Az Adatparkba történő belépéshez milyen űrlapot szükséges kitölteni, illetve milyen céges iratokat kell bemutatni?
A szerverhez az a személy férhet hozzá, aki szerepel kapcsolattartóként a szerződésen.
Ha a gép még nincs átadva, tehát eszközazonosítója sincs, amivel az online felületen hivatkozni lehetne rá, vagy hibát lehetne bejelenteni, csak írásos dokumentumot áll módunkban elfogadni.
A dokumentum kitöltésében segítséget ad a "Kapcsolattartó-módosítás – kitöltési útmutató" anyag és a "Kapcsolattartó-módosítási kérelem".
- A dokumentumot kérjük a +36 1 483-1584-es számra küldeni.
- A dokumentum egyértelműen hivatkozzon a szerződésre, amely a telepíteni kívánt gép bérletéről szól.
- A dokumentum tartalmazza a hozzáférő személy nevét, személyi igazolvány számát, és hogy egyszeri vagy állandó hozzáférést igényel, utóbbi esetben szükséges az e-mail címe és egy magyar mobiltelefonszám, amin elérhető, valamint az igényelt jogosultsági szint.
- A dokumentum hitelesítve kell, hogy legyen a szerződést aláíró személy aláírásával és céges pecséttel, vagy más aláíró jogú személy cégszerű aláírásával, ha mellékelnek hozzá aláírási címpéldányt.
A szerver telepítéséhez belépési engedély nem szükséges, erre külön helyiség, az ügyféltér szolgál.
Amennyiben a Magyar Telekom részéről jelzés érkezik, hogy rendelkezésre áll az eszköz, akkor 0-24-ig várjuk a hozzáférésre jogosult személy(eke)t a szerződésben szereplő telephelyen. A torlódások elkerülése végett célszerű e-mailben jelezni a várható érkezést. A személyazonosításra alkalmas dokumentumokon kívül másra nincs szükség a helyszínen.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!