2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Át szeretném íratni a meglévő üzleti szolgáltatásaimat. Módosulnak-e a csomagok vagy a hűségidők?

Nem, az átírás során alapvetően a szolgáltatások és azok paraméterei nem változnak, így a szolgáltatásokhoz kapcsolódó hűségidők is folytatólagosak.
Az új előfizető tehát átvállalja a szankciót, a régi előfizetőt pedig nem terheli a szankciófizetés kötelezettsége.

A hűségnyilatkozat minden esetben valamilyen kedvezményt (pl. havidíj-kedvezmény, kedvezőbb percdíjak, stb.) eredményez, díjcsomagtól függően.

A hűségnyilatkozat aláírásával ügyfelünk azt vállalja, hogy a szolgáltató által biztosított kedvezményekre tekintettel a hűségidő lejártáig nem mondja le azt a díjcsomagot, amelyre vonatkozóan hűségnyilatkozatot tett, a Magyar Telekom pedig vállalja, hogy a hűségidő lejártáig a kedvezményt biztosítja. A vállalt hűségidő alatt a díjcsomag csak szankció megfizetése mellett mondható le.

Az egyes díjcsomagokhoz kapcsolódó hűségidős feltételek és a mindenkori szankciós díjak az előfizetői szerződésekben és a hatályos Általános szerződési feltételekben találhatóak.

Utoljára frissítve: 2022. június 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!