BELÉPÉS AZ ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATRA?

Milyen azonosítóval léphetsz be?

Online elérhető szolgáltatásainkat az alábbi azonosítókkal veheted igénybe:

  • Üzleti felhasználónévvel (pl. felhasznalonev@cegnev) és jelszóval;
    Az üzleti felhasználónevet minden esetben az üzleti előfizető adminisztrátora határozza meg.
  • Tizenegy jegyű telefonszámmal megadott üzleti felhasználónévvel (pl. 36301234567@cégnév) és jelszóval;
    A telefonszámmal megadott üzleti felhasználónevet szóközök nélkül, 3630-as előhívószámmal (hordozott számok esetén 20-as, 31-es és 70-es előhívószámmal), valamint a @cégnév utótaggal kell megadni.
  • Kilencjegyű mobil telefonszámmal (pl. 301234567) és az SMS-ben kiküldött egyszer használatos, vagy a korábban megadott, minimum 8 jegyű jelszóval.
    Az üzleti telefonszámot szóközök nélkül, a 30-as előhívószámmal (hordozott számok esetén 20-as, 31-es és 70-es előhívószámmal) kell megadni.

Hogyan tudsz regisztrálni az üzleti önkiszolgáló portálra?

  • Töltsd le a főadminisztrátori nyilatkozatot, majd töltsd ki annak a személynek az adataival, akinek online ügyintézéshez teljeskörű meghatalmazást szeretnél adni.
  • Az alábbi dokumentumokat küldd el az uzleti@telekom.hu e-mail címre
    • a kitöltött és cégszerűen aláírt főadminisztrátori nyilatkozatot
    • az aláírási címpéldány és cégkivonat másolatát
  • A nyilatkozat feldolgozását követően automatikus értesítést küldünk a nyilatkozatban megjelölt kapcsolattartói e-mail címre, amiben szerepel a főadminisztrátor jogú felhasználóhoz tartozó belépési azonosító és az ideiglenes jelszó.
  • Kattints az e-mailben található belépés gombra, majd a kapott felhasználói adatokkal belépve érheted el az üzleti önkiszolgáló portál funkcióit.

Kérjük, hogy amint lehetőséged van rá, az e-mailben elküldött nyilatkozat eredeti példányát juttasd el hozzánk postán is, a 1276 Budapest Pf. 1400 címre.

icon_online.svg

Mit intézhetsz az üzleti önkiszolgáló portálon?

Egyszerű belépés és ügyintézés: Telekom fiók

Miért jó a Telekom fiók?

ico-benefits-0.png

TÖBB ELŐFIZETÉS EGY HELYEN

A Telekom fiókban egy helyen összegyűjtheted az összes általad kezelt Telekom előfizetést, legyen az otthoni, mobil vagy üzleti.

ico-benefits-1.png


EGYSZERŰBB BELÉPÉS

A korábbi azonosítók használata nélkül, egyszerűen, egy e-mail-címmel, telefonszámmal vagy akár Facebook fiókkal is elérhető az összes hozzáadott szolgáltatás.

ico-benefits-2.png

AZ ÜZLETI ELŐFIZETÉSEK KEZELÉSE

Üzleti mobil előfizetésed mellett üzleti felhasználód is hozzákapcsolható, így a Telekom fiókból egyetlen kattintással elérhető az üzleti önkiszolgáló portál, ahol további üzleti ügyfelekre szabott funkciókat érhetsz el.

A TELEKOM FIÓK FŐBB FUNKCIÓI

Belépés e-mail-címmel, vagy Facebook fiókkal

Egy e-mail-címmel vagy Facebook fiókkal és pár kattintással készíthető olyan Telekom fiók, amivel bármely Telekom előfizetés könnyebben elérhető. Ehhez első lépésben egy belépési módot kell választani.

Előfizetések egyszerű hozzáadása vagy leválasztása

Az előfizetések hozzáadásához a szolgáltatás azonosító és az ügyfélszintű jelszó szükséges. Hozzáadást követően ezekre az azonosítókra már nem lesz szükség.

A fiókhoz adott előfizetések szabadon elnevezhetők

A könnyebb azonosítás érdekében az előfizetések elnevezhetők, így egyszerűen megkülönböztethetővé válik, hogy melyik előfizetés kihez tartozik.

A számlák és az előfizetések beállítási egyszerűen elérhetők

A Telekom fiók felületén minden beállítás könnyen megtalálható és jól kezelhető, így az előfizetések menedzselése is egyszerű.

Egyedi profilkép beállítása

A Telekom fiókban, mint bármely felhasználói fiókban, lehetőség van profilkép beállítására, hogy a fiók tulajdonosa egyéniségéhez szabhassa saját felhasználói felületét.

Több Telekom fiók összekapcsolása

Szükség esetén több Telekom fiók is összekapcsolható, ilyenkor bármelyik fiók tulajdonosa egyszerűen befizetheti akár a másik fiókhoz kapcsolt előfizetések számláit is. Természetesen ez a kapcsolat meg is szüntethető.
  

ico_telekom_app_84.svg

Töltsd le a Telekom alkalmazást és kezeld előfizetéseidet mobilodon is!

A Telekom fiók létrehozása

Facebook fiókkal azonnal létrehozható a Telekom fiók. E-mail-cím megadása esetén egy üzenetet küldünk, melyben egy linkre kattintva erősíthető meg a regisztráció.

Telekom fiók létrehozása

Előfizetések hozzárendelése a Telekom fiókhoz

Az alábbi előfizetések közül bármelyik és bármennyi hozzáadható a Telekom fiókhoz.

  • Mobil-előfizetés
    Mobil előfizetést a telefonszám (pl. 301234567), majd az SMS-ben érkező egyszer használatos jelszó megadásával adhatsz hozzá.
  • Otthoni előfizetés
    Otthoni előfizetés hozzáadásához használd a 9 jegyű MT ügyfélazonosítót (pl. 987654321), amit a szerződésen, illetve a számlán is megtalálsz.
  • Üzleti előfizetés
    Az üzleti felhasználónév és a hozzá tartozó jelszó megadásával rendelheted hozzá üzleti felhasználódat a Telekom fiókhoz.