Hazaérni csak oda lehet, ahol megértenek

Egymás megértését, az odafigyelés fontosságát, a szeretet és az empátia jelentőségét hangosítja ki a Telekom idei karácsonyi kampánya, melynek központi eleme egy nemzetközi alkotói koprodukcióban elkészült reklámfilm. Karácsonykor a szeretteink társaságára vágyunk, akikhez akkor igazán jó megérkezni, ha tudjuk, hogy körükben valódi figyelmet kapunk. A Telekom a kampány kísérőzenéjeként némi humorral fűszerezve újraértelmezte az „Ó szép fenyő” kezdetű népszerű karácsonyi dalt.

A Deutsche Telekom idei nemzetközi karácsonyi kampánya egymás megértéséről, a kölcsönös figyelemről és azokról a kérdésekről szól, amelyek valóban összekötnek bennünket az év minden napján. A kampány filmjét a MUW Saatchi & Saatchi (Szlovákia) készítette. A film üzenete, hogy a karácsony összekötheti a különböző hátterű embereket, elsimíthatja a mindennapokban konfliktusokhoz vezető félreértéseket, amelyeket gyakran rosszul feltett kérdések okoznak. Az őszinte odafigyelés és a másik megértésére irányuló beszélgetés ugyanakkor közelebb hozhatja egymáshoz az embereket, családtagokat.

A film kísérőzenéje az „Ó szép fenyő” kezdetű népszerű karácsonyi dal. A tavalyi évhez hasonlóan a Deutsche Telekom ismét nemzetközi karácsonyi kampányt fejlesztett, így a központi reklámfilm kilenc országban - köztük Magyarországon - egyszerre fut. A magyar adaptáció humorral fűszerezve arra világít rá, hogy sok téma okozhat félreértéseket közöttünk, ám a karácsony alkalom arra, hogy elkezdjük megérteni és elfogadni egymást, akár annak ellenére, hogy más az ízlésünk, véleményünk vagy a különböző életszakaszokból adódóan eltérő a világlátásunk. Az itthoni kampány december 1-jén indul.

„Idei karácsonyi kampányunkkal azt szeretnénk elmondani, hogy az ünnep legnagyobb ajándékaa valódi odafigyelés. Meggyőződésünk, hogy egymás jobb megismerése előrevisz bennünket. Felelős márkaként fontosnak tartjuk, hogy egy olyan, nehézségekkel terhelt időszakban, mint a jelenlegi, egymás megértésére, az értő figyelemre biztassuk az embereket. Mi pedig kiemelten odafigyelünk ügyfeleinkre, akiknek ezúttal is számos jósággal kedveskedünk, bizonyítva ezzel azt, hogy ebben az időszakban is számíthatnak ránk” –mondta el Pereszlényi Zoltán, a Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

A kampány időszakában a Telekom ezúttal is többféle módon kedveskedik ügyfeleinek. December 1-től január 15-ig készülék vásárlása esetén lehetőség lesz a halasztott fizetésre, mert az első havi készülékrészletet a Telekom átvállalja. Az ünnepre hangolódva a Telekom filmkínálatában erre dedikált mappában advent kezdetétől vízkeresztig féláron lesznek elérhetők idei filmpremierek és az ünnepi szezon slágerfilmjei. A Telekom alkalmazásban elérhető Magenta Moments világában számos ünnepi nyeremény és kedvezmény várja az ügyfeleket.

A Telekom alkalmazást a feltöltőkártyás ügyfeleknek is érdemes figyelni, mert december végéig minden szerdán igényeik szerint 1 napos díjmentes korlátlan net és beszélgetés közül választhatnak a Domino előfizetők. És ez még nem minden, a lakossági és üzleti ügyfelek számára a Telekom ígérete szerint decemberben további kedvezmények érkeznek.

A hazai kampány keretében egy különleges digitális kártyajátékkal is készül a Telekom, mely a nemrég indítottHello Szülő oldalon

AHello Szülőegy olyan új internetes platform, ahol kifejezetten a digitális kor szülői kihívásainak jobb megértésében segítenek. Számtalan családi kérdés, dilemma, tabu kerül terítékre – azok a témák is, amelyek a generációk közötti leggyakoribb konfliktusokat és félreértéseket eredményezik. Ezen az oldalon sok okos módszert, praktikus tudást, cikket, interjút, ajánlatot, podcast-adást és videós tartalmat találhatnak az érdeklődő családok, az alábbi négy témakör köré rendezve: biztonságban a neten, okosabb hétköznapok, tanulás és fejlődés, boldog család.

„Karácsonyi kampányunk egyben új szlogenünk bevezető kampánya is. Connecting your world. – december 1-től ezt a szlogent használja nemzetközi szinten a Telekom márka. Azt szeretnénk üzenni ezzel az embereknek, hogy digitális optimistákként összekötjük őket a digitális világ által nyújtott végtelen lehetőségekkel. A mi küldetésünk, hogy ezeket a lehetőségeket felhasználva mindenki elérhesse a céljait, sikeresebb legyen a magán vagy az üzleti életben.” –mondta a kampánnyal kapcsolatban Szabó Béla, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.

A hazai reklámfilmitt tekinthető meg

Az eredeti, Deutsche Telekom által forgatott reklámfilmitt található

A kampányhoz kapcsolódó képekitt érhetők el


Hazaérni csak oda lehet, ahol megértenek

Kérdésed van? Keress engem bátran:
Sajtókapcsolatok
Vállalati Kommunikációs Igazgatóság
Szponzoráció
Szponzorációval kapcsolatban az alábbi e-mail címre írjon: