2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol tehetem fel a digitális telefonszámlával kapcsolatos kérdéseimet?

Számlát érintő kérdéseit felteheti:

  • a 1400-ás ügyfélszolgálati telefonszámon,
  • e-mailben, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával, illetve a
  • Telekom üzleteinkben.

Utoljára frissítve: 2022. augusztus 2.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!