2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Internetem céges, telefonom saját nevemen van. Igénybe vehetem az Üzleti kedvezményt?

Az Üzleti kedvezmény igénybevételének egyik feltétele az, hogy az Ügyfélnek nyilatkoznia kell, hogy mindkét vezetékes szolgáltatást (internet, telefon) üzleti ügyfélként, azonos előfizetői néven, azonos telepítési címen, egy számlán veszi igénybe.

Ebben az esetben tehát a magánnéven szereplő telefon-előfizetést egy egyszerű átírás keretében átvezetik a céges folyószámlára, így a megfelelő vezetékes üzleti telefon díjcsomag és internet csomag kiválasztását követően Ön jogosulttá válik az Üzleti kedvezmény igénybevételére. Munkatársaink a Telekom üzleteinkben és a 1400-ás telefonszámon készséggel állnak rendelkezésére!

Utoljára frissítve: 2022. június 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!