Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért hasznos a VoiceCenter?

A VoiceCenter adott kollégához vagy részleghez kapcsolja automatán keresztül, – azaz fölösleges az asszisztensnek ezzel foglalkoznia.

  • Ha a kapcsolandó kollégák egyforma munkát végeznek, akkor akár egymás után, akár egyszerre is csörgetheti telefonjukat (pl. értékesítőket).
  • Bemond egy szöveget (nyitvatartás, napi akció, elérhetőség, tudnivalók stb.) – ugyancsak fölösleges az asszisztensnek ezt ismételgetni.
  • Rögzíti/felveszi a hívást – azaz nem kell azt „magnóra” felvenni. Akár 5 (vagy x db) hívást is fogadhat egyszerre egyetlen vonalán – míg azelőtt a 2. hívás már foglaltra futott volna!
  • A hívónak a kapcsolásig zenét adhatunk, azaz a cég zenéjét hallgathatja a búgás helyett.

Utoljára frissítve: 2022. november 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!