GoogleBot Indexoldal
-
Hol tudom megrendelni a digitális telefonszolgáltatást?
-
Hol vehetem igénybe az informatikai szolgáltatásokat?
-
Megmarad a Szerver, ha felbontom a keretszerződésemet?
-
Mi a VoiceCenter szolgáltatás?
-
Mit jelent a "virtuális szerver”?
-
Ki veheti igénybe az adattörlő alkalmazást?
-
Az adattörlő alkalmazással kapcsolatosan felmerülő kérdés/probléma esetén hova lehet fordulni?
-
Mi ez az Adattörlő alkalmazás?
-
Megszűnik-e a Magenta 1 Business kedvezménycsomagom, ha lejár valamelyik szolgáltatásom hűségideje?
-
Milyen eszközökre vonatkozik az adattörlő alkalmazás?
-
Milyen hűségvállalással vehetem igénybe a Magenta 1 Business kedvezménycsomagot?
-
Miért hasznos a VoiceCenter?
-
Miért jó a Telekom fiók?
-
Milyen eszközökre vonatkozik az extra készülékkedvezmény?
-
Nem tudom az előfizetésemhez tartozó jelszót. Hogyan léphetek be vagy kapcsolhatok így előfizetéseket a Telekom fiókhoz?
-
Nem tudom a Telekom fiókomhoz tartozó jelszót. Hogyan igényelhetek újat?
-
Milyen előfizetéseket kezelhetek a Telekom fiókban?
-
Az Adatparkba történő belépéshez milyen űrlapot szükséges kitölteni, illetve milyen céges iratokat kell bemutatni?
-
Mely díjcsomagokkal vehetem igénybe a Magenta 1 Business kedvezménycsomagot?
-
Hogyan hozhatok létre Telekom fiókot?
-
Milyen feltételeket kell teljesítenem a Magenta 1 Business kedvezménycsomag igénybevételéhez?
-
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
-
Milyen informatikai szolgáltatások érhetőek el a Magyar Telekomnál?
-
Milyen tarifák vannak érvényben roaminghelyzetben?
-
Lehet-e titkosítani a telefonszámomat?
-
Mi a telepítési cím?
-
Fax készülékemet tudom használni Digitális telefonnal is?
-
Hogyan kapom meg a telefonon megrendelt készüléket?
-
Ki lehet moderátor?
-
Emeltdíjas számok hívása is lehetséges lesz a digitális telefonszolgáltatással?
-
Mire jó a dedikált táplekapcsolás?
-
Telefonálhatok-e máshol a digitális telefonszámommal?
-
Hány szerverem lehet?
-
A megrendeléstől számított mennyi idő múlva tudom telepíteni a Virtuális Szerveremet?
-
Tudok-e üzenetrögzítőt használni a digitális telefonszolgáltatással?
-
Az informatikai szolgáltatásokra is vonatkozik az ÁSZF?
-
A Hosting szolgáltatásra is vonatkozik az ÁSZF?
-
Mi a webszerver?
-
A 4G Hang szolgáltatás aktiválása plusz költséggel jár?
-
A cégem felszámolás/végelszámolás alatt áll, átírathatom vagy áthelyeztethetem a szolgáltatásaimat?
-
Mennyi ideig tart a digitális telefonszolgáltatás beszerelése?
-
Milyen erőforrású alkalmazásokat tudok a Virtuális szerverre telepíteni?
-
Kell-e valamilyen programot installálnom, hogy használni tudjam a digitális telefonszolgáltatást?
-
Milyen rendszerkövetelmények szükségesek az Office 365 telepítéséhez?
-
Hol tudom megváltoztatni a kapcsolattartói adataimat?
-
Tudok segélyhívásokat kezdeményezni a digitális telefonszolgáltatással?
-
Tudom használni a Virtuális Szerver szolgáltatásom, ha más telephelyre költözik a cégem?
-
Hogyan tudok faxolni a Fax2eMail szolgáltatás segítségével?
-
Milyen operációs rendszereket tudok a virtuális gépre telepíteni, ha Szerver szolgáltatást veszek igénybe?
-
Hogyan fizethetem a Szerver és Szerverbérlés szolgáltatásokat?
-
Honnan tudhatom meg egy számról, hogy emeltdíjas?
-
Kipróbálhatom a VoiceCenter szolgáltatást megrendelés előtt?
-
Ki tudom adni más cégnek a szerver üzemeltetést?
-
Milyen erőforrású alkalmazásokat tudok a Virtuális szerverre telepíteni?
-
Milyen készülékben használható az eSIM?
-
Mi történik a telefonszámommal, ha digitális telefont rendelek?
-
Milyen szolgáltatásaim vannak jelenleg?
-
Több tömeges SMS szám esetén melyikről mennek ki az üzenetek?
-
Tudom-e távolról, akár mobiltelefonon is menedzselni a Bérszerver-gépet?
-
EU roaming helyzetben ingyenes a fogadott hívás?
-
Fel kell telepítenem az operációs rendszerem frissítéseit, ha Virtuális Szerver szolgáltatást veszek igénybe?
-
Milyen áron vehetem igénybe a Szerverbérlés szolgáltatást?
-
Mit jelent a dedikált konzolhozzáférés a géptermekben?
-
Milyen áron vehetem igénybe a Szerverbérlet szolgáltatást?
-
Mit jelent a szoftverbérlet?
-
Android készülékkel is használhatom az Apple Watchot?
-
Nincs számítógépem, hogy olvassam be a QR kódot?
-
Több domain alatt is elérhető lehet egy honlap?
-
Központilag monitorozott a Virtuális Szerver gépem?
-
Ingyenes-e a fogadott hívás EU roaming helyzetben?
-
Mennyi idő múlva tudom majd használni a digitális telefonszolgáltatást, a megrendeléstől számítva?
-
A digitális telefonszolgáltatás az egész ország területén elérhető lesz?
-
Fel kell-e telepítenem az operációs rendszerem frissítéseit?
-
A 4G Hanggal ingyen tudok telefonálni?
-
Lehet-e több eSIM profilom egy eszközön, azonos szolgáltatótól?
-
Szükségem van-e számítógépre a digitális telefonszolgáltatás használatához?
-
Kell-e a továbbiakban fizetnem az otthoni vezetékes telefonszolgáltatás havidíját, ha digitális telefont rendelek?
-
Ki menedzseli a szerveremet polcos elhelyezés esetén?
-
Hol kap helyet a bérelt szerver?
-
A Magyar Telekom vállalja a Bérszerver üzemeltetését?
-
Tudom távolról, akár mobil telefonon is menedzselni a virtuális vagy bérelt szerveremet?
-
Mire jó a statisztika a Tömeges SMS szolgáltatásnál?
-
Lehet-e több eSIM profilom egy eszközön, de eltérő szolgáltatóktól?
-
Hogyan mondhatom le a szerverelhelyezés szolgáltatásokat?
-
Hogyan számlázzák az automatikus válasz SMS-t (több hívószám esetén)?
-
Megtarthatom-e a hagyományos telefonszolgáltatásomat, ha digitális telefont rendelek?
-
Meglévő szolgáltatásaim áthelyezését szeretném kérni - a csomagok, hűségidők módosulnak ezzel?
-
Honnan tudom, hogy sikerült-e az aktiválás?
-
Mit tegyek, ha már van domain nevem?
-
Milyen áron vehetem igénybe a Virtuális szerver szolgáltatást?
-
Mire használhatom a Virtual Media szolgáltatást a géptermekben?
-
Biztonságban megmaradnak az adataim, ha elmegy az áram a Virtuális Szerver szolgáltatás igénybevételekor?
-
Hogyan rendelhetem meg az üzleti szolgáltatást?
-
Van arra lehetőség, hogy a Magyar Telekom vállalja a Virtuális Szerverek üzemeltetését?
-
Honnan tudom, hogy az adott hívásom 4G-n keresztül megy?
-
Egyszerre többen is hozzáférhetünk a virtuális szerverekhez/bérszerverekhez?
-
Tudok faxolni a kábeltelefon-vonalon?
-
Hogyan fizethetem a Virtuális szerver, Szerverbérlet vagy Polcos szerverelhelyezés szolgáltatást?
-
Kapok értesítést arról, ha megszűnik a Magenta 1 Business kedvezménycsomagom?
-
Mi az a címlista? Mire jó?
-
Megtarthatom meglévő fax számomat?
-
Digitális telefon és internet együttes használata esetén tapasztalhatok valamilyen minőségromlást valamelyik szolgáltatásban?
-
Feltöltőkártyás előfizetőnek mikor lesz elérhető a 4G Hang képesség?
-
Hogyan rendelhetem meg a Telekom vezetékes szolgáltatásait?
-
Hozzáférhetek személyesen az Adatparkban elhelyezett szerveremhez?
-
Központilag monitorozottak-e az Adatparkban elhelyezett szerverek?
-
Honnan tudhatom, hogy az adott szó, melyet domainként szeretnék bejegyezni, védjegy-e?
-
Milyen feltételekkel vehetem igénybe a bérszerver szolgáltatást?
-
Szükséges-e internetkapcsolat az eSIM aktiváláshoz?
-
Hogyan fizethetem a szerver szolgáltatásokat?
-
Ki menedzseli a Virtuális szervert vagy Szerverbérlet szolgáltatást?
-
Használ-e a Bérszerver szolgáltatás titkosított hozzáférést?
-
Milyen erőforrású alkalmazásokat tudok a Szerverbérlet szolgáltatásra telepíteni?
-
Hol kérhetem a meglévő szolgáltatásaim áthelyezését?
-
Hol tehetem fel a digitális telefonszámlával kapcsolatos kérdéseimet?
-
Van lehetőségem áttenni nagyobb Virtuális Szerver szolgáltatásra az adataimat?
-
Honnan tudom, hogy SMS üzeneteim kézbesítésre kerültek-e?
-
Mi szükséges a domain név igényléséhez?
-
Mit jelent az automatikus válasz üzenet?
-
Mit számlázunk EU roaming helyzetben bármilyen magyar előfizetői hívószámra küldött SMS esetén?
-
Hogyan tudom beüzemelni a digitális telefonszolgáltatás igénybevételéhez szükséges készülékeket?
-
Csak személyesen, vagy online és telefonon is megrendelhetem a kedvezményes szolgáltatásokat?
-
Hol találom meg a számlámon, hogy a 4G Hang képesség bekapcsolásra került?
-
Feltölthetem az adataimat személyesen a szerverre?
-
Mit számlázunk EU roaming helyzetben bármilyen magyar előfizetői hívószámra küldött SMS esetén?
-
Cégem összesen 5 számítógéppel rendelkezik. Mindegyikre külön-külön meg kell rendelnem az Office csomagot?
-
A Virtuális Szerver szolgáltatás használ titkosított hozzáférést?
-
A 4G Hang használata csökkenti az adatforgalmamat?
-
Hogyan történik a számlázás EU roaming helyzetben bármilyen EU országba indított hívás esetén?
-
A megrendeléstől számított mennyi idő múlva tudom telepíteni a Szerverbérlet szolgáltatásomat?
-
Kihez fordulhatok a szerver számlázásával kapcsolatos kérdésemmel?
-
SMS fogadásra is alkalmas az online felület?
-
Tudom-e használni a saját, virtuális vagy bérelt szervert, ha más telephelyre költözik a cégem?
-
Mi történik a régi telefonvonalammal, és készülékemmel, ha digitális telefont rendelek?
-
Hol találom meg az eSIM hívószámomat?
-
Akkor is használhatom a 4G Hangot, ha nem Telekomos / SIM-kártya független készülékem van?
-
Mikor lehet szükségem termináladapterre?
-
Milyen operációs rendszereket tudok a Szerverbérlet szolgáltatásra telepíteni?
-
Használhatom-e Telekomos előfizetéssel az Apple Watchot?
-
Szeretnék SMS küldő alkalmazást használni saját belső rendszeremhez, weblapomhoz. Van erre lehetőség?
-
A 4G Hang használata 4G lefedettség függő?
-
Hogyan mondhatom le a Virtuális szerver/Szerverbérlet szolgáltatást?
-
Saját gép esetén is igénybe tudom venni távmenedzsment-szolgáltatást?
-
Hogyan tudok új vezetékes előfizetést rendelni?
-
Hogyan tudom újraindítani a Bérszervert?
-
Honnan tudom, hogy az eSIM profilomnak mi az azonosítója (ICCID)?
-
Áramszünet esetén tudom majd használni a digitális telefon szolgáltatást?
-
Milyen teendők szükségesek egy tartománynév, domain név felvételéhez?
-
Milyen eszközök szükségesek a kábeltelefon igénybevételéhez?
-
Van arra lehetőség hogy tömegesen töltsek fel címeket?
-
Milyen feltételekkel igényelhetek szervert, vagy virtuális szervert?
-
Honnan tudhatom, hogy egy domain foglalt?
-
Megtarthatom jelenlegi céges központi számomat?
-
Telefonon is meg tudom rendelni a Magyar Telekom szolgáltatásait?
-
A Virtuális szerver és Szerverbérlet szolgáltatások titkosított hozzáférést használnak?
-
Milyen internettel vehető igénybe a Magenta 1 Business kedvezménycsomag?
-
Mi az EID?
-
A digitális telefonszolgáltatáshoz több telefonszám igénylésére is van lehetőség?
-
Más nevén, címén lévő szolgáltatások is bevonhatók a Magenta 1 Business-be?
-
Hogyan tölthető le az adattörlő alkalmazás?
-
Milyen készülékeken érhető el a 4G Hang?
-
Miért nem érhető el a telefonomon a 4G Hang lehetőség?
-
Milyen speciális eszköz szükséges a digitális telefonszolgáltatás igénybevételéhez?
-
Meglévő otthoni/mobil előfizetésem is bevonható a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
-
Honnan tudom, hogy az eSIM-nek mi a SIM száma (ICCID)?
-
Hány alkalommal használható fel a matrica adattörléshez?
-
Domino előfizetéshez is kérhetek eSIM-et?
-
Milyen választható csomagok vannak a Polcos szerverelhelyezés szolgáltatásban?
-
Hogyan jelennek meg az EU roaming díjak a számlámon?
-
Milyen készülékre van szükségem a kábeltelefon szolgáltatáshoz?
-
Lecserélhetem a hagyományos SIM-kártyámat eSIM-re?
-
Meg tudom rendelni telefonon a Magyar Telekom szolgáltatásait?
-
Visszacserélhetem az eSIM-et hagyományos SIM-kártyára?
-
A digitális telefon tud plusz szolgáltatásokat nyújtani a hagyományos vezetékes telefonomhoz képest?
-
Megmarad-e a virtuális szerver és bér szerver, ha felbontom a keretszerződésemet?
-
Mi a moderátori felület?
-
Távmenedzsment esetén titkosított formában érem el a gépem?
-
A megrendeléstől számított mennyi idő múlva tudom telepíteni a szerveremet, bérszerveremet?
-
Meglevő szolgáltatásaimnál még él a hűségszerződés, válthatok-e kötbérfizetés nélkül? Akkor is kell kötbért fizetnem, ha egy másik hűségidős szolgáltatásra váltok?
-
Milyen díjszabás érvényes, ha Magyarországról indítok hívást az EU-ba és nemzetközi telefonszámot tárcsázok?
-
Mit tegyek, ha a készülékembe hagyományos és eSIM-kártya is helyezhető? Melyiket használjam?
-
Mikor várható, hogy a 4G Hang-képes készülékek listája bővülni fog?
-
Tapasztalnak-e bármilyen változást azok, akik engem hívnak majd a digitális telefonvonalon?
-
A különböző telephelyen lévő vezetékes szolgáltatások is bevonhatók a Magenta 1 Busines kedvezménycsomagba?
-
Melyik iPhone típusokkal kompatibilis az Apple Watch?
-
Milyen percdíjon telefonálok az EU-ból hazai irányba, ha elhasználtam a díjcsomagomban foglalt perc/SMS kedvezményt?
-
Az országhatáron kívül is működik a mobilkapcsolat az Apple Watch órámon?
-
Hol rendelhetem meg a Magenta 1 Business kedvezménycsomagot?
-
Milyen módokon küldhetek ki SMS üzeneteket a felület segítségével?
-
Lehet-e fix IP-címet megadni?
-
Cégem telephelyet vált, meglévő szolgáltatásaimat meg szeretném tartani, mit kell tennem?
-
Hogyan tudom újraindítani a Virtuális Szervert?
-
Milyen percdíjjal telefonálhatok a digitális telefonszolgáltatással?
-
Személyesen tölthetem le- és fel az adataimat?
-
Mit takar a védett hálózati elhelyezés?
-
Érzékelek-e változást a 4G Hang használata mellett, ha az általam hívott fél nem a Telekom előfizetője?
-
Használhatom-e más - Telekomtól eltérő - mobilszolgáltatói előfizetéssel Apple Watch órán a mobilhálózati kapcsolatot?
-
Nyilvánosak-e a domainnév tulajdonosának adatai?
-
Hol kap helyet a Virtuális szerverem vagy Szerverbérletem?
-
Külföldön is használhatom a 4G Hangot?
-
Van lehetőség kimenő és bejövő hangrögzítésre?
-
Mit jelent az, hogy a Virtuális szerver-szolgáltatás az első hónapban ingyen van?
-
Használhatom-e más - Telekomtól eltérő - mobilszolgáltató előfizetésével az Apple Watch-ot Magyarországon?
-
Mit jelent a tűzfal szolgáltatás a géptermekben?
-
Hol érhetők el az adattörlő alkalmazás használatával kapcsolatos részletes információk?
-
Át tudom tenni az adataimat egy nagyobb Bérszerverre?
-
Az ékezet és ékezet nélküli változatot is érdemes bejegyeztetnem?
-
Van lehetőség új központi szám igénylésére is a VoiceCenterben?
-
Milyen módon tudom monitorozni a géptermen belüli szervereket?
-
Mikortól él a vezetékes telefonomra megrendelt díjcsomag?
-
Mi az IP kamera, illetve az mikor lehet nekem hasznos?
-
Cégcsoporton belül 0 Ft-ért telefonálok, ezt a díjat fogom fizetni EU roaming helyzetben is, ha cégen belül telefonálok?
-
Használhatom-e Domino szolgáltatással az Apple Watch okosórát?
-
Kihez fordulhatok, ha gondom van a Virtuális Szerver szolgáltatással?
-
Mi az informatikai szolgáltatások előnye?
-
Milyen problémákra ad megoldást a Virtuális szerver?
-
Használhatom a billentyűzetet egy eltérő platformon futó alkalmazás távvezérlésére?
-
Mi a "one time password"?
-
A 4G Hang használata hogyan hat az akkumulátorra?
-
Hogyan tudom lemondani a szolgáltatásomat, szolgáltatásaimat?
-
Autóskártya szolgáltatásom van, azzal is használhatom az Apple Watchot?
-
Mire használhatom a Virtuális szervert?
-
Belföldi korlátlan díjcsomag esetén hogyan alakul az EU roaming díj Magyarországra irányuló hívás esetén?
-
Duonet szolgáltatásom van, azzal is használhatom az Apple Watchot?
-
A digitális telefon használata esetén tapasztalok-e hallható különbséget a régi telefonomhoz képest?
-
Hogyan működik a 4G Hang?
-
Mitől más a 4G Hang, és hogyan kapcsolhatom be?
-
Hogyan kerülhetem el a vírusokat és az interneten keresztül érkező támadásokat?
-
A megrendelést követően mennyi időn belül történik meg a digitális telefon beszerelése?
-
Milyen szolgáltatásokat tudok igénybe venni a digitális telefonnal?
-
Milyen feltételekkel vehetem igénybe Virtuális szerver vagy Szerverbérlet, illetve Polcos szerverelhelyezés szolgáltatást?
-
Milyen problémákra ad megoldást egy virtuális vagy valóságos szerver?
-
Áthelyezés esetén megmaradhat a Magenta 1 Business kedvezménycsomagom?
-
Honnan tudom, hogy sikerült-e aktiválni a készülékemet?
-
Hol találhatom meg az aktiváló kódot?
-
Mi a teendő, ha a Bérszerver terheltsége folyamatosan magas?
-
Hogyan tudom újraindítani az Adatparkban elhelyezett saját szerveremet?
-
Hány alkalommal próbálhatom újra a mobilhálózat beállítását az Apple Watch órához?
-
Hogyan kapom meg a faxokat az email postafiókomba?
-
Kipróbálhatom a szolgáltatásokat megrendelés előtt?
-
Mely üzleti szolgáltatásokra kapok kedvezményt?
-
Mekkora addicionális tárterületet tudok a Szervberbérlet szolgáltatás mellé tenni?
-
Két vállalkozásom van, bevonhatom mindkét vállalkozás üzleti telekommunikációs szolgáltatásait a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
-
Adattörlő alkalmazás szempontjából mi történik, ha elállás, jótállás, szavatossági igény esetén visszakerül a készülék?
-
Küldhetek 160 karakternél hosszabb SMS üzenetet?
-
Mi az az aktiváló kód?
-
A megrendeléstől számított mennyi idő múlva tudom az Adatparkba bevinni a saját szerveremet?
-
Mi a különbség a "bennefoglalt perc" és a "leforgalmazható havi díj" díjazása között EU Roaming helyzetben?
-
Van ügyfél jelszavam, de elfelejtettem azt, mi a teendőm?
-
Hogyan kaphatok eSIM-profilt, ha nem a Telekom-tól vásároltam meg az eSIM-es eszközt?
-
Milyen percdíjon telefonálok az EU-ból hazai irányba, ha elhasználtam a díjcsomagomban foglalt perc/SMS kedvezményt?
-
Mi történik a Magenta 1 Business kedvezménycsomaggal, ha szüneteltetem valamelyik szolgáltatásomat?
-
MI a PIN/PUK-kódom eSIM esetén?
-
Tudok-e több telefont használni a digitális telefonszolgáltatással?
-
Lehet ékezet a domain nevekben?
-
Mit jelent a polcos szerverelhelyezés?
-
Hová fordulhatok a 4G Hanggal kapcsolatos észrevételeimmel, panaszaimmal?
-
Mi a teendő, ha a szerver terheltsége folyamatosan magas?
-
Hogyan tudok telepíteni a bérelt szerverre?
-
Hogyan történik a számlázás EU roaming helyzetben bármilyen magyar előfizetői hívószámra indított hívás esetén?
-
Hogyan tudom beolvasni a készülékemmel az aktiváló kódot?
-
Megkaphatom a szerveren tárolt adataimat, ha lemondom a szolgáltatást?
-
Mennyibe kerül a digitális telefonszolgáltatás?
-
Mi a különbség a hagyományos SIM-kártya és az eSIM között?
-
Mitől véd a tűzfal?
-
Családi mobil opciót használunk. Ha az EU-ban a családi nyaralás alatt felhívom a családtagomat, ki mennyit fizet a hívásért?
-
Vállalja-e a Magyar Telekom a szerverek üzemeltetését?
-
Mi a 4G Hang funkció lényege?
-
Mekkora tárterületet biztosít a Polcos elhelyezés szolgáltatás?
-
Mi a különbség a "bennefoglalt perc" és a "leforgalmazható havi díj" díjazása között EU Roaming helyzetben?
-
Hogyan tudok új felhasználókat hozzáadni a Tömeges SMS kezelési felülethez?
-
Ha nincs Magyar Telekom-os internetem, akkor ahhoz meg tudom rendelni a digitális telefonszolgáltatást?
-
Ha több üzleti mobil előfizetésből álló flottám van, akkor melyiket célszerű bevonnom a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
-
Mi kell az informatikai szolgáltatások használatához?
-
A 4G Hang-képesség bekapcsolása felülírja a jelenlegi hívásbeállításaimat (pl. hívásátirányítást)?
-
Mi a beszédcsatorna?
-
Kihez fordulhatok, ha gondom van a szerver szolgáltatással?
-
A Magenta 1 Business kedvezménycsomagba bevont otthoni és mobil szolgáltatásokra vonatkozó hűségidőknek azonos lejáratúaknak kell lenniük?
-
Miért éri meg jobban a szerverbérlés, mint egy dedikált bérgép?
-
Miért éri meg a Virtuális szerver jobban, mint egy dedikált bérgép?
-
Hol követhetem nyomon a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba bevont előfizetéseimet, szolgáltatásaimat?
-
Akkor is igénybe vehetem a Magenta 1 Business kedvezménycsomagot, ha jelenleg más szolgáltatónál rendelkezem vezetékes/mobil előfizetéssel?
-
Hogyan vehetem igénybe az informatikai szolgáltatásokat?
-
Ha a saját szerverem meghibásodik vagy kicsinek bizonyul, át tudom-e tenni az adataimat nagyobb Bérszerver szolgáltatásra?
-
Hogyan történik a számlázás EU roaming helyzetben bármilyen EU országba indított hívás esetén?
-
Mi az Interaktív tömeges SMS szolgáltatás?
-
Újonnan rendelt vonalam mellé milyen díjcsomagokból választhatok?
-
Mi az a roaming tájékoztató oldal? Hogyan érem el és mikor kell ezt használnom?
-
Mi történik az adataimmal, ha lemondom az Office 365 előfizetést?
-
Ha van vezetékes internetem, akkor már csak a digitális telefonszolgáltatást kell megrendelnem, hogy telefonálhassak?
-
Telefonom 4G Hang-képes és 4G lefedettségű helyen tartózkodom, mégis megszakadt a 4G adatkapcsolatom. Mi lehet a gond?
-
Mit tegyek, ha ellopták vagy eltűnik az eSIM-mes készülékem?
-
Mit tegyek, ha nem nyílik meg az Apple Watch aktiváló felület a "Watch" alkalmazásban?
-
Hogyan módosíthatom a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba bevont üzleti vezetékes és üzleti mobil díjcsomagjaimat?
-
Hogyan lehetséges domain nevet védjegyként bejelenteni?
-
Kell-e tartalomnak tartoznia egy domainhez?
-
Hogyan tudom az eSIM-met másik eSIM képes készülékbe áthelyezni?
-
Ha eltávolítom az órámról a MultiSIM szolgáltatást, azzal le is mondom azt?
-
Megmarad-e a szerverem és a rajta tárolt adatok, ha felbontom a keretszerződésemet?
-
Mi befolyásolja a megbeszéléseim teljesítményét?
-
Milyen típusú fájlokat, állományokat vagy alkalmazásokat tudok megosztani?
-
Mi az ügyfélszintű jelszavam?
-
Kinek célszerű igénybe venni a virtuális szervermegoldásokat?
-
Nem vagyok ügyfél, miért kaptam e-mailt a Telekomtól?
-
Hány előfizetést vonhatok be a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
-
Miért kaptam SMS-t a Telekomtól, nem is vagyok ügyfél?
-
Az ország mely területein találhatóak az Adatparkok?
-
Mit kell tennem, ha a cégem telephelyet vált és a már meglévő szolgáltatásaimat meg szeretném tartani?
-
Csak Telekom előfizetéssel érhető el a 4G Hang?
-
Az általam kiszemelt webcímből már csak az ékezetes változat szabad. Érdemes-e ezt önmagában lefoglalni?
-
Új iPhone készülékem van, ezzel is működni fog az Apple Watch-ban a MultiSIM?
-
eSIM-es, mobilkapcsolatra képes, vagy eSIM nélküli Apple Watchot vegyek?
-
Mi az eSIM ?
-
Hogyan tudok telepíteni a Virtuális Szerver vagy Szerverbérlet szolgálatásomra ?
-
Hogyan jelennek meg az EU roaming díjak a számlámon?
-
Új eSIM képes Apple Watch (GPS+Cellular) órát vettem, hogyan tudom a már meglévő MultiSIM szolgáltatásom az új órába áthelyezni?
-
Milyen kárt okozhat a vírus egy számítógépen?
-
Mire vonatkozik EU roaming helyzetben a méltányos használati feltétel?
-
Mit jelent a Szerverbérlet szolgáltatás?
-
Hogyan válasszak domain nevet?
-
Leiratkoztam már minden hírlevélről, miért kapok még mindig e-maileket a Telekomtól?
-
Mit tegyek, ha elromlott az eSIM-mes készülékem? Hogyan akadályozhatom meg, hogy a szervizben hívásokat, vagy adatforgalmat kezdeményezzenek a készülékemről?
-
Hogyan tudok a virtuális szerverre telepíteni?
-
Nem sikerült aktiválnom a MultiSIM szolgáltatást az Apple Watchon, illetve hibajelenséget tapasztalok.
-
Hogyan küldhetek ki SMS-t mobiltelefonom segítségével egy címlistára?
-
Hogy juthatok hozzá az eSIM-hez?
-
Mik a domain formai követelményei?
-
Mit jelent a loadbalance, illetve mikor lehet nekem előnyös?
-
Lejárt a vezetékes internet hűségszerződésem. Mit kell tennem, hogy továbbra is kedvezményben részesüljek?
-
Mi a teendő, ha „Regisztráció az üzleti online ügyfélszolgálatra” tárgyú e-mailt kapok?
-
A díjcsomagomban foglalt perceket/sms-eket az EU-ban is felhasználhatom?
-
Mi a MultiSIM?
-
Biztonságban megmaradnak az adataim, ha elmegy az áram a szervernél?
-
Amennyiben határozott idejű (hűségidős) üzleti vezetékes szerződésem van, igénybe vehetem a Magenta 1 Business kedvezménycsomagot?
-
Kell-e hűségidőt vállalnom az üzleti vezetékes telefon díjcsomagomra, hogy az üzleti kedvezményt igénybe vehessem?
-
Mi az a roaming tájékoztató oldal? Hogyan érem el és mikor kell ezt használnom?
-
Internetem céges, telefonom saját nevemen van. Igénybe vehetem az Üzleti kedvezményt?
-
Mi a teendő, ha e-mail címmel és Facebook fiókkal is el szeretném érni a Telekom fiókot?
-
A fax szolgáltatás illetve az SMS küldés/fogadás elérhetőek lesznek-e a digitális telefonszolgáltatással?
-
Hogyan aktiválhatom az eSIM képes Apple Watchon a MultiSIM szolgáltatást?
-
Hogyan történik a számlázás ha EU roaming helyzetben hívok magyar előfizetői hívószámot?
-
Hány felhasználót támogat az Office 365?
-
A hagyományos telefonszolgáltatáshoz képest miben más a digitális telefonszolgáltatás?
-
Kinek célszerű igénybe venni a Magyar Telekom informatikai szolgáltatásait?
-
Nem sikerült az aktiválás, mit tegyek?
-
Hol rendelhetem meg a MultiSIM-et?
-
Mit tegyek, ha a "Watch" applikáción belül nem aktív a "Mobilhálózat beállítása", avagy a "Get Cellular Data" menüpont?
-
Hogy történik a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba bevont üzleti mobil és üzleti vezetékes szolgáltatások számlázása?
-
Mi a teendő, ha le szeretném cserélni a Telekom fiókban megadott e-mail címemet, jelszavamat, Facebook fiókomat?
-
Melyek a virtuális szerver szolgáltatás előnyei?
-
Magenta 1 Business kedvezméncsomagot igényeltem, de a vezetékes szolgáltatás létesítése műszaki okok miatt meghiúsult. Mi történik a mobil előfizetéseimmel?
-
Mit jelent a Rackmenedzsment?
-
Pontosan mi a 4G Hang technológia háttere?
-
Nem sikerült letölteni az eSIM profilt, megpróbálhatom újra?
-
Mit jelent az üzleti díjcsomag esetében a hűségnyilatkozat?
-
Ki használhatja az online felületet és ezzel együtt ki veheti igénybe az informatikai és/vagy szerver szolgáltatásokat?
-
Mi a teendő, ha a saját szerver terheltsége folyamatosan magas?
-
Mit jelent a felhőalapú szolgáltatás?
-
Vegyíthetőek a különböző Office 365 csomagok?
-
Hogyan választhatom le a Telekom fiókhoz rendelt előfizetéseimet a fiókról?
-
Belföldi korlátlan díjcsomag esetén hogyan alakul az EU roaming díj Magyarországra irányuló hívás esetén?
-
Kapok kedvezményt a már meglévő szolgáltatásaimra?
-
Mit kell tudnom az internet csomagok sebességéről?
-
Melyek a Polcos szerverelhelyezés szolgáltatás előnyei?
-
Az én esetemben miért nem érhető el a 4G Hang szolgáltatás?
-
Lehet-e élő szerveren tárhelyet növelni?
-
Milyen problémákra ad megoldást a Polcos szerverelhelyezés?
-
Bármilyen technológián igénybevett üzleti vezetékes szolgáltatásomat bevonhatom a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
-
Szükség van-e internet-hozzáférésre az Office 365 telepítéséhez?
-
Hogyan tudom aktiválni az eSIM-es készülékemet?
-
Milyen azonosítóval hozhatok létre Telekom fiókot?
-
Át szeretném íratni a meglévő üzleti szolgáltatásaimat. Módosulnak-e a csomagok vagy a hűségidők?
-
Honnan tudhatom meg az internetcsomagok sebességeit?
-
Üzleti ügyfélként hol tudom elérni a vásárlás során keletkező dokumentumokat az online önkiszolgáló felületen?
-
Az Apple Watch mobilhálózat beállítása után nem kapcsolódik órám a mobilhálózatra. Mit tegyek?
-
Milyen problémákra ad megoldást a Szerverbérlet szolgáltatás?
-
Hogyan kezelhetem együtt Telekomos előfizetéseimet?
-
Vásárolhatok kedvezményes készüléket a Magenta 1 Business kedvezménycsomag mellé?
-
Mit tegyek, ha nem tudok belépni az Apple Watch aktiváló felületen a "Watch" alkalmazásba?
-
Melyek a Szerverbérlet szolgáltatás előnyei?
-
Mit jelent az Adatparki mentés, miért jó nekem?
-
Mi az Office 365? Miben különbözik a Microsoft Office programcsomagtól?
-
Mit tehetek, ha nem én kötöttem Domino szerződést, nem én vásároltam eszközt?
-
4G lefedettségű helyen telefonálva, miért nem tapasztalok minőségi változást?
-
Mennyit ér egy domain?
-
Milyen esemény hatására szűnik meg a Magenta 1 Business kedvezménycsomag?
-
Milyen Apple Watch modelleket lehet mobilhálózathoz kapcsolni?
-
Üzleti ügyfélként, hogyan tudom beállítani az elektronikus számlázást az online önkiszolgáló felületen?
-
Az Adatparkba történő belépéshez milyen űrlapot szükséges kitölteni, illetve milyen céges iratokat kell bemutatni?
-
Átírás esetén megmaradhat a Magenta 1 Business kedvezménycsomagom?
-
Milyen adatok, dokumentumok szükségesek az átírási igényhez otthoni előfizetések esetén?
-
Mit tehetek, ha nem én kötöttem havi díjas szerződést, nem én vásároltam eszközt?
-
A Facebookon keresztül is aktiválhatom a Telekom fiókomat?
-
Miért előnyös számomra a Magenta 1 Business kedvezménycsomag?
-
Üzleti ügyfélként hogyan tudok számlakezelésre és flottamenedzsmentre jogosultságot adni munkatársamnak?
-
Mi szükséges ahhoz, hogy magánszemély meghatalmazottjaként más személy is eljárhasson a Telekom mobil és otthoni előfizetésekhez kapcsolódó ügyekben?
-
Üzleti ügyfélként hogyan tudom a céges mobil előfizetések vásárlásait engedélyezni vagy korlátozni?
-
Milyen mobil alkalmazások érhetők el az Office-hoz?
-
Üzleti ügyfélként hogyan léphetek be az online önkiszolgáló felületre?
-
Üzleti ügyfélként hogyan tudom megtekinteni, letölteni a számláimat az online önkiszolgáló felületen?
-
Milyen operációs rendszereket tudok a virtuális gépre telepíteni?
-
Hogyan kell lemondani a Szerverbérlés szolgáltatást?
-
Be kell kapcsolni a számítógépet, hogy telefonálhassak a digitális telefonnal?
-
Analóg előfizetésemet digitális telefonra szeretném lecserélni. Kell vennem új telefonokat is?
-
Hova fordulhatok üzleti szerverekkel kapcsolatos számlázási kérdéseimmel?
-
Hogyan rendelhetem meg a kedvezményes üzleti szolgáltatásokat?
-
Microsoft szoftvert vásároltam a Magyar Telekomtól. Ha kérdéseim lesznek, vagy segítségre szorulok, a Magyar Telekomhoz vagy a Microsofthoz forduljak?
-
Mi az MT ügyfélazonosító?
-
Mi az a fix IP-cím?
-
Mi a teendő, ha a Virtuális szerver terheltsége folyamatosan magas?
-
Megoszthatok egyszerre egynél több dokumentumot vagy prezentációt?
-
Mi történik a Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetéssel előfizető váltás, átírás esetén?
-
Az egyedi e-mail megrendelése esetén hogyan állhatok át a meglévő e-mail címemről az újra?