
Köszönjük, hogy segíted munkánkat az alábbi kérdőív kitöltésével! Az itt megadott válaszok alapján fogjuk elkészíteni a weboldalad első próba-verzióját.
Fontos tudnod, hogy a kérdőív nem tér ki minden részletre a honlapod végleges megjelenésével kapcsolatban.A próbaoldal elkészülte után egyik kollégánk telefonon fog egyeztetni veled a további igényeidről, finomításokról.
Információk a vállalkozásodról
Az alábbi kérdések célja, hogy minél átfogóbb képet kapjunk a vállalkozásodról, és ennek megfelelően alakíthassuk ki a weboldalad első változatát.
Lesznek olyan kérdések, amelyek nem vonatkoznak rád vagy a tevékenységedre – ezeket nyugodtan hagyd ki, amennyiben nem relevánsak számodra.
Milyen termékeid, szolgáltatásaid vannak?
Kérjük néhány mondatban írd le, mit kell tudnia az ügyfelének a szolgáltatásaidról, termékeidről:
Honlap arculati elemekkel kapcsolatos kérdések:
Fontosnak tartjuk, hogy az elkészült honlap valóban tükrözze a vállalkozásodat. Létrehoztunk egy olyan minta oldalt, ahol meg tudod nézni a különböző elemeit egy oldalnak. Így van lehetőséged választani betűtípust és színpalettát, de átgondolhatod az elrendezést is. A lenti válaszaidat nem kell véglegesnek tekintened, később is tudsz még rajta változtatni!
Fontos! A szerződésben foglaltak szerint a csomagok keretében kizárólag olyan harmadik fél által biztosított rendszerek integrációjára van lehetőség, amelyek a Wix platformján is elérhetők a régióban. Ez azt jelenti, hogy pédául a szallas.hu vagy a booking.hu oldalakkal nem lehet összekapcsolni az elkészült honlapodat.
A linkre kattintva találsz minta oldalt inspirációnak: Telekom minta honlap
Kérjük, segíts minket a válaszaiddal az alábbi kérdésekben:
Kérjük, válaszd ki a Minta oldalon a felső menüből a „Menü” menüpontot, és válassz egy neked tetszőt:
Kérjük, válaszd ki a Minta oldalon a felső menüből a „Betűtípus” menüpontot, és válassz egy neked tetszőt:
Kérjük, válaszd ki a Minta oldalon a felső menüből a „Téma” menüpontot, és válassz egy neked tetsző színpalettát. Érdemes a háttér színét figyelembe venni a színválasztásnál.
Ezt a választásodat a honlap készítésekor mindenképpen figyelembe fogjuk venni. Ugyanakkor fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy nem biztos, hogy a paletta minden egyes színét fel fogjuk használni. A végleges színhasználatot az esztétika és a vizuális egységesség határozza meg, hiszen minden oldal és vállalkozás egyedi megjelenést követel meg a harmonikus és professzionális végeredmény érdekében.
Kérjük, válaszd ki a Minta oldalon a felső menüből a „Galéria” menüpontot. Amennyiben szeretnél galériát az új honlapodon, válaszd ki, hogy melyik elrendezés tetszik neked a legjobban.
Logó:
Amennyiben még nem rendelkezel saját logóval, kérjük, válassz egy neked tetsző mintát a Minta oldalon lévő 20 féle logósablon közül. A kiválasztott minta alapján tervezzük meg a Vállalkozásodhoz legjobban illő logót. A sablon nem végleges, a te igényeid szerint kerül átalakításra. A megjegyzés mezőbe akár rögtön jelezheted, hogy milyen módosításokat képzelnél el a kiválasztott sablonon.
Amennyiben rendelkezik vállalkozásod saját logóval, küldd el az uzleti@telekom.hu címünkre .png vagy .svg formátumban! Jó minőségű, legalább 250x250 pixel méretű, de lehetőleg nagyobb felbontású képet küldj el számunkra.
Tartalmak a honlapodon
Kérjük, válaszd ki, mely adatokat szeretnéd megjeleníteni a honlapodon. Akár minden mezőt bejelölheted, a cég nevét mindenképpen javasoljuk:
Kapcsolattartási adatok megadása:
A honlapodon lesz egy olyan bekezdés, ahol az ügyfeleid megnézhetik a vállalkozásod elérhetőségeinek adatait. Kérjük, az alábbiak kitöltését. Nem szükséges minden adatot megadnod, csak amit valóban érdemes láttatnod az ügyfeleiddel:
Az alapcsomag jellemzően tartalmaz egy Főoldalt, egy "Rólunk" vagy cégbemutató oldalt, és egy "Szolgáltatások/Termékek" oldalt. Kérjük, röviden vázold fel, milyen fő üzeneteket, képeket, vagy kulcsinformációkat szeretnél ezeken az oldalakon megjeleníteni. A részletes tartalmakat később is beküldheted.
Ez megkönnyíti az ügyfeleidnek, hogy ne kelljen külön levelező programot megnyitniuk a kapcsolatfelvétel miatt, azonnal az e-mail címedre kerülnek kiküldésre az üzenetek.
A blogbejegyzések kiváló lehetőséget nyújtanak arra, hogy megoszd gondolataidat, kérdezz, és az olvasók hozzászólásaikkal reagálhassanak, ezáltal erősítheted a közösségedet. Fontos: Mi a blog funkciót biztosítjuk, a bejegyzések tartalmát azonban neked kell elkészítened.
Amennyiben már vannak kész írásaid, kérlek küldd el nekünk az uzleti@telekom.hu címre.
Rendelkezel olyan visszajelzésekkel, melyeket meg szeretnél osztani a jövendőbeli ügyfeleiddel? Amennyiben vannak ilyen írásos vélemények a korábbi munkáidról, kérlek küldd el az uzleti@telekom.hu címre.
További honlap funkcionalitásokkal kapcsolatos kérdések
A weboldalad nemcsak egy online bemutatkozó felület lehet, hanem egy hatékony értékesítési csatorna is. Amennyiben termékeket kínálsz, van lehetőséged egy saját webshopot is integrálni weboldaladba, ahol a vásárlók közvetlenül tőled rendelhetnek. A csomag részeként, amennyiben webshopot kérsz, alapértelmezetten maximum 50 termék feltöltését és konfigurálását végezzük el, ezzel a készítési folyamat egy későbbi szakaszában fogunk téged keresni.
Keresőoptimalizás (SEO) alapjai:
A keresőoptimalizálás (SEO) célja, hogy a weboldalad a releváns kifejezésekre indított organikus (nem fizetett) Google keresések során a lehető legjobb helyen szerepeljen. A csomag, amit választottál, tartalmazza azokat az alapvető technikai és tartalmi beállításokat, amelyek ezt a célt szolgálják. Kérlek, szánj néhány percet az alábbi kérdések megválaszolására, hogy a lehető leghatékonyabban tudjuk elvégezni a szükséges beállításokat.
Kérlek, sorolj fel 5 kulcsszót vagy kifejezést, amelyekről úgy gondolod, hogy a leginkább leírják a tevékenységedet, és amelyekre a legszívesebben megjelennél a keresőben!*
A kulcsszavak azok a szavak és kifejezések, amiket a potenciális ügyfeleid beírnak a Google keresőbe, amikor az általad kínált terméket vagy szolgáltatást keresik.
Közösségi média jelenlét:
A közösségi média jelenlét ma már kulcsfontosságú egy vállalkozás számára. Ezeken az online platformokon közvetlenül kapcsolatba léphetsz a célközönségeddel, építheted a márkád hírnevét és növelheted az ismertségedet.
Rendelkezel már közösségi média profil(okk)al, amelye(ke)t szeretnél összekötni az új weboldaladdal (pl. ikonok elhelyezése, bejegyzések beágyazása)?
Profil menedzselés: közösségi média megjelenéssel kapcsolatos tanácsadási, tartalomfejlesztési tevékenység (30 poszt előállítása)
Kampánymenedzsment: közösségi média megjelenéshez kapcsolódó online hirdetés és marketing. 2 év alatt 2 x 1 online kampány (tartalom létrehozása, hirdetési költés alkalmanként 112 500 ezer Ft értékben)
Kérlek, segíts nekünk a válaszaiddal, hogy a lehető legjobban megismerjük az igényeidet!
Fontos: A második kampányod tervezését egy év múlva kezdjük el. Ennek részleteivel mi fogunk keresni, de természetesen Te is kezdeményezheted a folyamatot az uzleti@telekom.hu címen.
Kérlek, add meg a kampányod tervezett kezdési és befejezési dátumát!
Írd le, kiknek szólnak a termékeid vagy szolgáltatásaid. Gondolj a korukra, nemükre, érdeklődési körükre, akár a problémáikra, amikre megoldást kínálsz.
Fontos, hogy földrajzilag hol érjük el őket? Megadhatsz konkrét városokat, megyéket, vagy akár az egész országot is.
Ezek segítenek, hogy a megfelelő emberekhez jussunk el. Milyen szavakkal keresnének Rád a vevőid?
Kérlek, add meg annak az oldalnak a linkjét, ahova a látogatókat szeretnéd küldeni. Maximum 2 linket adhatsz meg.
Mi a fő ajánlat, az akció, vagy az az üzenet, amit szeretnél eljuttatni az emberekhez?
Ha igen, kérlek, küldd el nekünk az uzleti@telekom.hu e-mail címre!
Megjegyzés:
