MAGENTA 1 BUSINESS PRÉMIUM

Saját kapcsolattartóval segítünk, hogy a legjobb lehess!

Mi az a Magenta 1 Business Prémium?

Prémium ügyfeleinknek kiemelt ügyfélkezelést biztosítunk dedikált ügyfélmenedzserrel, aki naprakész információkkal rendelkezik vállalkozásod számára igénybe vehető szolgáltatások kapcsán.

Extra 50%-os kedvezményt adunk korlátlan díjcsomagjaink havi díjából*

További, nem korlátlan Üzleti Mobil és vezetékes előfizetéseidre pedig 30% havidíj-kedvezmény érvényesül, ezen felül minden Magenta 1 Business ügyfeleinknek szóló extra előnyt igénybe vehetsz. Részletek a Magenta 1 Business oldalon.

Miért jó Prémium ügyfélnek lenni?
      

M1B-premium-logo.png

Ha Prémium ügyfelünkké válsz, kiemelt Telekomos kapcsolattartót biztosítunk számodra, hogy ő segítse vállalkozásod digitális fejlődését és vállalkozásod ügyeinek intézését.

Neked szóló, személyre szabott ajánlatokkal tud keresni téged.

Igény szerint segítséget igényelhetsz digitalizálni vállalkozásodat az erre kialakított megoldásainkkal.

Ha új szolgáltatást vezetünk be, elsők között hallhatsz róla.

Külön megkeresést kaphatsz, ha akciós ajánlatok válnak számodra elérhetővé.

Értesítést kaphatsz a főbb változásokról, melyek érintik meglévő szolgáltatásaid,

Aktuális készülék vásárlás esetén segít, hogy gyorsan szuper új készülékhez juthass.

*A Magenta 1 Business Prémium szint eléréséhez min. 5 db korlátlan** mobil hanggal és nettel rendelkező Üzleti Mobil előfizetéssel és min. 1 vezetékes szolgáltatással kell rendelkezned.

**korlátlan hang: Üzleti Mobil XL (2024); korlátlan net: Üzleti Korlátlan Adat Utazó (2024) vagy Üzleti Korlátlan Adat Világutazó (2024)

M1B-premium-logo.png

Szeretnék Prémium ügyfél lenni!