Biztos digitális háttérrel könnyebb elérni a célokat- Telekom üzleti szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Samsung Galaxy S25
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • T Phone 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Xiaomi
    • Samsung
    • Oppo
    • Cat
    • Tabletek
    • Apple
    • Huawei
    • Lenovo
    • Samsung
    • Számítógépek
    • Laptopok
    • Monitorok
    • Szerverek
    • Egyéb készülékek
    • IT eszközök
    • Irodai telefonok
    • Tartozékok
    • Apple watch
    • Tv-készülékek
    • Kedvezmények / csomagajánlatok
    • Magenta 1 Business
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Magenta Moments
    • Üzleti hírlevél feliratkozás
    • Mobil
    • Mobil díjcsomagok
    • Mobilinternet
    • Roaming, nemzetközi hívás
    • Netbővítők, Hangbővítók
    • SIM-szolgáltatások
    • Kiegészítő szolgáltatások
    • Vezetékes
    • Vezetékes internet
    • Üzleti Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Telefon díjcsomagok
    • TV-csomagok
    • Hálózatfejlesztés
    • IoT és Adatátviteli szolgáltatások
    • Üzleti IoT szolgáltatások
    • Adatátviteli megoldások
    • Bérelt vonali internet
    • SD-X (SD-WAN, SD-Network)
    • Biztonsági és adatparki megoldások
    • Üzletmenet támogatás
    • Biztonsági szolgáltatások
    • Szerverek, adatparki szolgáltatások
    • Telekom instant iroda
    • Microsoft szolgáltatások
    • Instant Honlap
    • Instant Laptop
    • Kommunikációs megoldások
    • Mobil Iroda
    • Hálózati megoldások
    • Számlázás, egyenleg
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • E-számla megrendelés
    • Számla megtekintése és letöltés
    • Egyenleg
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag módosítás
    • Előfizetés testre szabása
    • Szolgáltatás áthelyezése
    • Szolgáltatás átírása
    • Készülék beállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • Segítünk, támogatás
    • Hasznos információk
    • Gyakran ismételt kérdések
    • Hibabejelentés
    • Dokumentumtár
    • Elérhetőségek
    • Online ügyintézés
    • Telekom alkalmazás
    • Üzletkereső
    • Telefonos

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Roaming
  • Internet külföldön
  • Meghatalmazás
  • Pénztárgép
  • Számlázás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Üzleti mobil díjcsomagok
  • TV díjcsomagok
  • Vezetékes internet díjcsomagok
Belépés
 
KIBERBIZTOSÍTÁS

A biztosítás többletköltségek nélkül megtéríti a csalással kikényszerített céges adataiddal történt jogosulatlan fizetési műveleteket, vagy csaló weboldalon megrendelt áruk értékét. A biztosítási szolgáltatás maximuma a dokumentumokkal bizonyítható tranzakció összege vagy a bizonyított vételi ár, az éves és a káreseményenkénti limitösszegek figyelembe vételével.

Előnyök:

Kép leírása: Biztosítás

Biztosítási események esetén nincs önrész, ami a biztosítási összeg kifizetését csökkentené.

Kép leírása: Biztosítás

A biztosításnak nincs külön a Biztosítónak fizetendő havi díja, annak díját az üzleti vezetékes internet szolgálatás havi díja tartalmazza.

Kép leírása: Biztosítás

Nincs területi korlát, a biztosítás valamennyi országban bekövetkezett biztosítási eseményre kiterjed.

Milyen biztosítási eseményekre téríthet a Biztosító?

Érzékeny, bizalmas információk kicsalására, adathalászat vagy pszichológiai manipulációs támadás útján, illetve online vásárlás során bekövetkező biztosítási eseményekre.

Biztosítási díjtáblázat

 

Hogyan jelentheted be a káreseményt?

Telefonon a +36 1 766 7468-as telefonszámon, írásban a 1300 Budapest, Pf.: 124 címen, vagy e-mailben a kiberkar@cig.eu e-mail-címen.

   

További információk

Szerződéses partnerSzerződéses partner

A biztosítási szolgáltatást a Magyar Telekom szerződéses partnere, a CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt. nyújtja. Az esetleges biztosítási esemény bekövetkezését követően a biztosítási szolgáltatás igénybevételéhez keresd a biztosító asszisztencia partnerét a 36 1 766 7468-as telefonszámon.

Bezárás
Kire érvényes a biztosítás?Kire érvényes a biztosítás?

Biztosítottnak minősül minden - a Kiberbiztosítást szerződéses elemként tartalmazó – Üzleti Net Plusz, Üzleti Net 300/20, Üzleti Net 300/300, Üzleti Net 1000/25, Üzleti Net 1000/200, Üzleti Net Nonstop 1000/25, Üzleti Net Nonstop 1000/200, Üzleti Net 1000/1000, Üzleti Net Nonstop 1000/1000, Üzleti Net Nonstop 2000/1000 - melynek szerződéses eleme a Kiberbiztosítás – üzleti vezetékes internet előfizetéssel rendelkező üzleti előfizető.

Bezárás
Mikor kezdődik a biztosítási kockázatvállalás?Mikor kezdődik a biztosítási kockázatvállalás?

A Biztosító kockázatviselésének kezdete az adott Biztosítottnak a Szolgáltatási szerződés szerinti szolgáltatásnyújtás kezdete.

Bezárás

Kapcsolódó dokumentumok:

IPID (PDF formátum)

Részletes szerződési feltételek

CISCO UMBRELLA

A Cisco Umbrella egy felhő alapú, DNS-szűrésen alapuló, adathalászat elleni megoldás, mely csökkenti az adathalász támadásoknak és a rosszindulatú szoftvereknek való kitettség kockázatát.

A szolgáltatás a netezés során, mielőtt a böngésződ betöltene egy weboldalt, ellenőrzi egy nemzetközi adatbázisban, hogy azt nem jelölték-e korábban károsként pl. adathalászat, vagy zsarolóvírust tartalmazó kód miatt. Ha káros tartalmat észlel az Umbrella, a böngésződben egy, a Telekom által létrehozott oldal fog betöltődni, ahol tájékoztatunk róla, hogy veszélyes oldalt próbálsz megnyitni, ezért azt blokkoltuk.

A szolgáltatás aktiválását követően nincs vele teendőd, nem kell semmilyen programot telepítened. A központból teszi a dolgát: megvéd!

Használatkor mindig ellenőrizd, hogy mely vezeték nélküli (Wi-Fi) hálózatra kapcsolódott a készüléked!

Miért hasznos?

Adathalászat elleni védelem

Kép leírása: Adathalászat

Termék tulajdonságok.

Olyan megtévesztő internetes oldalak esetében segít, ahol bankkártya- vagy bizalmas adatok megadására próbálnak rávenni, és ezt jogtalanul felhasználják, amivel akár anyagi kárt is okozhatnak.
Például: hamis közüzemi számla befizető, vagy csomagkövető oldalak.

Kártékony kódot tartalmazó oldalak (ún. command&control)

Kép leírása: Kártékony

Termék tulajdonságok.

Ezeket megnyitva kémprogramok vagy zsaroló vírusok telepítése történhet a háttérben, amelyek segítségével a csalók saját céljukra használhatják a számítógéped erőforrásait, vagy zárolhatják a merevlemez tartalmát.
Például: kéretlen reklámok megjelenését, az eszköz drasztikus lassulását lehet érzékelni, vagy nem férsz hozzá a fájljaidhoz csak váltságdíj fizetése ellenében.

Hogyan lehet neked is Cisco Umbrellád?

Üzleti vezetékes internetedhez

Termék tulajdonságok.

Válaszd bármely Üzleti Net csomagunkat, mert nálunk alap a védelem!

ÉRDEKEL

Üzleti mobil internetedhez

Kép leírása: Mobil díjcsomagok

Termék tulajdonságok.

Válaszd bármely Üzleti Mobil csomagunkat, mert nálunk alap a védelem!

ÉRDEKEL

Hogyan működik?

Automatikus.svg

Automatikusan bekapcsoljuk

Nem kell letöltened semmilyen alkalmazást a biztonságos netezéshez. A védett hálózat használatához elég vezetékes internet- vagy Wi-Fi csatlakozáson- vagy mobil szolgáltatás esetén a mobilinterneden keresztül netezned.

Figyelmeztet.svg

Riasztás

Ha a Cisco Umbrella (Adathalászat elleni védelem) felfedez egy olyan tartalmat, ami veszélyt jelenthet számodra, azt blokkolni fogja, és erre felhívja a figyelmedet az oldal betöltésekor. Amennyiben mégis meg szeretnéd tekinteni a tartalmat, ki kell kapcsolni a szolgáltatást.

Ellenorzes.svg

Beállítás

A Cisco Umbrella szolgáltatás kikapcsolásához kérheted kollégáink segítségét telefonos ügyfélszolgálatunkon (1400) illetve üzleteinkben, de mobil előfizetés esetén ezt akár Te is megteheted a Telekom Appban vagy az Üzleti Önkiszolgáló Portálunkon. A szolgáltatás ismételt bekapcsolására ugyanezeken a csatornákon van lehetőséged.

Jó, ha tudod!

A Cisco Umbrella azon a vezetékes vagy mobil hálózaton nyújt védelmet, amelyik előfizetéshez kapcsolódik. A Cisco Umbrella (Adathalászat elleni védelem) szolgáltatás nem nyújt védelmet az alábbi helyzetekben:

  • APR (Apple Private Relay) használata
  • VPN (Virtuális Privát Hálózat) használata
  • Telekom által biztosított névfeloldástól eltérő DNS használata
  • Telekom Hotspot használata
  • Üzleti Nonstop Wi-Fi által biztosított hálózat használata
  • KIBERBIZTOSÍTÁS
  • CISCO UMBRELLA

A biztosítás többletköltségek nélkül megtéríti a csalással kikényszerített céges adataiddal történt jogosulatlan fizetési műveleteket, vagy csaló weboldalon megrendelt áruk értékét. A biztosítási szolgáltatás maximuma a dokumentumokkal bizonyítható tranzakció összege vagy a bizonyított vételi ár, az éves és a káreseményenkénti limitösszegek figyelembe vételével.

Előnyök:

Kép leírása: Biztosítás

Biztosítási események esetén nincs önrész, ami a biztosítási összeg kifizetését csökkentené.

Kép leírása: Biztosítás

A biztosításnak nincs külön a Biztosítónak fizetendő havi díja, annak díját az üzleti vezetékes internet szolgálatás havi díja tartalmazza.

Kép leírása: Biztosítás

Nincs területi korlát, a biztosítás valamennyi országban bekövetkezett biztosítási eseményre kiterjed.

Milyen biztosítási eseményekre téríthet a Biztosító?

Érzékeny, bizalmas információk kicsalására, adathalászat vagy pszichológiai manipulációs támadás útján, illetve online vásárlás során bekövetkező biztosítási eseményekre.

Biztosítási díjtáblázat

 

Hogyan jelentheted be a káreseményt?

Telefonon a +36 1 766 7468-as telefonszámon, írásban a 1300 Budapest, Pf.: 124 címen, vagy e-mailben a kiberkar@cig.eu e-mail-címen.

   

További információk

Szerződéses partnerSzerződéses partner

A biztosítási szolgáltatást a Magyar Telekom szerződéses partnere, a CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt. nyújtja. Az esetleges biztosítási esemény bekövetkezését követően a biztosítási szolgáltatás igénybevételéhez keresd a biztosító asszisztencia partnerét a 36 1 766 7468-as telefonszámon.

Bezárás
Kire érvényes a biztosítás?Kire érvényes a biztosítás?

Biztosítottnak minősül minden - a Kiberbiztosítást szerződéses elemként tartalmazó – Üzleti Net Plusz, Üzleti Net 300/20, Üzleti Net 300/300, Üzleti Net 1000/25, Üzleti Net 1000/200, Üzleti Net Nonstop 1000/25, Üzleti Net Nonstop 1000/200, Üzleti Net 1000/1000, Üzleti Net Nonstop 1000/1000, Üzleti Net Nonstop 2000/1000 - melynek szerződéses eleme a Kiberbiztosítás – üzleti vezetékes internet előfizetéssel rendelkező üzleti előfizető.

Bezárás
Mikor kezdődik a biztosítási kockázatvállalás?Mikor kezdődik a biztosítási kockázatvállalás?

A Biztosító kockázatviselésének kezdete az adott Biztosítottnak a Szolgáltatási szerződés szerinti szolgáltatásnyújtás kezdete.

Bezárás

Kapcsolódó dokumentumok:

IPID (PDF formátum)

Részletes szerződési feltételek

A Cisco Umbrella egy felhő alapú, DNS-szűrésen alapuló, adathalászat elleni megoldás, mely csökkenti az adathalász támadásoknak és a rosszindulatú szoftvereknek való kitettség kockázatát.

A szolgáltatás a netezés során, mielőtt a böngésződ betöltene egy weboldalt, ellenőrzi egy nemzetközi adatbázisban, hogy azt nem jelölték-e korábban károsként pl. adathalászat, vagy zsarolóvírust tartalmazó kód miatt. Ha káros tartalmat észlel az Umbrella, a böngésződben egy, a Telekom által létrehozott oldal fog betöltődni, ahol tájékoztatunk róla, hogy veszélyes oldalt próbálsz megnyitni, ezért azt blokkoltuk.

A szolgáltatás aktiválását követően nincs vele teendőd, nem kell semmilyen programot telepítened. A központból teszi a dolgát: megvéd!

Használatkor mindig ellenőrizd, hogy mely vezeték nélküli (Wi-Fi) hálózatra kapcsolódott a készüléked!

Miért hasznos?

Adathalászat elleni védelem

Kép leírása: Adathalászat

Termék tulajdonságok.

Olyan megtévesztő internetes oldalak esetében segít, ahol bankkártya- vagy bizalmas adatok megadására próbálnak rávenni, és ezt jogtalanul felhasználják, amivel akár anyagi kárt is okozhatnak.
Például: hamis közüzemi számla befizető, vagy csomagkövető oldalak.

Kártékony kódot tartalmazó oldalak (ún. command&control)

Kép leírása: Kártékony

Termék tulajdonságok.

Ezeket megnyitva kémprogramok vagy zsaroló vírusok telepítése történhet a háttérben, amelyek segítségével a csalók saját céljukra használhatják a számítógéped erőforrásait, vagy zárolhatják a merevlemez tartalmát.
Például: kéretlen reklámok megjelenését, az eszköz drasztikus lassulását lehet érzékelni, vagy nem férsz hozzá a fájljaidhoz csak váltságdíj fizetése ellenében.

Hogyan lehet neked is Cisco Umbrellád?

Üzleti vezetékes internetedhez

Termék tulajdonságok.

Válaszd bármely Üzleti Net csomagunkat, mert nálunk alap a védelem!

ÉRDEKEL

Üzleti mobil internetedhez

Kép leírása: Mobil díjcsomagok

Termék tulajdonságok.

Válaszd bármely Üzleti Mobil csomagunkat, mert nálunk alap a védelem!

ÉRDEKEL

Hogyan működik?

Automatikus.svg

Automatikusan bekapcsoljuk

Nem kell letöltened semmilyen alkalmazást a biztonságos netezéshez. A védett hálózat használatához elég vezetékes internet- vagy Wi-Fi csatlakozáson- vagy mobil szolgáltatás esetén a mobilinterneden keresztül netezned.

Figyelmeztet.svg

Riasztás

Ha a Cisco Umbrella (Adathalászat elleni védelem) felfedez egy olyan tartalmat, ami veszélyt jelenthet számodra, azt blokkolni fogja, és erre felhívja a figyelmedet az oldal betöltésekor. Amennyiben mégis meg szeretnéd tekinteni a tartalmat, ki kell kapcsolni a szolgáltatást.

Ellenorzes.svg

Beállítás

A Cisco Umbrella szolgáltatás kikapcsolásához kérheted kollégáink segítségét telefonos ügyfélszolgálatunkon (1400) illetve üzleteinkben, de mobil előfizetés esetén ezt akár Te is megteheted a Telekom Appban vagy az Üzleti Önkiszolgáló Portálunkon. A szolgáltatás ismételt bekapcsolására ugyanezeken a csatornákon van lehetőséged.

Jó, ha tudod!

A Cisco Umbrella azon a vezetékes vagy mobil hálózaton nyújt védelmet, amelyik előfizetéshez kapcsolódik. A Cisco Umbrella (Adathalászat elleni védelem) szolgáltatás nem nyújt védelmet az alábbi helyzetekben:

  • APR (Apple Private Relay) használata
  • VPN (Virtuális Privát Hálózat) használata
  • Telekom által biztosított névfeloldástól eltérő DNS használata
  • Telekom Hotspot használata
  • Üzleti Nonstop Wi-Fi által biztosított hálózat használata
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailen, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek