajándékok kerülhessenek a fa alá.”– mondta el Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
A Cyber November marketing-kampányában visszatérnek az ország kedvelt online dokukomédiája, a Marsra magyar! szereplői is, így az ajánlatokat a nézők Stefanovics Angéla, Badár Sándor, Gyöngyösi Zoltán és Dér Henrietta humoros játéka tolmácsolásában ismerhetik meg.
Az ajánlat részletei awww.telekom.hu/cyber
* eTOPLISTA módszertan:
A GKID immár 8. éve állítja össze a legnagyobb forgalmú e-kereskedők rangsorát. A kutatócég az eTOPLISTA összeállításakor csak a magyar nyelvű, forintban árazó, magyarországi operációval működő e-kereskedők sokaságát és online kiskereskedelmi értékesítésből származó forgalmát veszi figyelembe. A részesedések a 2022-es naptári évre vonatkozó, online értékesítésből származó forgalom szerint kerültek meghatározásra. A rangsor alapjául szolgáló sorrendet az online vásárlói mintákon végzett kutatások, publikus adatgyűjtések, valamint a kínálati oldali felmérések és kereskedői adatszolgáltatáson alapuló forgalmi modellezések segítségével határozza meg a GKID. Azon kereskedőknél, ahol az online értékesítésből származó forgalom nem transzparens, vagy publikusan hozzáférhető, a nyilvános rangsorba kerülés feltétele volt a GKID által előzetesen becsült forgalmi súly írásban történő hitelesítése és a nevesítéshez való hozzájárulás. Az eTOPLISTA csak rangsort közöl, a kereskedőkhöz kapcsolódó egyéni forgalmi adatokat a GKID nem hozza nyilvánosságra.
A cikkben hivatkozott e-kereskedelmi forgalmi adatok kapcsán további információ és háttér:https://gkid.hu/2023/05/15/dkk-2023-1/

