A MiniCRM online értékesítés- és marketing-rendszerrel valamennyi ügyfelének adatait egy helyen kezelheti, és biztosíthatja az ügyfélszolgálati funkciókat, valamint a számlázást is.
Mit tud a MiniCRM?
A megoldás mobileszközre is optimalizált, így nemcsak az irodából, de otthonról, illetve útközben is elérheti azt. A szoftver más alkalmazásokkal is integrálható.
MiniCRM 30 napig díjmentesen, a próbaidőszak alatt!
Amennyiben a próbaidőszak alatt a szolgáltatást nem kerül lemondásra, akkor a következő hónaptól automatikusan számlázódik. A díjmentes időszak alatt tömeges e-mail kiküldésre (Pro Automated díjcsomag), és éles számla kiállítására (Pro és Pro Automated díjcsomag) nincs lehetőség.
MiniCRM csomagok
Pro díjcsomag CRM-megoldás naprakész ügyféladatbázissal és teendőkezeléssel, valamint testre szabható modulokkal, számlázással, és ügyfélszolgálati funkciókkal. Azoknak a vállalkozásoknak ajánljuk, amelyek egyetlen integrált rendszerbe kívánják bevonni az ügyfélkezelést, az értékesítési- és marketingtámogatást, a számlázási és ügyfélszolgálati funkciókkal együtt. |
17399 Ft havi díj / felhasználó (min. 5 felhasználó szükséges) |
Pro automated díjcsomag CRM-megoldás naprakész ügyféladatbázissal és teendőkezeléssel, valamint testre szabható modulokkal, számlázással, és ügyfélszolgálati funkciókkal. Profi tömeges e-mail küldésének lehetősége, automatizálással és egyéb integrációs lehetőségekkel. Azoknak a vállalkozásoknak ajánljuk, amelyek professzionálisan, automatizálva kommunikálnak ügyfeleikkel, és az érdeklődőkkel, ezért maximálisan ki akarják használni a MiniCRM nyújtotta előnyöket. |
28829 Ft havi díj / felhasználó (min. 5 felhasználó szükséges) |
MiniCRM funkciók az egyes díjcsomagokban
MiniCRM csomagok | Pro | Pro automated |
Havi díj / felhasználó | 17399 Ft | 28829 Ft |
Felhasználószám | min. 5 | min. 5 |
Maximális ügyfélszám felhasználónként | 4000 | 12000 |
Maximális tömeges e-mail küldés havonta felhasználónként | N/A | 30 000 email/hó |
Tárhely felhasználónként | 12 GB | 40 GB |
Modulok | Több | Több |
Office 365 integráció | ||
Naptár/kontakt szinkronizáció | ||
Értékesítési funkciók | ||
Testre szabható mezők | ||
Riportok | ||
Marketing funkciók | ||
Webes űrlapok | ||
Tömeges e-mail küldés | – | |
Ügyfélszolgálati funkciók | ||
Számlázás | ||
Automatizált funkciók | – | |
MiniCRM API integráció | – | |
Online dokumentáció | ||
E-mailes támogatás | ||
Telefonos támogatás |
* A havi díj a szolgáltatáshoz választott maximális felhasználószámmal szorozva értendő. A ténylegesen felvett felhasználók száma lehet kevesebb a maximális felhasználószámnál, de a számlázás az utóbbi alapján fog történni.
Kiegészítő szolgáltatások
Kickstarter 6x1,5 órás telefonos tanácsadás és online oktatás, amelyben a MiniCRM szakemberei végzik el a cége rendszerének alapvető felépítését az Ön útmutatásai alapján. Az előfizetés elkezdésekor ennek igénybevétele kötelező, első havi számlával számlázza a Telekom egyszeri díjként. |
372999Ft | ||
Kiegészítő díjcsomagok Az alábbi kiegészítő díjcsomagok megrendelésével lehetősége van arra, hogy az alapcsomagokban foglalt ügyfélszámon felül további ügyfeleket kezeljen, a Pro automated díjcsomag esetén pedig több tömeges e-mailt is kiküldhessen. |
Extra ügyfelek száma | +Email db | Ár (HUF) |
10.000 | 50.000 | 7607Ft | |
25.000 | 125.000 | 19037Ft | |
50.000 | 250.000 | 38087Ft | |
100.000 | 500.000 | 76187Ft | |
250.000 | 1.250.000 | 190487Ft | |
500.000 | 2.500.000 | 380987Ft | |
1.000.000 | 5.000.000 | 761987Ft | |
2.500.000 | 12.500.000 | 1904987Ft | |
5.000.000 | 25.000.000 | 3809987Ft | |
10.000.000 | 50.000.000 | 7619987Ft | |
20.000.000 | 100.000.000 | 15239987Ft |