Online felületeink elérése - Telekom üzleti szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Samsung Galaxy S25
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • T Phone 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Xiaomi
    • Samsung
    • Oppo
    • Cat
    • Tabletek
    • Apple
    • Huawei
    • Lenovo
    • Samsung
    • Számítógépek
    • Laptopok
    • Monitorok
    • Szerverek
    • Egyéb készülékek
    • IT eszközök
    • Irodai telefonok
    • Tartozékok
    • Apple watch
    • Tv-készülékek
    • Kedvezmények / csomagajánlatok
    • Magenta 1 Business
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Magenta Moments
    • Üzleti hírlevél feliratkozás
    • Mobil
    • Mobil díjcsomagok
    • Mobilinternet
    • Roaming, nemzetközi hívás
    • Netbővítők, Hangbővítók
    • SIM-szolgáltatások
    • Kiegészítő szolgáltatások
    • Vezetékes
    • Vezetékes internet
    • Üzleti Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Telefon díjcsomagok
    • TV-csomagok
    • Hálózatfejlesztés
    • IoT és Adatátviteli szolgáltatások
    • Üzleti IoT szolgáltatások
    • Adatátviteli megoldások
    • Bérelt vonali internet
    • SD-X (SD-WAN, SD-Network)
    • Biztonsági és adatparki megoldások
    • Üzletmenet támogatás
    • Biztonsági szolgáltatások
    • Szerverek, adatparki szolgáltatások
    • Telekom instant iroda
    • Microsoft szolgáltatások
    • Instant Honlap
    • Instant Laptop
    • Kommunikációs megoldások
    • Mobil Iroda
    • Hálózati megoldások
    • Számlázás, egyenleg
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • E-számla megrendelés
    • Számla megtekintése és letöltés
    • Egyenleg
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag módosítás
    • Előfizetés testre szabása
    • Szolgáltatás áthelyezése
    • Szolgáltatás átírása
    • Készülék beállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • Segítünk, támogatás
    • Hasznos információk
    • Gyakran ismételt kérdések
    • Hibabejelentés
    • Dokumentumtár
    • Elérhetőségek
    • Online ügyintézés
    • Telekom alkalmazás
    • Üzletkereső
    • Telefonos

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Roaming
  • Internet külföldön
  • Meghatalmazás
  • Pénztárgép
  • Számlázás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Üzleti mobil díjcsomagok
  • TV díjcsomagok
  • Vezetékes internet díjcsomagok
Belépés
 

Gyors és egyszerű ügyintézés

Az új felületet úgy terveztük, hogy gyorsan és egyszerűen intézhesd ügyeidet és egy jobb digitális élményt nyújthassunk számodra.

A megújulás több fázisban valósul meg, online felületünket folyamatosan fejlesztjük és egyre több funkcióval gazdagítjuk.

Miben segítenek a változások?

Létrehozunk egy ügyfélválasztót, így mostantól elkülönítve kezelheted lakossági és céges előfizetéseidet, számláidat. Ehhez más teendőd nincs, mint a belépést követően a legelső lépésben kiválasztani, hogy kinek a nevében intéznéd aktuális ügyeidet. A választást követően csak a kiválasztott céged szerződéseit és számláit láthatod, nem keverednek a különböző előfizetéseid. Ha szeretnéd lakossági előfizetésed vagy másik cég ügyeit intézni, bármikor visszatérhetsz az ügyfélválasztóra.

Minden oldalon egységes felső, vízszintes menü biztosítja számodra az egyszerű tájékozódást a menürendszerben, mely minden képernyőszélességen jól látható.

Az átláthatóság és az érthetőség fokozása érdekében néhány funkció más menüpont alá került. Bár hiszünk benne, hogy most minden könnyebben megtalálható, mint korábban, de aki már hozzászokott a korábbi navigációhoz, most tapasztalhat némi nehézséget.

Mit jelent ez?

Az Egyebek menüpont alá került:

  • Kapcsolatfelvétel
  • SIM aktiválás, szüneteltetés
  • Magán telefonszám céges flottába mozgatása
  • Kedvezmények, hívásszűrések beállítása
  • Tömeges üzenetküldés lehetősége
  • Riportok

Csoportosítottuk előfizetéseidet szolgáltatás típus szerint. Külön blokkban találod meg a mobil-, vezetékes-, IT és M2M szolgáltatásaid.

Mostantól az új keresővel könnyebben megtalálhatod a kívánt előfizetésed. Bármit is írsz a keresőmezőbe – legyen az hívószám, irányítószám, település vagy utcanév –, 3 karakter beírását követően azonnal listázza a felület a lehetséges találatokat.



Egyszerűsítettük a számlaletöltést, és akár több számlát is le tudsz tölteni egyszerre.

A számlák könnyű megtalálása érdekében megújítottuk a számlák szűrését és keresését. Szűrhetsz időszakra, folyószámlára, de akár kereshetsz számla típusra vagy számla sorszámra is.



Hogyan tudsz regisztrálni az üzleti ügyintézéshez?

1. Töltsd le a Telekom Ügyintézői nyilatkozatot, majd töltsd ki annak a személynek az adataival, akinek az online ügyintézéshez teljeskörű meghatalmazást szeretnél adni.

2. Az alábbi dokumentumokat küldd el az uzleti@telekom.hu e-mail-címre:

  • a kitöltött és cégszerűen aláírt Telekom Ügyintézői nyilatkozatot
  • az aláírási címpéldány és cégkivonat másolatát.

3. A nyilatkozat feldolgozását követően automatikus értesítést küldünk a nyilatkozatban megjelölt kapcsolattartói e-mail-címre, ami tartalmazza a regisztrációhoz szükséges egyedi linket.

4. Kattints az e-mailben található "Regisztrálok" gombra, és végezd el a Telekom ügyintézői regisztrációt.

  • Telekom Ügyintézői nyilatkozat [PDF, 1,4 MB]
  • Authorization of the Telekom Administrator [PDF, 87,9 kB]

Ki a Telekom Ügyintéző?

A Telekom ügyintéző az a magánszemély, aki az üzleti ügyfél meghatalmazása alapján jogosult intézkedni valamennyi ügyfél-kiszolgálási csatornán (online rendszerek, üzleti ügyfélszolgálat, Telekom üzletek) a Magyar Telekom szolgáltatásaival és termékeivel kapcsolatban. Jogosult az ügyfél nevében a Szolgáltató által forgalmazott eszköz, előfizetés és szolgáltatás megrendelésére, lemondására, módosításra, továbbá ügyfélszolgálati, illetve a számlával kapcsolatos ügyekben való eljárásra.

Telekom Fiók

Online felületeinket regisztrációt követően, az általad választott, e-mail-cím vagy telefonszám által azonosított Telekom fiók segítségével érheted el. Ha még nem rendelkezel Telekom fiókkal, az üzleti regisztráció során létrehozzuk neked. Ha már van Telekom fiókod, a regisztráció során a belépési azonosító megadásával automatikusan meglévő fiókodba léphetsz be és ahhoz kapcsolhatod hozzá jogosultságaidat.

A regisztrált Telekom fiókkal tudsz belépni a Telekom alkalmazásba és a Telekom webes önkiszolgáló felületeire is.

ico_telekom_app_84.svg

Töltsd le a Telekom alkalmazást és kezeld előfizetéseidet mobilodon is!

Részletek

Amennyiben elakadtál a regisztráció során, itt találsz segítséget:

A regisztrációs linkre kattintva nem töltődik be az oldalA regisztrációs linkre kattintva nem töltődik be az oldal

Ha problémát tapasztalsz az oldal betöltésénél, kérjük próbáld megnyitni a linket inkognitó vagy privát ablakban, vagy másik böngészőben!

Bezárás
E-mail-címem vagy telefonszámom ellenőrzéséhez nem kapok kódotE-mail-címem vagy telefonszámom ellenőrzéséhez nem kapok kódot

A regisztráció során meggyőződünk kapcsolattartási adataid valódiságáról, ennek érdekében e-mail-címedre és telefonszámodra is egyszeri jelszót küldünk. Ha nem érkezik meg a jelszó, ellenőrizd a felületen megjelenített e-mail-címet, illetve telefonszámot. Amennyiben az e-mail-cím és a telefonszám is megfelelő, az „Egyszer használatos kód újraküldése” gombra kattintva tudsz új kódot kérni.

Amennyiben e-mail-címed vagy telefonszámod hibásan szerepel a rendszerünkben, adataid frissítését követően tudsz regisztrálni.

Bezárás
Hogyan tudom frissíteni az adataimat?Hogyan tudom frissíteni az adataimat?
  • Főadminisztrátorként: Töltsd ki a Telekom ügyintézői nyilatkozatot, és cégszerűen aláírva küldd el az uzleti@telekom.hu e-mail-címre.
  • Egyéb jogú felhasználóként: Adminisztrátorod tudja frissíteni kapcsolattartói adataidat a Felhasználó felvétele, módosítása menüpontban.
Bezárás
Milyen telefonszámot használhatok a belépéshez? Milyen telefonszámot használhatok a belépéshez?

A belépéshez bármilyen általad használt telefonszámot megadhatsz, nem kell, hogy az a te, vagy céged nevén legyen, csak belépési azonosítóként, illetve kétfaktoros azonosítás esetén SMS-kód küldésére használjuk.

Ha olyan telefonszámot adsz meg, amihez már korábban regisztráltál Telekom fiókot, a felület felkínálja az összevonás lehetőségét. Összevonást követően telefonszámoddal és e-mail-címeddel belépve is ugyanazokat a funkciókat, szolgáltatásokat érheted el.

Bezárás
Regisztráció véglegesítéseRegisztráció véglegesítése

Kérjük, a regisztrációs folyamat végén ügyelj a "Regisztráció véglegesítése" gomb megnyomására, mert üzleti előfizetéseidet, számláidat csak a véglegesítést követően fogod elérni. A sikeres üzleti regisztrációról e-mailben is küldünk megerősítést.

Bezárás
Több céget is kezelek, hogyan tudom különválasztani őket?Több céget is kezelek, hogyan tudom különválasztani őket?

Amennyiben több céget is kezelsz, minden cég nevében el kell végezned a regisztrációt. Ha a kezelt cégekhez nem tudsz eltérő e-mail-címet és telefonszámot is megadni, cégeidet egy Telekom fiók alá vonjuk. Ennek ellenére a különböző cégekhez tartozó számlákat, előfizetéseket tudod elkülönítetten kezelni. A belépést követően az Áttekintés oldalon kiválasztható, hogy melyik cég nevében szeretnél ügyintézni, és a cégek között tudsz ki- és belépés nélkül váltani.

Bezárás
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailen, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek