Minőség garanciái

A minőség garanciái a Magyar Telekom Csoportnál

A Magyar Telekom Nyrt. hosszú évek óta folyamatosan fejleszti a tanúsított Integrált Irányítási Rendszerét. Így mára cégünk az ágazatban egyedülállóan hat lábon álló Integrált Irányítási Rendszert működtet:

  • ISO 9001 (Minőségirányítási rendszer),
  • ISO 14001 (Környezetközpontú irányítási rendszer),
  • ISO 27001 (Információbiztonság Irányítási rendszer),
  • OHSAS 18001(Munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszer),
  • ISO 22301 (Üzletmenet-folytonosság irányítási rendszer),
  • ISO 50001 (Energiairányítási rendszer)

A vállalatcsoport számára kiemelkedően fontos a minőségi elvárásoknak való megfelelés. A T márka a minőséggel, a széleskörű és magas színvonalú szolgáltatásokkal forr össze, melyet az elmúlt évek során számos díj és elismerés is bizonyít. (pl.: IISA SHIBA díj; Elismerés a Kiválóságért Európában díj; Nemzeti Minőségi Díj; Európai Minőség Díj).

A távközlési cégek közül vállalatunk vállalta fel elsőként, hogy az Informatikai és Hírközlési Miniszter által kijelölt tanúsító szervezettel, a MATRIX Kft.-vel felülvizsgáltatja a szolgáltatás minőségi paramétereink megfelelőségét, a számlázási rendszerünk hitelességét, pontosságát, és zártságát, a hatóságok által a fogyasztók védelmében előírt jogszabályok betartását.

Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az elõfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet előírásainak eleget téve a tanúsított Minőségirányítási rendszerünkre épülő, annak felülvizsgálatát kiegészítő tanúsítást is megszereztük.