Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.
Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.

A VoiceCenter híváskezelő rendszer céged központi számán fogadja, majd a hívó menürendszerben való választása alapján irányítja a hívásokat szövegbemondásra és/vagy az illetékes kollégához, így gyorsan és hatékonyan kezelheted az ügyfelek, partnerek kéréseit. A kollégák mobil és vezetékes hívószámait egyaránt bevonhatod.

Milyen előnyöket kínál neked és cégednek a szolgáltatás

Internetről elérhető, grafikus menürendszer

Internetről elérhető, grafikus menürendszer

A VoiceCenter segítségével egyszerűen, interneten keresztül felépítheted a bejövő hívások irányítását szolgáló saját menürendszeredet.

Nincs több elveszett hívás

Nincs több elveszett hívás

A VoiceCenter egy bizonyos idő után felkínálja a visszahívás kérésének lehetőségét. Ez esetben a hívó ügyfél számáról egy e-mailt vagy SMS-t kapsz.

Több egyidejű hívás fogadása

Több egyidejű hívás fogadása

A VoiceCenter alapszolgáltatás 1 hangcsatornát tartalmaz. Több hívás fogadásához ajánlott plusz 1-2 csatorna vásárlása.

Online hívásstatisztika

Online hívásstatisztika

A VoiceCenter online bejövő hívásrészletezőt tartalmaz, melynek segítségével könnyen felmérheted a kapacitásod kihasználtságát.

Távszavazás

Távszavazás

Egyszerűen és gyorsan indíthatsz telefonos szavazást. Az ügyfeleknek a hívásmenüben le kell nyomniuk egy gombot, attól függően, hogy mire szavaznak. Az eredményeket azonnal látni fogod.

Munkabeosztáshoz igazítható híváskezelés

Munkabeosztáshoz igazítható híváskezelés

A munkaidőn túl nem lesznek elveszett hívásaid, mert beállíthatod, hogy a hívások átirányításra kerüljenek egy alternatív (pl. mobil) számra, vagy tájékoztathatod a betelefonáló ügyfeleket a nyitvatartási időről.

Egyedi hívásfogadás

Egyedi hívásfogadás

Beállíthatod, hogy ügyfeleid egyedi csengőhangot halljanak és hívásfogadás előtt különböző információkat tehetsz hallhatóvá pl: „Az XY Kft. fogadta hívását. Kérjük, várjon a kezelő jelentkezéséig.”

Hívásrögzítés

Hívásrögzítés

A beszélgetések rögzíthetők és bármikor visszahallgathatók, mely jogi és minőségvédelmi szempontból fontos lehet az üzletmenetben. A hangrögzítés opció megrendelésével, a kiválasztott számokra érkező hívásokat rögzítheted és archiválhatod, a kapcsolódó hangfájlokat a webes felületen keresztül tudod letölteni.

Foglaltjelzés megszüntetése

Foglaltjelzés megszüntetése

Ha az egyik vonalad foglalt, vagy nem felel, a bejövő hívás automatikusan átirányításra kerül egy másik, szabad vonalra. A VoiceCenter egy általad meghatározott ideig folyamatosan keresni fogja az éppen elérhető munkatársat, mialatt a várakozó ügyfélnek kellemes zenét fog játszani.

A beállítással sem kell időt töltened, mert kollégáink létrehozzák az általad megálmodott hívásmenüt, ami nem igényel folyamatos karbantartást, és ha szükséges, később bármikor gyorsan módosítható a könnyen kezelhető webes felületen. A szolgáltatás beruházás nélkül, fix havi díjért, szoftver és hardver telepítése nélkül igénybe vehető.

VoiceCenter szolgáltatásunkat azoknak a vállalkozásoknak ajánljuk, akik

  • nem szeretnének beruházni saját IVR-rendszerbe,
  • céges számaikat szeretnék egy önálló IVR-rendszerbe bevonni,
  • nem szeretnének egyetlen ügyfelet, egyetlen megrendelést sem elveszíteni,
  • nagy hangsúlyt fektetnek az optimális ügyfél-elégedettségre, és szeretnék folyamatosan ellenőrizni, illetve rugalmasan alakítani hívásmenedzselési rendszerét.

Havi díjak

VEZETÉKES VOICE CENTER

Ár és konstrukció.

Az alapszolgáltatás havi díja beszédcsatornánként*

29003683 Ft/hótól

Ár és konstrukció.

A hangrögzítés havi díja telefonszámonként

50006350 Ft/hótól

Ár és konstrukció.

Egy egyedi IVR telefonszám

29003683 Ft/hótól

Ár és konstrukció.

Vészeseti átirányítás havi díja

50006350 Ft/hótól

MOBIL VOICE CENTER

Ár és konstrukció.

Az alapszolgáltatás havi díja beszédcsatornánként*

29003683 Ft/hótól

Ár és konstrukció.

A hangrögzítés havi díja telefonszámonként

50006350 Ft/hótól

Ár és konstrukció.

Egy egyedi IVR telefonszám

29003683 Ft/hótól

Ár és konstrukció.

Vészeseti átirányítás havi díja

50006350 Ft/hótól

Forgalmi díjak

KÖZPONTI SZÁM
TELEKOM VEZETÉKES

Ár és konstrukció.

Átirányítás (minden bejövő hívás után fizetendő)

0 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** Telekom vezetékes

0 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** Telekom mobil

3443,18 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** más belföldi vezetékes

6,98,76 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** más mobil

3443,18 Ft/perc

KÖZPONTI SZÁM
TELEKOM MOBIL

Ár és konstrukció.

Átirányítás (minden bejövő hívás után fizetendő)

0 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** Telekom vezetékes

810,16 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** Telekom mobil

0 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** más belföldi vezetékes

810,16 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** más mobil

2227,94 Ft/perc

KÖZPONTI SZÁM
MÁS BELFÖLDI VEZETÉKES

Ár és konstrukció.

Átirányítás (minden bejövő hívás után fizetendő)

Szolgáltató Telekom vezetékes iránya szerint

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** Telekom vezetékes

0 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** Telekom mobil

3443,18 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** más belföldi vezetékes

6,98,76 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** más mobil

3443,18 Ft/perc

KÖZPONTI SZÁM
MÁS MOBIL

Ár és konstrukció.

Átirányítás (minden bejövő hívás után fizetendő)

Szolgáltató Telekom mobil iránya szerint

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** Telekom vezetékes

810,16 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** Telekom mobil

0 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** más belföldi vezetékes

810,16 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Hívás iránya** más mobil

2227,94 Ft/perc

Forgalmi díjak nemzetközi díjzónákban

VEZETÉKES VOICE CENTER

Ár és konstrukció.

Nemzetközi 1. díjzónában***

2025,4 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Nemzetközi 2. díjzónában***

2835,6 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Nemzetközi 3-10. díjzónában***

6076,2 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Nemzetközi 11. díjzónában***

270342,9 Ft/perc

MOBIL VOICE CENTER

Ár és konstrukció.

Nemzetközi 1. díjzónában***

2025,4 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Nemzetközi 2. díjzónában***

2835,6 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Nemzetközi 3-10. díjzónában***

6076,2 Ft/perc

Ár és konstrukció.

Nemzetközi 11. díjzónában***

270342,9 Ft/perc

Hogyan rendelhetem meg?

rendeles_szemelyesen.svg

Személyesen, időpontfoglalással

Üzletkereső
ico_1400_84x84.svg

Telefonon a 1400-s telefonszámon

hívom
ico_kiegeszito_szolgaltatasok_84.svg

Add meg elérhetőséged, visszahívunk

Megadom