2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Az Adatparkba történő belépéshez milyen űrlapot szükséges kitölteni, illetve milyen céges iratokat kell bemutatni?

A szerverhez az a személy férhet hozzá, aki szerepel kapcsolattartóként a szerződésen.
Ha a gép még nincs átadva, tehát eszközazonosítója sincs, amivel az online felületen hivatkozni lehetne rá, vagy hibát lehetne bejelenteni, csak írásos dokumentumot áll módunkban elfogadni.


A dokumentum kitöltésében segítséget ad a "Kapcsolattartó-módosítás – kitöltési útmutató" anyag és a "Kapcsolattartó-módosítási kérelem".

  • A dokumentumot kérjük a +36 1 483-1584-es számra küldeni.
  • A dokumentum egyértelműen hivatkozzon a szerződésre, amely a telepíteni kívánt gép bérletéről szól.
  • A dokumentum tartalmazza a hozzáférő személy nevét, személyi igazolvány számát, és hogy egyszeri vagy állandó hozzáférést igényel, utóbbi esetben szükséges az e-mail címe és egy magyar mobiltelefonszám, amin elérhető, valamint az igényelt jogosultsági szint.
  • A dokumentum hitelesítve kell, hogy legyen a szerződést aláíró személy aláírásával és céges pecséttel, vagy más aláíró jogú személy cégszerű aláírásával, ha mellékelnek hozzá aláírási címpéldányt.

A szerver telepítéséhez belépési engedély nem szükséges, erre külön helyiség, az ügyféltér szolgál.

Amennyiben a Magyar Telekom részéről jelzés érkezik, hogy rendelkezésre áll az eszköz, akkor 0-24-ig várjuk a hozzáférésre jogosult személy(eke)t a szerződésben szereplő telephelyen. A torlódások elkerülése végett célszerű e-mailben jelezni a várható érkezést. A személyazonosításra alkalmas dokumentumokon kívül másra nincs szükség a helyszínen.

Utoljára frissítve: 2023. március 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!