Amennyiben elakadtál a regisztráció során, itt találsz segítséget:
1. A regisztrációs linkre kattintva nem töltődik be az oldal.
Ha problémát tapasztalsz az oldal betöltésénél, kérjük próbáld megnyitni a linket inkognitó vagy privát ablakban, vagy másik böngészőben!
2. E-mail-címem vagy telefonszámom ellenőrzéséhez nem kapok kódot.
A regisztráció során meggyőződünk kapcsolattartási adataid valódiságáról, ennek érdekében e-mail-címedre és telefonszámodra is egyszeri jelszót küldünk. Ha nem érkezik meg a jelszó, ellenőrizd a felületen megjelenített e-mail-címet, illetve telefonszámot. Amennyiben az e-mail-cím és a telefonszám is megfelelő, az „Egyszer használatos kód újraküldése” gombra kattintva tudsz új kódot kérni.
Amennyiben e-mail-címed vagy telefonszámod hibásan szerepel a rendszerünkben, adataid frissítését követően tudsz regisztrálni.
Hogyan tudom frissíteni az adataimat?
- Főadminisztrátorként: Töltsd ki a Telekom ügyintézői nyilatkozatot, és cégszerűen aláírva küldd el az uzleti@telekom.hu e-mail-címre.
- Egyéb jogú felhasználóként: Adminisztrátorod tudja frissíteni kapcsolattartói adataidat a Felhasználó felvétele, módosítása menüpontban.
3. Milyen telefonszámot használhatok a belépéshez?
A belépéshez bármilyen általad használt telefonszámot megadhatsz, nem kell, hogy az a te, vagy céged nevén legyen, csak belépési azonosítóként, illetve kétfaktoros azonosítás esetén SMS kód küldésére használjuk.
Ha olyan telefonszámot adsz meg, amihez már korábban regisztráltál Telekom fiókot, a felület felkínálja az összevonás lehetőségét. Összevonást követően telefonszámoddal és e-mail-címeddel belépve is ugyanazokat a funkciókat, szolgáltatásokat érheted el.
4. Regisztráció véglegesítése
Kérjük, a regisztrációs folyamat végén ügyelj a "Regisztráció véglegesítése" gomb megnyomására, mert üzleti előfizetéseidet, számláidat csak a véglegesítést követően fogod elérni. A sikeres üzleti regisztrációról e-mailben is küldünk megerősítést.
5. Több céget is kezelek, hogyan tudom különválasztani őket?
Amennyiben több céget is kezelsz, minden cég nevében el kell végezned a regisztrációt. Ha a kezelt cégekhez nem tudsz eltérő e-mail címet és telefonszámot is megadni, cégeidet egy Telekom fiók alá vonjuk. Ennek ellenére a különböző cégekhez tartozó számlákat, előfizetéseket tudod elkülönítetten kezelni. A belépést követően az Áttekintés oldalon kiválasztható, hogy melyik cég nevében szeretnél ügyintézni, és a cégek között tudsz ki- és belépés nélkül váltani.
Ki a Telekom Ügyintéző?
A Telekom ügyintéző az a magánszemély, aki az üzleti ügyfél meghatalmazása alapján jogosult intézkedni valamennyi ügyfél-kiszolgálási csatornán (online rendszerek, üzleti ügyfélszolgálat, Telekom üzletek) a Magyar Telekom szolgáltatásaival és termékeivel kapcsolatban. Jogosult az ügyfél nevében a Szolgáltató által forgalmazott eszköz, előfizetés és szolgáltatás megrendelésére, lemondására, módosításra, továbbá ügyfélszolgálati, illetve a számlával kapcsolatos ügyekben való eljárásra.