2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Kihez fordulhatok, ha gondom van a szerver szolgáltatással?

Kérdését felteheti:

  • e-mailben,
  • a belföldi hálózatokból elérhető, és egyben díjmentesen hívható 1400-ás telefonszámunkon (3.3-as menüpont)
  • sürgős esetben segítséget kérhet Portálunkon is,
  • ha pedig nincs internetközelben, küldje el SMS-ben a "HELP" szót a +36 30 444-4150-es számra, ezt követően operátoraink felveszik Önnel a kapcsolatot.

Utoljára frissítve: 2022. június 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!