A mobil-előfizetésedet érintő fontos tájékoztató és teendők!

Az általad használt mobil-előfizetéssel és hívószámmal kapcsolatos információkat olvashatsz ezen az oldalon. Kérjük, szánj rá 5 percet, ez fontos számodra!

Mi változik?

Üzleti ügyfélként jelenleg a Mobil XXL 2017/ Mobil Korlátlan hangcsomagot használod, ami egy régebbi, lezárt csomag. Ezt a hangcsomagot a Telekom 2025. november 4-én kivezeti portfóliójából, emiatt ekkortól nem vehető igénybe.

Mit kell tennem?

A Mobil XXL 2017 / Mobil Korlátlan hangcsomagok kivezetése miatt szükséged lesz egy új, hívást és netet tartalmazó díjcsomagra. A legjobb, ha 2025. november 3-ig választasz új, megfelelő díjcsomagot.

Személyre szabható 2 év hűségvállalással járó üzleti díjcsomagjainkat itt éred el:

Telekom üzleti havi díjas mobil díjcsomagok

Meddig kell díjcsomagot váltanom?

2025. november 3-ig.

Hol módosíthatom a díjcsomagomat?

1400_2025.svg

Telefonon

Hívd a belföldön díjmentes 1400-as számot arról az előfizetésről, amin módosítani szeretnéd a díjcsomagot. Kollégánk segít az új díjcsomag kiválasztásában.

Store_2025.svg

Üzleteinkben

A díjcsomagot az előfizetés előfizetője módosíthatja személyesen a Telekom üzleteiben. Szükség lesz személyi igazolványára és az aláírási címpéldányra.
Telekom Üzletkereső

Mi történik, ha 2025. november 3-ig nem módosítom díjcsomagot?

Ebben az esetben 2025. november 4-én a mostani díjcsomagodat az annak leginkább megfeleltethető határozatlan idejű Üzleti Mobil (2025) díjcsomagra váltjuk át, melyről részletesen az Üzleti ÁSZF 2. sz. mellékletének 12.2.2.17. pontjából tájékozódhatsz.

Kell díjat fizetnem a módosításért?

Nem. A díjcsomag módosítása havonta 1 alkalommal díjmentes.

Kérdések-válaszok