A modern munkakörnyezet egyik legfontosabb eleme a biztonságos adattárolás
és megosztás. A Microsoft Office 365 szolgáltatáscsomagjaival biztosítható a tárterület, melyre menthetik a
munkafájlokat, elrendezhetik a dokumentumokat, megoszthatják azokat és közösen
is dolgozhatnak rajtuk. Eközben folyamatosan biztosított a háttérben az
alapvető vírusvédelem, verziókezelés és keresési szolgáltatás. Beépített
mesterséges intelligencia megoldások segítenek megtalálni a releváns dokumentumokat
a tárhelyen és felfedezni a friss információkat (például amikor egy megosztott
dokumentum megváltozik).
A OneDrive vállalati verzió egy óriási, felhasználónként 1 TB méretű
tárhely. Ez kb. 217 DVD-nek megfelelő adatmennyiség tárolókapacitásával egyezik
meg, amelyen a kis- és középvállalkozások könnyedén és biztonságosan
tárolhatják és oszthatják meg céges fájljaikat munkatársaikkal és
partnereikkel.
Szinkronizálja a fájlokat a különböző PC-k, tabletek, telefonok között, így
akármelyik eszköz van éppen Önnél, mindig biztosan eléri az aktuális és friss
dokumentumait.
Az adott eszközre szinkronizált tartalom internetkapcsolat nélkül is
hozzáférhető.
Az offline módban végzett szerkesztéseket a OneDrive vállalati verziója a
következő kapcsolódáskor automatikusan szinkronizálja a felhőbeli adatokkal.
Mappáit és fájljait megoszthatja kollégáival, partnereivel, és kiválaszthatja,
hogy a dokumentumokhoz csak megtekintési vagy szerkesztési jogokat is ad a
kiválasztott felhasználók számára.
Az automatikus verziókövetéssel biztosított, hogy egyazon dokumentumon
dolgozók számára mindig a legfrissebb változat álljon rendelkezésre, de szükség
esetén lehetőség van korábbi verziókra is visszatérni.
A tárolt dokumentumok kereshetőek és menthetőek, miközben a felhasználók
dolgoznak rajtuk.