A minőség garanciái a Magyar Telekom Csoportnál

A Magyar Telekom Nyrt. hosszú évek óta folyamatosan fejleszti a tanúsított Integrált Irányítási Rendszerét. Így mára cégünk az ágazatban egyedülállóan hat lábon álló Integrált Irányítási Rendszert működtet:

  • ISO 9001 (Minőségirányítási rendszer)
  • ISO 14001 (Környezetközpontú irányítási rendszer)
  • ISO 27001 (Információbiztonság Irányítási rendszer)
  • ISO 22301 (Üzletmenet-folytonosság irányítási rendszer)
  • ISO 45001 (Munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszere)
  • ISO 50001 (Energiairányítási rendszer)

A vállalatcsoport számára kiemelkedően fontos a minőségi elvárásoknak való megfelelés. A T márka a minőséggel, a széleskörű és magas színvonalú szolgáltatásokkal forr össze, melyet az elmúlt évek során számos díj és elismerés is bizonyít. (pl.: IISA SHIBA díj; Elismerés a Kiválóságért Európában díj; Nemzeti Minőségi Díj; Európai Minőség Díj).

A távközlési cégek közül vállalatunk vállalta fel elsőként, hogy az Informatikai és Hírközlési Miniszter által kijelölt tanúsító szervezettel, a MATRIX Kft.-vel felülvizsgáltatja a szolgáltatás minőségi paramétereink megfelelőségét, a számlázási rendszerünk hitelességét, pontosságát, és zártságát, a hatóságok által a fogyasztók védelmében előírt jogszabályok betartását.

Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az elõfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet előírásainak eleget téve a tanúsított Minőségirányítási rendszerünkre épülő, annak felülvizsgálatát kiegészítő tanúsítást is megszereztük.

Minőségpolitikák

SGS Tanúsítványok

Dekra tanúsítások

MATRIX Tanúsítványok

MobilSign tanúsítványok

Minőségi mutatók

Minőségi célértékek

Békéltető testületek, online vitarendezési platform

Járási (kerületi) hivatalok

Energiamegtakarítási riport