Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Az Adatparkba történő belépéshez milyen űrlapot szükséges kitölteni, illetve milyen céges iratokat kell bemutatni?

A szerverhez az a személy férhet hozzá, aki szerepel kapcsolattartóként a szerződésen.
Ha a gép még nincs átadva, tehát eszközazonosítója sincs, amivel az online felületen hivatkozni lehetne rá, vagy hibát lehetne bejelenteni, csak írásos dokumentumot áll módunkban elfogadni.

A dokumentum kitöltésében segítséget ad a „Kapcsolattartó-módosítás – kitöltési útmutató.doc” anyag és a „Kapcsolattartó-módosítási kérelem fax.doc”, amely a Kapcsolódó anyagok között található.
A dokumentumot kérjük a +36 1 483-1584-es számra küldeni.

A dokumentum egyértelműen hivatkozzon a szerződésre, amely a telepíteni kívánt gép bérletéről szól. A dokumentumnak tartalmaznia kell:

  • A hozzáférő személy nevét, személyi igazolvány számát, 
  • továbbá, hogy egyszeri vagy állandó hozzáférést igényel (utóbbi esetben szükséges az e-mail címe és egy magyar mobiltelefonszám, amin elérhető, valamint az igényelt jogosultsági szint).
  • A dokumentumot hitelesíteni kell a szerződést aláíró személy aláírásával és céges pecséttel, vagy más aláíró jogú személy cégszerű aláírásával, ha mellékelnek hozzá aláírási címpéldányt.


A szerver telepítéséhez belépési engedély nem szükséges, erre külön helyiség, az ügyféltér szolgál. Amennyiben a Magyar Telekom részéről jelzés érkezik, hogy rendelkezésre áll az eszköz, akkor 0-24-ig várjuk a hozzáférésre jogosult személy(eke)t a szerződésben szereplő telephelyen. A torlódások elkerülése végett célszerű e-mailben jelezni a várható érkezést. A személyazonosításra alkalmas dokumentumokon kívül másra nincs szükség a helyszínen.

Utoljára frissítve: 2022. október 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!