GoogleBot Indexoldal
Mi a VoiceCenter szolgáltatás?
Ki veheti igénybe az adattörlő alkalmazást?
Az adattörlő alkalmazással kapcsolatosan felmerülő kérdés/probléma esetén hova lehet fordulni?
Mi ez az Adattörlő alkalmazás?
Megszűnik-e a Magenta 1 Business kedvezménycsomagom, ha lejár valamelyik szolgáltatásom hűségideje?
Milyen eszközökre vonatkozik az adattörlő alkalmazás?
Milyen hűségvállalással vehetem igénybe a Magenta 1 Business kedvezménycsomagot?
Miért hasznos a VoiceCenter?
Miért jó a Telekom fiók?
Milyen eszközökre vonatkozik az extra készülékkedvezmény?
Nem tudom az előfizetésemhez tartozó jelszót. Hogyan léphetek be vagy kapcsolhatok így előfizetéseket a Telekom fiókhoz?
Nem tudom a Telekom fiókomhoz tartozó jelszót. Hogyan igényelhetek újat?
Mely díjcsomagokkal vehetem igénybe a Magenta 1 Business kedvezménycsomagot?
Milyen előfizetéseket kezelhetek a Telekom fiókban?
Az Adatparkba történő belépéshez milyen űrlapot szükséges kitölteni, illetve milyen céges iratokat kell bemutatni?
Milyen feltételeket kell teljesítenem a Magenta 1 Business kedvezménycsomag igénybevételéhez?
Hogyan hozhatok létre Telekom fiókot?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Milyen informatikai szolgáltatások érhetőek el a Magyar Telekomnál?
Hol tudom megrendelni a digitális telefonszolgáltatást?
Hol vehetem igénybe az informatikai szolgáltatásokat?
Megmarad a Szerver, ha felbontom a keretszerződésemet?
Mit jelent a "virtuális szerver”?
Ki lehet moderátor?
Mire jó a dedikált táplekapcsolás?
A 4G Hang szolgáltatás aktiválása plusz költséggel jár?
Hol tudom megváltoztatni a kapcsolattartói adataimat?
Milyen rendszerkövetelmények szükségesek az Office 365 telepítéséhez?
Külföldön is használhatom a 4G Hangot?
Hogyan tudok faxolni a Fax2eMail szolgáltatás segítségével?
Milyen készülékben használható az eSIM?
Kipróbálhatom a VoiceCenter szolgáltatást megrendelés előtt?
Több tömeges SMS szám esetén melyikről mennek ki az üzenetek?
Milyen szolgáltatásaim vannak jelenleg?
Fel kell telepítenem az operációs rendszerem frissítéseit, ha Virtuális Szerver szolgáltatást veszek igénybe?
EU roaming helyzetben ingyenes a fogadott hívás?
Mit jelent a dedikált konzolhozzáférés a géptermekben?
Milyen áron vehetem igénybe a Szerverbérlés szolgáltatást?
Milyen alkalmazások futnak az Apple Watchon?
Mit jelent a szoftverbérlet?
Android készülékkel is használhatom az Apple Watchot?
Több domain alatt is elérhető lehet egy honlap?
Ingyenes-e a fogadott hívás EU roaming helyzetben?
Nincs számítógépem, hogy olvassam be a QR kódot?
A 4G Hanggal ingyen tudok telefonálni?
Lehet-e több eSIM profilom egy eszközön, azonos szolgáltatótól?
Mire jó a statisztika a Tömeges SMS szolgáltatásnál?
Hol kap helyet a bérelt szerver?
Hogyan számlázzák az automatikus válasz SMS-t (több hívószám esetén)?
Lehet-e több eSIM profilom egy eszközön, de eltérő szolgáltatóktól?
Mit tegyek, ha már van domain nevem?
Honnan tudom, hogy sikerült-e az aktiválás?
Hogyan rendelhetem meg az üzleti szolgáltatást?
Mire használhatom a Virtual Media szolgáltatást a géptermekben?
Honnan tudom, hogy az adott hívásom 4G-n keresztül megy?
Van arra lehetőség, hogy a Magyar Telekom vállalja a Virtuális Szerverek üzemeltetését?
Feltöltőkártyás előfizetőnek mikor lesz elérhető a 4G Hang képesség?
Kapok értesítést arról, ha megszűnik a Magenta 1 Business kedvezménycsomagom?
Mi az a címlista? Mire jó?
Megtarthatom meglévő fax számomat?
Hogyan rendelhetem meg a Telekom vezetékes szolgáltatásait?
Hozzáférhetek személyesen az Adatparkban elhelyezett szerveremhez?
Honnan tudhatom, hogy az adott szó, melyet domainként szeretnék bejegyezni, védjegy-e?
Szükséges-e internetkapcsolat az eSIM aktiváláshoz?
Honnan tudom, hogy SMS üzeneteim kézbesítésre kerültek-e?
Mi szükséges a domain név igényléséhez?
Mit számlázunk EU roaming helyzetben bármilyen magyar előfizetői hívószámra küldött SMS esetén?
Van lehetőségem áttenni nagyobb Virtuális Szerver szolgáltatásra az adataimat?
Mit jelent az automatikus válasz üzenet?
Mit számlázunk EU roaming helyzetben bármilyen magyar előfizetői hívószámra küldött SMS esetén?
Csak személyesen, vagy online és telefonon is megrendelhetem a kedvezményes szolgáltatásokat?
A Virtuális Szerver szolgáltatás használ titkosított hozzáférést?
Hol találom meg a számlámon, hogy a 4G Hang képesség bekapcsolásra került?
Hogyan történik a számlázás EU roaming helyzetben bármilyen EU országba indított hívás esetén?
A 4G Hang használata csökkenti az adatforgalmamat?
Akkor is használhatom a 4G Hangot, ha nem Telekomos / SIM-kártya független készülékem van?
Használhatom-e Telekomos előfizetéssel az Apple Watchot?
Hol találom meg az eSIM hívószámomat?
SMS fogadásra is alkalmas az online felület?
A 4G Hang használata 4G lefedettség függő?
Saját gép esetén is igénybe tudom venni távmenedzsment-szolgáltatást?
Honnan tudom, hogy az eSIM profilomnak mi az azonosítója (ICCID)?
Szeretnék SMS küldő alkalmazást használni saját belső rendszeremhez, weblapomhoz. Van erre lehetőség?
Milyen teendők szükségesek egy tartománynév, domain név felvételéhez?
Van arra lehetőség hogy tömegesen töltsek fel címeket?
Honnan tudhatom, hogy egy domain foglalt?
Milyen internettel vehető igénybe a Magenta 1 Business kedvezménycsomag?
Mi az EID?
Megtarthatom jelenlegi céges központi számomat?
Hogyan tölthető le az adattörlő alkalmazás?
Milyen készülékeken érhető el a 4G Hang?
Más nevén, címén lévő szolgáltatások is bevonhatók a Magenta 1 Business-be?
Miért nem érhető el a telefonomon a 4G Hang lehetőség?
Hány alkalommal használható fel a matrica adattörléshez?
Domino előfizetéshez is kérhetek eSIM-et?
Honnan tudom, hogy az eSIM-nek mi a SIM száma (ICCID)?
Hogyan jelennek meg az EU roaming díjak a számlámon?
Meglévő otthoni/mobil előfizetésem is bevonható a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
Távmenedzsment esetén titkosított formában érem el a gépem?
Lecserélhetem a hagyományos SIM-kártyámat eSIM-re?
Mi a moderátori felület?
Meg tudom rendelni telefonon a Magyar Telekom szolgáltatásait?
Milyen díjszabás érvényes, ha Magyarországról indítok hívást az EU-ba és nemzetközi telefonszámot tárcsázok?
Visszacserélhetem az eSIM-et hagyományos SIM-kártyára?
Mikor várható, hogy a 4G Hang-képes készülékek listája bővülni fog?
Mit tegyek, ha a készülékembe hagyományos és eSIM-kártya is helyezhető? Melyiket használjam?
A különböző telephelyen lévő vezetékes szolgáltatások is bevonhatók a Magenta 1 Busines kedvezménycsomagba?
Milyen percdíjon telefonálok az EU-ból hazai irányba, ha elhasználtam a díjcsomagomban foglalt perc/SMS kedvezményt?
Melyik iPhone típusokkal kompatibilis az Apple Watch?
Milyen módokon küldhetek ki SMS üzeneteket a felület segítségével?
Lehet-e fix IP-címet megadni?
Hol rendelhetem meg a Magenta 1 Business kedvezménycsomagot?
Az országhatáron kívül is működik a mobilkapcsolat az Apple Watch órámon?
Használhatom-e más - Telekomtól eltérő - mobilszolgáltatói előfizetéssel Apple Watch órán a mobilhálózati kapcsolatot?
Érzékelek-e változást a 4G Hang használata mellett, ha az általam hívott fél nem a Telekom előfizetője?
Személyesen tölthetem le- és fel az adataimat?
Mit takar a védett hálózati elhelyezés?
Nyilvánosak-e a domainnév tulajdonosának adatai?
Mit jelent a tűzfal szolgáltatás a géptermekben?
Van lehetőség kimenő és bejövő hangrögzítésre?
Használhatom-e más - Telekomtól eltérő - mobilszolgáltató előfizetésével az Apple Watch-ot Magyarországon?
Hol érhetők el az adattörlő alkalmazás használatával kapcsolatos részletes információk?
Mikortól él a vezetékes telefonomra megrendelt díjcsomag?
Van lehetőség új központi szám igénylésére is a VoiceCenterben?
Mi az IP kamera, illetve az mikor lehet nekem hasznos?
Milyen módon tudom monitorozni a géptermen belüli szervereket?
Cégcsoporton belül 0 Ft-ért telefonálok, ezt a díjat fogom fizetni EU roaming helyzetben is, ha cégen belül telefonálok?
Az ékezet és ékezet nélküli változatot is érdemes bejegyeztetnem?
Mi az informatikai szolgáltatások előnye?
Használhatom-e Domino szolgáltatással az Apple Watch okosórát?
Mi a "one time password"?
A 4G Hang használata hogyan hat az akkumulátorra?
Hogyan tudom lemondani a szolgáltatásomat, szolgáltatásaimat?
Autóskártya szolgáltatásom van, azzal is használhatom az Apple Watchot?
Duonet szolgáltatásom van, azzal is használhatom az Apple Watchot?
Belföldi korlátlan díjcsomag esetén hogyan alakul az EU roaming díj Magyarországra irányuló hívás esetén?
Hogyan működik a 4G Hang?
Mitől más a 4G Hang, és hogyan kapcsolhatom be?
Áthelyezés esetén megmaradhat a Magenta 1 Business kedvezménycsomagom?
Hogyan tudom újraindítani az Adatparkban elhelyezett saját szerveremet?
Honnan tudom, hogy sikerült-e aktiválni a készülékemet?
Hol találhatom meg az aktiváló kódot?
Hány alkalommal próbálhatom újra a mobilhálózat beállítását az Apple Watch órához?
Hogyan kapom meg a faxokat az email postafiókomba?
Két vállalkozásom van, bevonhatom mindkét vállalkozás üzleti telekommunikációs szolgáltatásait a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
Kipróbálhatom a szolgáltatásokat megrendelés előtt?
Mely üzleti szolgáltatásokra kapok kedvezményt?
A megrendeléstől számított mennyi idő múlva tudom az Adatparkba bevinni a saját szerveremet?
Ha több üzleti mobil előfizetésből álló flottám van, akkor melyiket célszerű bevonnom a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
Mi az az aktiváló kód?
Adattörlő alkalmazás szempontjából mi történik, ha elállás, jótállás, szavatossági igény esetén visszakerül a készülék?
Küldhetek 160 karakternél hosszabb SMS üzenetet?
Van ügyfél jelszavam, de elfelejtettem azt, mi a teendőm?
Mi a különbség a "bennefoglalt perc" és a "leforgalmazható havi díj" díjazása között EU Roaming helyzetben?
Hogyan kaphatok eSIM-profilt, ha nem a Telekom-tól vásároltam meg az eSIM-es eszközt?
Milyen percdíjon telefonálok az EU-ból hazai irányba, ha elhasználtam a díjcsomagomban foglalt perc/SMS kedvezményt?
MI a PIN/PUK-kódom eSIM esetén?
Lehet ékezet a domain nevekben?
Mi történik a Magenta 1 Business kedvezménycsomaggal, ha szüneteltetem valamelyik szolgáltatásomat?
Hová fordulhatok a 4G Hanggal kapcsolatos észrevételeimmel, panaszaimmal?
Hogyan történik a számlázás EU roaming helyzetben bármilyen magyar előfizetői hívószámra indított hívás esetén?
Hogyan tudom beolvasni a készülékemmel az aktiváló kódot?
Mi a különbség a hagyományos SIM-kártya és az eSIM között?
Családi mobil opciót használunk. Ha az EU-ban a családi nyaralás alatt felhívom a családtagomat, ki mennyit fizet a hívásért?
Mi a 4G Hang funkció lényege?
Mi a különbség a "bennefoglalt perc" és a "leforgalmazható havi díj" díjazása között EU Roaming helyzetben?
Hogyan tudok új felhasználókat hozzáadni a Tömeges SMS kezelési felülethez?
A 4G Hang-képesség bekapcsolása felülírja a jelenlegi hívásbeállításaimat (pl. hívásátirányítást)?
Mi kell az informatikai szolgáltatások használatához?
Mi a beszédcsatorna?
A Magenta 1 Business kedvezménycsomagba bevont otthoni és mobil szolgáltatásokra vonatkozó hűségidőknek azonos lejáratúaknak kell lenniük?
Kihez fordulhatok, ha gondom van a szerver szolgáltatással?
Hol követhetem nyomon a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba bevont előfizetéseimet, szolgáltatásaimat?
Akkor is igénybe vehetem a Magenta 1 Business kedvezménycsomagot, ha jelenleg más szolgáltatónál rendelkezem vezetékes/mobil előfizetéssel?
Hogyan történik a számlázás EU roaming helyzetben bármilyen EU országba indított hívás esetén?
Mi az Interaktív tömeges SMS szolgáltatás?
Hogyan vehetem igénybe az informatikai szolgáltatásokat?
Mi történik az adataimmal, ha lemondom az Office 365 előfizetést?
Mi az a roaming tájékoztató oldal? Hogyan érem el és mikor kell ezt használnom?
Telefonom 4G Hang-képes és 4G lefedettségű helyen tartózkodom, mégis megszakadt a 4G adatkapcsolatom. Mi lehet a gond?
Mit tegyek, ha ellopták vagy eltűnik az eSIM-mes készülékem?
Mit tegyek, ha nem nyílik meg az Apple Watch aktiváló felület a "Watch" alkalmazásban?
Hogyan lehetséges domain nevet védjegyként bejelenteni?
Hogyan módosíthatom a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba bevont üzleti vezetékes és üzleti mobil díjcsomagjaimat?
Kell-e tartalomnak tartoznia egy domainhez?
Hogyan tudom az eSIM-met másik eSIM képes készülékbe áthelyezni?
Ha eltávolítom az órámról a MultiSIM szolgáltatást, azzal le is mondom azt?
Mi az ügyfélszintű jelszavam?
Nem vagyok ügyfél, miért kaptam e-mailt a Telekomtól?
Miért kaptam SMS-t a Telekomtól, nem is vagyok ügyfél?
Mit kell tennem, ha a cégem telephelyet vált és a már meglévő szolgáltatásaimat meg szeretném tartani?
Csak Telekom előfizetéssel érhető el a 4G Hang?
Az általam kiszemelt webcímből már csak az ékezetes változat szabad. Érdemes-e ezt önmagában lefoglalni?
Hogyan jelennek meg az EU roaming díjak a számlámon?
Új iPhone készülékem van, ezzel is működni fog az Apple Watch-ban a MultiSIM?
Mi az eSIM ?
Hány előfizetést vonhatok be a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
eSIM-es, mobilkapcsolatra képes, vagy eSIM nélküli Apple Watchot vegyek?
Új eSIM képes Apple Watch (GPS+Cellular) órát vettem, hogyan tudom a már meglévő MultiSIM szolgáltatásom az új órába áthelyezni?
Mire vonatkozik EU roaming helyzetben a méltányos használati feltétel?
Leiratkoztam már minden hírlevélről, miért kapok még mindig e-maileket a Telekomtól?
Hogyan válasszak domain nevet?
Mit jelent a Szerverbérlet szolgáltatás?
Nem sikerült aktiválnom a MultiSIM szolgáltatást az Apple Watchon, illetve hibajelenséget tapasztalok.
Mit tegyek, ha elromlott az eSIM-mes készülékem? Hogyan akadályozhatom meg, hogy a szervizben hívásokat, vagy adatforgalmat kezdeményezzenek a készülékemről?
Hogyan küldhetek ki SMS-t mobiltelefonom segítségével egy címlistára?
Hogy juthatok hozzá az eSIM-hez?
Lejárt a vezetékes internet hűségszerződésem. Mit kell tennem, hogy továbbra is kedvezményben részesüljek?
Mik a domain formai követelményei?
Mit jelent a loadbalance, illetve mikor lehet nekem előnyös?
Mi a teendő, ha „Regisztráció az üzleti online ügyfélszolgálatra” tárgyú e-mailt kapok?
A díjcsomagomban foglalt perceket/sms-eket az EU-ban is felhasználhatom?
Mi a MultiSIM?
Amennyiben határozott idejű (hűségidős) üzleti vezetékes szerződésem van, igénybe vehetem a Magenta 1 Business kedvezménycsomagot?
Biztonságban megmaradnak az adataim, ha elmegy az áram a szervernél?
Kell-e hűségidőt vállalnom az üzleti vezetékes telefon díjcsomagomra, hogy az üzleti kedvezményt igénybe vehessem?
Mi az a roaming tájékoztató oldal? Hogyan érem el és mikor kell ezt használnom?
Internetem céges, telefonom saját nevemen van. Igénybe vehetem az Üzleti kedvezményt?
Mi a teendő, ha e-mail címmel és Facebook fiókkal is el szeretném érni a Telekom fiókot?
Hogyan aktiválhatom az eSIM képes Apple Watchon a MultiSIM szolgáltatást?
Hogyan történik a számlázás ha EU roaming helyzetben hívok magyar előfizetői hívószámot?
Hány felhasználót támogat az Office 365?
Kinek célszerű igénybe venni a Magyar Telekom informatikai szolgáltatásait?
Mi a teendő, ha le szeretném cserélni a Telekom fiókban megadott e-mail címemet, jelszavamat, Facebook fiókomat?
Nem sikerült az aktiválás, mit tegyek?
Mit tegyek, ha a "Watch" applikáción belül nem aktív a "Mobilhálózat beállítása", avagy a "Get Cellular Data" menüpont?
Hol rendelhetem meg a MultiSIM-et?
Pontosan mi a 4G Hang technológia háttere?
Mit jelent a Rackmenedzsment?
Magenta 1 Business kedvezméncsomagot igényeltem, de a vezetékes szolgáltatás létesítése műszaki okok miatt meghiúsult. Mi történik a mobil előfizetéseimmel?
Nem sikerült letölteni az eSIM profilt, megpróbálhatom újra?
Mit jelent a felhőalapú szolgáltatás?
Hogy történik a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba bevont üzleti mobil és üzleti vezetékes szolgáltatások számlázása?
Vegyíthetőek a különböző Office 365 csomagok?
Hogyan választhatom le a Telekom fiókhoz rendelt előfizetéseimet a fiókról?
Kapok kedvezményt a már meglévő szolgáltatásaimra?
Az én esetemben miért nem érhető el a 4G Hang szolgáltatás?
Bármilyen technológián igénybevett üzleti vezetékes szolgáltatásomat bevonhatom a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
Szükség van-e internet-hozzáférésre az Office 365 telepítéséhez?
Milyen azonosítóval hozhatok létre Telekom fiókot?
Hogyan tudom aktiválni az eSIM-es készülékemet?
Át szeretném íratni a meglévő üzleti szolgáltatásaimat. Módosulnak-e a csomagok vagy a hűségidők?
Üzleti ügyfélként hol tudom elérni a vásárlás során keletkező dokumentumokat az online önkiszolgáló felületen?
Az Apple Watch mobilhálózat beállítása után nem kapcsolódik órám a mobilhálózatra. Mit tegyek?
Belföldi korlátlan díjcsomag esetén hogyan alakul az EU roaming díj Magyarországra irányuló hívás esetén?
Milyen problémákra ad megoldást a Szerverbérlet szolgáltatás?
Átírás esetén megmaradhat a Magenta 1 Business kedvezménycsomagom?
Hogyan kezelhetem együtt Telekomos előfizetéseimet?
Vásárolhatok kedvezményes készüléket a Magenta 1 Business kedvezménycsomag mellé?
Mit tegyek, ha nem tudok belépni az Apple Watch aktiváló felületen a "Watch" alkalmazásba?
Melyek a Szerverbérlet szolgáltatás előnyei?
Mi az Office 365? Miben különbözik a Microsoft Office programcsomagtól?
Mit tehetek, ha nem én kötöttem Domino szerződést, nem én vásároltam eszközt?
4G lefedettségű helyen telefonálva, miért nem tapasztalok minőségi változást?
Mennyit ér egy domain?
Milyen esemény hatására szűnik meg a Magenta 1 Business kedvezménycsomag?
Milyen Apple Watch modelleket lehet mobilhálózathoz kapcsolni?
Üzleti ügyfélként, hogyan tudom beállítani az elektronikus számlázást az online önkiszolgáló felületen?
Miért előnyös számomra a Magenta 1 Business kedvezménycsomag?
Az Adatparkba történő belépéshez milyen űrlapot szükséges kitölteni, illetve milyen céges iratokat kell bemutatni?
Milyen adatok, dokumentumok szükségesek az átírási igényhez otthoni előfizetések esetén?
Mit tehetek, ha nem én kötöttem havi díjas szerződést, nem én vásároltam eszközt?
A Facebookon keresztül is aktiválhatom a Telekom fiókomat?
Üzleti ügyfélként hogyan tudok számlakezelésre és flottamenedzsmentre jogosultságot adni munkatársamnak?
Mi szükséges ahhoz, hogy magánszemély meghatalmazottjaként más személy is eljárhasson a Telekom mobil és otthoni előfizetésekhez kapcsolódó ügyekben?
Üzleti ügyfélként hogyan tudom a céges mobil előfizetések vásárlásait engedélyezni vagy korlátozni?
Milyen mobil alkalmazások érhetők el az Office-hoz?
Üzleti ügyfélként hogyan léphetek be az online önkiszolgáló felületre?
Üzleti ügyfélként hogyan tudom megtekinteni, letölteni a számláimat az online önkiszolgáló felületen?
Milyen tarifák vannak érvényben roaminghelyzetben?
Lehet-e titkosítani a telefonszámomat?
Mi a telepítési cím?
Fax készülékemet tudom használni Digitális telefonnal is?
Hogyan kapom meg a telefonon megrendelt készüléket?
Emeltdíjas számok hívása is lehetséges lesz a digitális telefonszolgáltatással?
Hány szerverem lehet?
Telefonálhatok-e máshol a digitális telefonszámommal?
Az informatikai szolgáltatásokra is vonatkozik az ÁSZF?
A megrendeléstől számított mennyi idő múlva tudom telepíteni a Virtuális Szerveremet?
A Hosting szolgáltatásra is vonatkozik az ÁSZF?
A cégem felszámolás/végelszámolás alatt áll, átírathatom vagy áthelyeztethetem a szolgáltatásaimat?
Tudok-e üzenetrögzítőt használni a digitális telefonszolgáltatással?
Mi a webszerver?
Mennyi ideig tart a digitális telefonszolgáltatás beszerelése?
Kell-e valamilyen programot installálnom, hogy használni tudjam a digitális telefonszolgáltatást?
Milyen erőforrású alkalmazásokat tudok a Virtuális szerverre telepíteni?
Tudom használni a Virtuális Szerver szolgáltatásom, ha más telephelyre költözik a cégem?
Tudok segélyhívásokat kezdeményezni a digitális telefonszolgáltatással?
Milyen operációs rendszereket tudok a virtuális gépre telepíteni, ha Szerver szolgáltatást veszek igénybe?
Honnan tudhatom meg egy számról, hogy emeltdíjas?
Milyen erőforrású alkalmazásokat tudok a Virtuális szerverre telepíteni?
Ki tudom adni más cégnek a szerver üzemeltetést?
Hogyan fizethetem a Szerver és Szerverbérlés szolgáltatásokat?
Mi történik a telefonszámommal, ha digitális telefont rendelek?
Tudom-e távolról, akár mobiltelefonon is menedzselni a Bérszerver-gépet?
Milyen áron vehetem igénybe a Szerverbérlet szolgáltatást?
A digitális telefonszolgáltatás az egész ország területén elérhető lesz?
Mennyi idő múlva tudom majd használni a digitális telefonszolgáltatást, a megrendeléstől számítva?
Kell-e a továbbiakban fizetnem az otthoni vezetékes telefonszolgáltatás havidíját, ha digitális telefont rendelek?
Fel kell-e telepítenem az operációs rendszerem frissítéseit?
Szükségem van-e számítógépre a digitális telefonszolgáltatás használatához?
Központilag monitorozott a Virtuális Szerver gépem?
Tudom távolról, akár mobil telefonon is menedzselni a virtuális vagy bérelt szerveremet?
Hogyan mondhatom le a szerverelhelyezés szolgáltatásokat?
A Magyar Telekom vállalja a Bérszerver üzemeltetését?
Ki menedzseli a szerveremet polcos elhelyezés esetén?
Megtarthatom-e a hagyományos telefonszolgáltatásomat, ha digitális telefont rendelek?
Meglévő szolgáltatásaim áthelyezését szeretném kérni - a csomagok, hűségidők módosulnak ezzel?
Milyen áron vehetem igénybe a Virtuális szerver szolgáltatást?
Egyszerre többen is hozzáférhetünk a virtuális szerverekhez/bérszerverekhez?
Biztonságban megmaradnak az adataim, ha elmegy az áram a Virtuális Szerver szolgáltatás igénybevételekor?
Tudok faxolni a kábeltelefon-vonalon?
Digitális telefon és internet együttes használata esetén tapasztalhatok valamilyen minőségromlást valamelyik szolgáltatásban?
Hogyan fizethetem a Virtuális szerver, Szerverbérlet vagy Polcos szerverelhelyezés szolgáltatást?
Központilag monitorozottak-e az Adatparkban elhelyezett szerverek?
Hol kérhetem a meglévő szolgáltatásaim áthelyezését?
Ki menedzseli a Virtuális szervert vagy Szerverbérlet szolgáltatást?
Milyen feltételekkel vehetem igénybe a bérszerver szolgáltatást?
Hol tehetem fel a digitális telefonszámlával kapcsolatos kérdéseimet?
Használ-e a Bérszerver szolgáltatás titkosított hozzáférést?
Hogyan fizethetem a szerver szolgáltatásokat?
Milyen erőforrású alkalmazásokat tudok a Szerverbérlet szolgáltatásra telepíteni?
Feltölthetem az adataimat személyesen a szerverre?
Cégem összesen 5 számítógéppel rendelkezik. Mindegyikre külön-külön meg kell rendelnem az Office csomagot?
Hogyan tudom beüzemelni a digitális telefonszolgáltatás igénybevételéhez szükséges készülékeket?
A megrendeléstől számított mennyi idő múlva tudom telepíteni a Szerverbérlet szolgáltatásomat?
Mi történik a régi telefonvonalammal, és készülékemmel, ha digitális telefont rendelek?
Mikor lehet szükségem termináladapterre?
Tudom-e használni a saját, virtuális vagy bérelt szervert, ha más telephelyre költözik a cégem?
Milyen operációs rendszereket tudok a Szerverbérlet szolgáltatásra telepíteni?
Kihez fordulhatok a szerver számlázásával kapcsolatos kérdésemmel?
Hogyan tudom újraindítani a Bérszervert?
Hogyan mondhatom le a Virtuális szerver/Szerverbérlet szolgáltatást?
Hogyan tudok új vezetékes előfizetést rendelni?
Áramszünet esetén tudom majd használni a digitális telefon szolgáltatást?
Milyen eszközök szükségesek a kábeltelefon igénybevételéhez?
Milyen feltételekkel igényelhetek szervert, vagy virtuális szervert?
A digitális telefonszolgáltatáshoz több telefonszám igénylésére is van lehetőség?
A Virtuális szerver és Szerverbérlet szolgáltatások titkosított hozzáférést használnak?
Telefonon is meg tudom rendelni a Magyar Telekom szolgáltatásait?
Milyen speciális eszköz szükséges a digitális telefonszolgáltatás igénybevételéhez?
Milyen választható csomagok vannak a Polcos szerverelhelyezés szolgáltatásban?
Megmarad-e a virtuális szerver és bér szerver, ha felbontom a keretszerződésemet?
Meglevő szolgáltatásaimnál még él a hűségszerződés, válthatok-e kötbérfizetés nélkül? Akkor is kell kötbért fizetnem, ha egy másik hűségidős szolgáltatásra váltok?
Milyen készülékre van szükségem a kábeltelefon szolgáltatáshoz?
A megrendeléstől számított mennyi idő múlva tudom telepíteni a szerveremet, bérszerveremet?
Tapasztalnak-e bármilyen változást azok, akik engem hívnak majd a digitális telefonvonalon?
Hogyan tudom újraindítani a Virtuális Szervert?
Cégem telephelyet vált, meglévő szolgáltatásaimat meg szeretném tartani, mit kell tennem?
A digitális telefon tud plusz szolgáltatásokat nyújtani a hagyományos vezetékes telefonomhoz képest?
Hol kap helyet a Virtuális szerverem vagy Szerverbérletem?
Milyen percdíjjal telefonálhatok a digitális telefonszolgáltatással?
Mit jelent az, hogy a Virtuális szerver-szolgáltatás az első hónapban ingyen van?
Át tudom tenni az adataimat egy nagyobb Bérszerverre?
Kihez fordulhatok, ha gondom van a Virtuális Szerver szolgáltatással?
Milyen problémákra ad megoldást a Virtuális szerver?
Használhatom a billentyűzetet egy eltérő platformon futó alkalmazás távvezérlésére?
Mire használhatom a Virtuális szervert?
A digitális telefon használata esetén tapasztalok-e hallható különbséget a régi telefonomhoz képest?
Hogyan kerülhetem el a vírusokat és az interneten keresztül érkező támadásokat?
A megrendelést követően mennyi időn belül történik meg a digitális telefon beszerelése?
Milyen problémákra ad megoldást egy virtuális vagy valóságos szerver?
Milyen szolgáltatásokat tudok igénybe venni a digitális telefonnal?
Milyen feltételekkel vehetem igénybe Virtuális szerver vagy Szerverbérlet, illetve Polcos szerverelhelyezés szolgáltatást?
Mennyire biztonságos adataimat a Magyar Telekomra bízni?
Mi a teendő, ha a Bérszerver terheltsége folyamatosan magas?
Mekkora addicionális tárterületet tudok a Szervberbérlet szolgáltatás mellé tenni?
Mit jelent a polcos szerverelhelyezés?
Hogyan tudok telepíteni a bérelt szerverre?
Mi a teendő, ha a szerver terheltsége folyamatosan magas?
Tudok-e több telefont használni a digitális telefonszolgáltatással?
Megkaphatom a szerveren tárolt adataimat, ha lemondom a szolgáltatást?
Mennyibe kerül a digitális telefonszolgáltatás?
Mitől véd a tűzfal?
Vállalja-e a Magyar Telekom a szerverek üzemeltetését?
Mekkora tárterületet biztosít a Polcos elhelyezés szolgáltatás?
Ha nincs Magyar Telekom-os internetem, akkor ahhoz meg tudom rendelni a digitális telefonszolgáltatást?
Miért éri meg jobban a szerverbérlés, mint egy dedikált bérgép?
Miért éri meg a Virtuális szerver jobban, mint egy dedikált bérgép?
Ha a saját szerverem meghibásodik vagy kicsinek bizonyul, át tudom-e tenni az adataimat nagyobb Bérszerver szolgáltatásra?
Újonnan rendelt vonalam mellé milyen díjcsomagokból választhatok?
Ha van vezetékes internetem, akkor már csak a digitális telefonszolgáltatást kell megrendelnem, hogy telefonálhassak?
Megmarad-e a szerverem és a rajta tárolt adatok, ha felbontom a keretszerződésemet?
Az ország mely területein találhatóak az Adatparkok?
Kinek célszerű igénybe venni a virtuális szervermegoldásokat?
Milyen típusú fájlokat, állományokat vagy alkalmazásokat tudok megosztani?
Mi befolyásolja a megbeszéléseim teljesítményét?
Milyen kárt okozhat a vírus egy számítógépen?
Hogyan tudok telepíteni a Virtuális Szerver vagy Szerverbérlet szolgálatásomra ?
Hogyan tudok a virtuális szerverre telepíteni?
A fax és hangposta szolgáltatás, illetve az SMS küldés/fogadás elérhetőek lesznek-e a digitális telefonszolgáltatással?
A hagyományos telefonszolgáltatáshoz képest miben más a digitális telefonszolgáltatás?
Melyek a virtuális szerver szolgáltatás előnyei?
Mit jelent az üzleti díjcsomag esetében a hűségnyilatkozat?
Mi a teendő, ha a saját szerver terheltsége folyamatosan magas?
Ki használhatja az online felületet és ezzel együtt ki veheti igénybe az informatikai és/vagy szerver szolgáltatásokat?
Melyek a Polcos szerverelhelyezés szolgáltatás előnyei?
Mit kell tudnom az internet csomagok sebességéről?
Lehet-e élő szerveren tárhelyet növelni?
Milyen problémákra ad megoldást a Polcos szerverelhelyezés?
Honnan tudhatom meg az internetcsomagok sebességeit?
Mit jelent az Adatparki mentés, miért jó nekem?
Hogyan kell lemondani a Szerverbérlés szolgáltatást?
Mi történik a Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetéssel előfizető váltás, átírás esetén?
Milyen operációs rendszereket tudok a virtuális gépre telepíteni?
Be kell kapcsolni a számítógépet, hogy telefonálhassak a digitális telefonnal?
Analóg előfizetésemet digitális telefonra szeretném lecserélni. Kell vennem új telefonokat is?
Hova fordulhatok üzleti szerverekkel kapcsolatos számlázási kérdéseimmel?
Hogyan rendelhetem meg a kedvezményes üzleti szolgáltatásokat?
Microsoft szoftvert vásároltam a Magyar Telekomtól. Ha kérdéseim lesznek, vagy segítségre szorulok, a Magyar Telekomhoz vagy a Microsofthoz forduljak?
Mi az MT ügyfélazonosító?
Mi az a fix IP-cím?
Mi a teendő, ha a Virtuális szerver terheltsége folyamatosan magas?
Megoszthatok egyszerre egynél több dokumentumot vagy prezentációt?
Az egyedi e-mail megrendelése esetén hogyan állhatok át a meglévő e-mail címemről az újra?