Minőség garanciái

A minőség garanciái a Magyar Telekom Csoportnál

A Magyar Telekom Csoport 2012 novemberében sikeres tanúsítás útján megújította/megszerezte az SGS (Société Générale de Surveillance SA), a világ legnagyobb független minőségellenőrző és tanúsító testülete által kiadott kibővített, integrált (minőség-, környezetközpontú-. információbiztonság-, és munkahelyi egészségvédelem és biztonság) irányítási rendszerre vonatkozó tanúsítványokat. (ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, OHSAS 18001).

A Magyar Telekom mind társasági, mind csoportszinten már 2002 óta eredményesen működő minőségirányítási rendszerét továbbfejlesztve integrált minőség-, környezetközpontú és információbiztonság irányítási rendszert épített ki, amelynek tanúsítása 2008 novemberében zárult. Ez került további bővítésre 2012 novemberében az OHSAS 18001 Munkahelyi Egészségvédelem és Biztonság irányítási rendszer tanúsításával. Így mára a Magyar Telekom az ágazatban egyedülállóan négy lábon álló Integrált Irányítási Rendszert működtet.

A vállalat többször is bizonyította, hogy elkötelezett a fenntartható fejlődés elve, ezen belül a környezetvédelem ügye iránt. A fenntarthatósági tevékenységgel kapcsolatban további információk az alábbi link-en érhetők el: http://www.telekom.hu/rolunk/fenntarthatosag

A Magyar Telekom Csoport mint piacvezető informatikai,távközlési szolgáltató és rendszerintegrátor átfogó módon gondoskodik a cégcsoport biztonságáról, kiemelten kezeli az információk védelmét. Ez kiterjed a hagyományos és elektronikus adathordozókon tárolt és kezelt ügyfél-, üzleti és személyes információkra, valamint a kapcsolódó információ-feldolgozó eszközök védelmére is.

A vállalatcsoport számára kiemelkedően fontos a minőségi elvárásoknak való megfelelés. A T márka a minőséggel, a széleskörű és magas színvonalú szolgáltatásokkal forr össze, melyet számos díj és elismerés bizonyít. (pl.: IISA SHIBA díj; Elismerés a Kiválóságért Európában díj; Nemzeti Minőségi Díj; Európai Minőség Díj)

A távközlési cégek közül vállalatunk vállalta fel elsőként 2001-ben, hogy a vonatkozó jogszabályoknak, a saját üzletszabályzatának és a hatósági előírásoknak való megfelelését az Informatikai és Hírközlési Miniszter által kijelölt tanúsító szervezettel, a MATRIX Kft.-vel felülvizsgáltatja.
2012-ben az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az elõfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet előírásainak eleget téve a minőségirányítási rendszerekre épülő, annak felülvizsgálatát kiegészítő tanúsítás igazolja a Magyar Telekomon belül az előírt szolgáltatás minőségi paraméterek megfelelőségét, a számlázási rendszer hitelességét, pontosságát, és zártságát, a hatóságok által a fogyasztók védelmében előírt jogszabályok betartását.